Erg leerzaam en vooral ook heel erg gezellig

Mijn ervaring van rijschool de Klein is heel positief. Ik had gelest bij instructeur John Verhoeven en hij zorgde er altijd voor dat er een gezellige sfeer in de auto hangde terwijl het ook heel erg leerzaam bleef. TIjdens mijn lessen kon ik duidelijk mijn voortgang zien en heb ik ook niet het gevoel gehad dat er onderwerpen niet behandeld werden. Top kwaliteit rijschool zeker een aanrader.

Doelgerichte en prettige lessen!

Zeer tevreden met het lessen bij rijschool de zklein! Prettige lessen gehad, waarbij de progressie wekelijks erg groot was! Uiteindelijk vlot mijn motorrijbewijs kunnen halen. Direct en informeel contact met de instructeur hielp hoer zeker bij mee.

Fijne rijschool waar ik mij op mijn gemak voelde.

Ik vond de rijlessen heel duidelijk, rustig en goed.

Helemaal top!!

Ik ben bljj dat ik heb het rijschool Peter de Klein gekozen. Ik heb John Verhoeven als instructeur en ik ben van eerste keer geslaagd, dat zegt genoeg! Heel veel geduld en goede uitleg. Ook gezellig en dat is belangrijk. Bedankt!

Leerzaam

Werd goed begeleid. En er was een goeie sfeer.

Super goede rijscool

Super vriendelijke mensen Zeggen wat je moet doen en kunnen Zeer goede rijinstructeurs Houden van een lach een babbeltje Kortom als je een rijschool zoekt zoek niet verder maar ga naar deze In een woord geweldig

Leerzame en leuke tijd

Ik heb veel geleerd tijdens mijn lessen en de manier van les geven was erg prettig

Heel tevreden!

Heel onzeker de auto ingestapt door het verleden. John heeft er voor gezorgd dat ik nu fijn de auto in stap! Heel goed en rustig alles uitgelegd. Super blij met John!

Gezelligheid met fijne uitleg!

Het is altijd super gezellig in de auto geweest met Jolanda. Ook was de uitleg duidelijk en was alles op je eigen tempo. Je wordt ook goed gerust gesteld.

Goede hulp gekregen en geslaagd in een keer.

Ik ben tevreden over hoe mij het auto rijden is geleerd. Niks slechts over te melden. Na goede hulp in een keer geslaagd voor het praktijkexamen en extra hulp gekregen voor het theorieexamen.

Goede rijlessen. Fijne instructeur

Hele fijne rijschool

Ik ben zeer vriendelijk ontvangen en ik ben goed begeleid tijdens mijn lessen. Er is genoeg ruimte voor vragen en daarvoor een goede uitleg. Er hangt een relaxte sfeer wat goed helpt tegen de zenuwen voor de examens. Dik tevreden!

Goede lessen en fijne instructeur gehad

De lesmethode die gebruikt wordt is fijn en werkt heel goed. Met lessen van anderhalf uur heb je genoeg tijd om veel te rijden. Het was een fijne ervaring en heb hiermee mijn rijbewijs in een keer gehaald.

Fijne lessen gehad

Fijne lessen gehad

Goede begeleiding

Goed begeleiding van begin tot eind

Een leuke en leerzame rijschool

Een rijschool waar je op je eigen niveau kan werken. en dat is zo fijn aan rijschool peter de klein

Altijd goede ervaring ervaart met de rijles

Heb het altijd naar me zin gehad en met dank van goede tips heeft dat ervoor gezorgd dat ik in 1x geslaagd ben.

Goede en duidelijke rijlessen.

Ik heb goede rijlessen gekregen, waarin alles heel duidelijk word uitgelegd. Ook word alles vaak herhaald en is er altijd ruimte om vragen te stellen.

Eerlijk en elke les progressie

Super, elke les veel geleerd en leuke praatjes gehad. Ik heb alles uit de lessen kunnen halen die ik heb gehad.

prettig om er te lessen

prima ervaring gehad. Er werd goed geregeld en een fijne lesmethode

Fijne rijschool met duidelijke instructeurs

Mijn motorrijbewijs hier in een keer gehaald. Lessen zijn duidelijk en uitgebreid. Ik heb hier prettig gelest!

Duidelijke uitleg

Alles word duidelijk uitgelegd en met veel geduld

Fijne ervaring gehad bij de Klein

Ik heb een fijne ervaring gehad. Heb geen klachten. Vind het goed dat je bij de eerste les al de auto leert bedienen (en ook schakelen).

goeie instructeur en duidelijke uitleg

instructeur hielp me goed met de dingen die ik lastig vond en was erg aardig

Een aanrader voor iedereen die zijn motor rijbewijs wil halen!

Zonder enige ervaring gestart aan de rijlessen. Door de fijne lessen van Peter en later ook Rein had ik alles snel onder te knie. Ondanks de lange wachttijden bij het CBR hebben ze het toch voor elkaar gekregen om mijn examens er nog ergens tussen te krijgen. Bedankt Peter en Rein! Ik zou De Klein bij iedereen aanraden voor het halen van hun motor rijbewijs!