Top begeleiding met top instructeurs!

Van begin tot eind goed advies gekregen waar ik op moest letten.

Hele fijne rijschool, aardige rij-instructeur en alles is goed geregeld. Fijne en relaxte werkwijze.

Goede rijschool

Flexibel

Super fijne ervaring

Ik heb altijd een fijne begeleiding ervaren bij rijschool De Klein. Vriendelijke en gezellige instructeur gehad die ook nog eens alles goed uitlegd en stap voor stap bespreekt. Top!

fijne rijlessen

Ik heb mijn rijlessen als zeer positief ervaren. De rij instructeur was erg gezellig en heeft me goed geholpen met het behalen van mijn rijbewijs.

Duidelijk en goed gestructureerd

Goede lessen, goed gestructureerd, helemaal top.

Top rijschool, in 1 x geslaagd

Ik heb bij Peter mijn motorrijbewijs gehaald. Heb alle examens in 1 x gehaald. Peter is een geweldige instructeur. Duidelijk, geduldig en geeft goed uitleg. Niet alleen over wat je niet goed doet maar vertelt het je ook wat je wel goed doet. Dat was erg fijn voor mijn zelfvertrouwen. Ik raad deze rijschool iedereen aan die een rijbewijs wil halen. Peter bedankt. Zonder jou was het niet gelukt.

Hele fijne rijlessen gevolgd bij Peter de Klein

Ik heb de rijlessen als erg fijn ervaren. Je krijgt er goede begeleiding

Super rijschool!

Fijne rijschool met goede en vriendelijke instructeurs!

Fijne rijschool

Goed geholpen en kon snel op examen

Rijopleiding als fijn ervaren, goede instructies en recht door zee.

Relaxed en in één keer geslaagd

Een goede rijschool waarbij ik zowel mijn AM als B rijbewijs in één keer heb gehaald. Jessy heeft mij gaandeweg goed geholpen en zodoende ben ik geslaagd! Zeker aan te bevelen!

Super fijn en in 1 keer geslaagd!

Ik raad autorijschool de Klein zeker aan! Ik heb het contact met mijn rij instructeur altijd als prettig ervaren. Alles was duidelijk en overzichtelijk door het gebruik van het RIS-boekje. Het wordt je op een fijn tempo geleerd en uiteindelijk ben ik daardoor in 1 keer geslaagd! :)

top!

ik vond het een fijne rijschool. het ris boekje vond ik fijn zo wist ik wat ik in de les ging behandelen. De feedback die ik kreeg was ook altijd duidelijk!

Leuk leerzaam meedenkend

Ik raad deze rijschool iedereen aan er word altijd feedback gegeven voor de les en na de les. altijd scherp op wat je moet verbeteren en ze zijn heel flexibel met de tijden van de rijlessen. Aldus topservice gr ralph

Een goede rijschool om stapsgewijs je rijbewijs te halen.

Ik heb mijn rijbewijs gehaald in een keer. Je wordt vanaf het begin tot het einde goed ondersteund door een fijne instructeur. Ik ben erg tevreden.

Fijne ondersteuning

Fijne lessen gehad, rijbewijs snel kunnen halen en ook nog het best gezellig gehad

Ze staan altijd voor je klaar!

Ik ben heel dankbaar dat ik hier mocht gaan lessen. Ze zijn erg begripvol en ze leggen het altijd netjes uit hoe ik iets moet doen tijdens het rijden. Mijn instructeur Rein kwam altijd netjes op tijd en ik kreeg altijd de tijd om bepaalde dingen te vragen over de theorie of praktijk. Ik heb ook hier 1 theorieles gevolgd en dat was ook zeer leerzaam!

Mijn rijinstructeur wist precies wat ik nodig had om te kunnen slagen en ik voelde me goed op mijn gemak bij hem. De rijlessen waar heel leer-behulpzaam. Ik heb een prettige ervaring gehad bij autorijschool de klein.

Gezellig, leerzaam en erg effectief

Ik vond het altijd leuk om rijles te hebben, had het naar m’n zin in de auto, en ben uiteindelijk in 1x geslaagd. Ik zou deze rijschool zeker aanbevelen aan anderen.

Professionele rijschool die op een gemoedelijke manier de vaardigheden bij brengt

Rijbewijs BE gehaald bij Rijschool P. de Klein. Hierbij heb ik 2x 3 uur les gehad. Peter legt alles goed uit en is positief kritisch waarbij hij de leerling op een prettige manier de vaardigheden bijbrengt. Peter weet je met humor en prikkelende vragen letterlijk en figuurlijk bij de les te houden. In aanloop naar de lessen wordt er goed meegedacht over de mogelijkheden en planning.

Beste rijschool ooit!

Alles is super goed geregeld, prijzen zijn goed, je leert enorm veel en op een goede manier en de rij-instructeurs zijn enorm aardig. Ik verwijs iedereen die nog een rijschool zoekt hier zekerweten naartoe!

Eindelijk mijn motorrijbewijs dankzij Peter!

Al jaren droomde ik ervan, maar nooit kwam het ervan totdat ik van vriendlief een proefles voor mijn verjaardag kreeg, uiteraard direct verkocht en verslaafd met het motor virus. Maar dankzij de duidelijke, leerzame lessen van Peter is het mij ook daadwerkelijk gelukt om mijn hele a- rijbewijs in één keer te halen! Daarom, gigantisch bedankt Peter!!

Een goede rijschool

Het lessen was gezellig en leerzaam.

Fijne rijschool

Goede rijschool met vriendelijke en professionele instructeurs. Voor iedereen aan te bevelen