Snel geregeld en klantvriendelijk!

Prima geholpen

Erg tevreden!

De bus stond netjes klaar. Prima geregeld allemaal.

Goede ervaring

Snelle afhandeling van de schadeherstel. Vervangend vervoer prima

Snelle en goeie service

tevreden klant

Mijn 2Cv wordt vakkundig onderhouden en zn gerapareerd bij problemen. De communicatie is plezierig en duidelijk . Ik kan als 2CV eigenaar mijn klassieker zonder zorgen aan Stoebo toevertrouwen

uitstekend

geleverd volgens afspraak en een flexibel bedrijf dat graag mee denkt.

Alles snel geregeld

Alles geregeld zoals gepland

heel klantvriendelijk

Prima auto, goede service

Vriendelijk en goede service

Contact met Stoebo was/is altijd goed, correct en duidelijk.

gewoon superr autobedrijf

wordt na je geluisterd. denken met je mee.

Top garage

Hoog niveau van vakmanschap en service, vriendelijk en ze denken in oplossingen

Prima service en klantgerichtheid.

best

Ik ben er net!! Dus nog weinig ervaring met Stoebo, maar afgezien van een kleine hapering van de airco, ben ik wel tevreden.

geheel naar wens

snel geholpen duidelijke informatie en overleg

Eerlijk, snel en vakkundig!

Altijd goed en eerlijk advies! Denkt met je mee en kent hun klanten en dat is toch best uniek in deze tijd waarin veel garages met hoofdkantoren en telefooncentrales werken.

Goede behandeling en afronding

zeer tevreden

vakkundig gerepareerd en als er toch iets is wordt het zonder probleem opgelost.

Vriendelijk, knappe bakwagen

prima service

kleine bestelwagen gereserveerd, was niet beschikbaar. Grotere wagen gekregen voor de kleine prijs! TOP

Uitstekend!

bestelbus stond op tijd klaar ondanks dat de bus niet op tijd ingeleverd was door de vorige huurder.

Snelle levering, prima bus

Het viel mij op dat de hele procedure van het huren van een busje zo lekker snel ging. Meestal moet ik een hele tijd wachten voordat ik eindelijk weg kan rijden, maar bij Stoebo was het zo gepiept.

Prima accurate service!

Snelle afhandeling bij het ophalen en flexibiliteit bij het terugbrengen. Snelle facturering en terugstorten restbedrag.

Toffe peer toffe zaak

Vakwerk, en no nonsense

Ik kom er vaker

Tevreden genoeg om terug te blijven komen, vanwege fijne ongedwongen en menselijke sfeer, los van prima auto’s en afwikkeling van het huren.

Altijd vriendelijk en vlot werk

Prima snel geregeld