Gezellige uitstekende rijschool

Ik ben heel erg blij met mijn ervaring bij deze rijschool. Heel gezellig en gemoedelijk, maar serieus wanneer nodig. Er werd zelfs af en toe les gegeven op een vrije dag zodat ik extra lessen kon hebben voor mijn rijexamen. Instructeur kan goed omgaan met (semi-) faalangst. Super bedankt!

UITSTEKEND, TOP BEDRIJF!!!

Wat een mooie tijd heb ik gehad bij Verkeersschool de Klein uit Geffen. Voor de les tijd om vragen te stellen, tijdens de les een hele duidelijke uitleg, na de les feedback over wat er verkeerd ging maar zeker ook wat er goed ging. Steekwoorden : humor, engelengeduld, goeie communicatie, goeie planning, deskundig, gemoedelijk, lekkere koffie, nieuwe motoren, fijne sfeer. Kortom een bedrijf wat ik iedereen aan zou raden.

Tijdens mijn motorrijlessen de juiste begeleiding gehad. Duidelijke manier van communiceren. Na elke les wordt er ook tijd gemaakt om de les na te bespreken. Zo kun je zelf leren van je fouten en het de volgende keer beter doen.

Heel erg fijn en duidelijk

Ik vond het erg duidelijke uitleg allemaal en ik heb goed geleerd van tevoren hier

Fijne rijles

Heb fijne rijlessen gehad met nuttige feedback en goede planning

Goede les gekregen waardoor ik klaar was voor mn examen

Top rijschool.

Goede rijschool. Rijbewijs A hier gehaald. Weten precies wat je nodig hebt.

Super fijne rijschool!

Heb mijn motor rijbewijs bij de klein gehaald. Erg vriendelijk en behulpzaam.

Top rijschool!

De instructeur Peter is een super aardige man. Hij heeft veel ervaring en weet hoe moet cursisten leren. Vandaag in een keer geslaagd voor de motorrijbewijs. Met alle tips en tricks die ik van de instructeur heb gekregen was het examen veel makkelijker. Aanrader!

mega fijne rijschool

Ik heb een top ervaring gehad bij deze rijschool. heel fijn en mega duidelijk. aardige instructeur!

Heel tevreden

Duidelijke instructeurs Motor rijbewijs in een korte tijd gehaald Ik ga zeker terug naar deze rijschool Voor mijn volgende rijbewijs

Super fijne rijschool

Heel fijn en duidelijk en hele aardige instructeur. Een op een les gehad en scooter rijbewijs gehaald.

Goede lessen dus goed

De lesauto was altijd optijd en is soepel met de plek van ophalen verder is de les zelf altijd duidelijk en er word ook altijd gevraagd of het duidelijk is dat is erg fijn dus een goede rijschool met aardige mensen

Geslaagd!

Prima rijschool! Fijne ervaring, goede instructeurs!

Het was goede uitleg

En als er iets niet helemaal goed was werd het netjes verteld

11/10

lessen waren erg fijn en duidelijk.

Toppie erg gezellig ook

Goed hulp gehad waar nodig de sfeer in de auto was ook altijd erg aangenaam en relaxed, als ik feedback kreeg voelde het niet als een fout maar ik wist wel wat ik daarna beter moest doen.

Helemaal top

Ik ben goed geholpen met de moeilijkheden die ik had daar ben ik heel blij mee.

Lessen zijn van een goed niveau.

Er wordt goed uitgelegd wat er verwacht wordt, en wat er verbeterd moet worden. De lesgevers zijn allemaal zeer goed in staat les te geven. Ik ben zeer tevreden geweest met de behandeling bij de rijschool.

Duidelijke uitleg en aardig personeel

Ik werd erg goed geholpen met rustige uitleg. Fijne ervaring!

Paar uurtjes E achter B mogen lessen bij Peter, hendige mens. Legt alles rustig en duidelijk uit, gaat voor een 10 en vandaar ook de bijbehorende waardering! Het plannen via de PlanGo ging ook goed.

Goed geholpen en alles duidelijk uitgelegd

Super goed geholpen

Uitstekend!

Duidelijke uitleg en fijne instructie.

Betrouwbaar

Al 3 cbr examens bij de rijschool gedaan en bij elk examen was ik goed voorbereid en goed geïnformeerd.

Goede service, aardige rijinstructeur.