Snel , netjes en zeer betaalbaar

Kom hier al een aantal jaartjes en ook na de overname door Drent & Kloek nog steeds prima bedrijf!

Goed geslaagd voor een nieuwe auto !

Jonge eigenaren maar hebben echt kennis van zaken - geven je vertrouwen dat je er toe doet als klant !

Warm Welcome and Fast Trade

My overall experience was quite positive. I had a fair deal on our car and trade it with Model 3.

• Would you recommend us? Yes

Klant gericht, kundig en no nonsense

Klant gericht, kundig en no nonsense

Goede snelle service en enthousiaste en deskundige medewerkers

en ook prima koffie!

Alles wat men van een goed bedrijf mag verwachten, kundig, accuraat en klantvriendelijk.

Alles volgens de afspraken, gespecificeerde rekening etc., ik ben zeer tevreden!

Goede en snelle service en aardige gasten

Goed en snel geholpen en de monteurs zijn vriendelijke gasten die je netjes te woord staan.

Fijne mensen

Goede afspraken met fijne mensen auto weer keurig gemaakt

Wat een topper die Milan

Wij zijn via internet bij het bedrijf Drent en Kloek in Beverwijk gekomen en Milan heeft dit bedrijf recentelijk overgenomen. Hij heeft ons meer dan goed geadviseerd en wij hebben daarom bij hem een mooie auto gekocht. Wij zijn heel netjes geholpen en konden met diverse auto's een proefritje maken. Milan straalt vertrouwen uit en dit beschaamd hij niet. Wij zijn heel tevreden over hem en zijn bedrijf.

zeer goede service

ik ben goed geholpen, kreeg antwoord op mijn vragen

Al jaren een tevreden klant

Vanaf 1996 al klant bij dit bedrijf. Altijd goed geholpen door de verkopers en de monteurs. Helaas nu verhuisd naar Heemskerk, maar was niet van plan om nu naar een ander bedrijf te gaan.

Goede service en vriendelijk.

Harde werkers. Ze denken mee en er is ruimte voor persoonlijke service.

Vriendelijk, professioneel en strakke prijzen

Via internet een bmw hier gevonden, die erg netjes is en strak geprijsd is. Ivm de lange afstand online een inruilvoorstel aangevraagd. Een keurig bedrag werd voorgesteld. Besloten de lange rit te gaan rijden en de bmw te bekijken. Erg vriendelijk en professioneel geholpen en ondanks de drukte werd er de tijd voor genomen, een uitgebreide proefrit was geen probleem. Ook de inruilprijs van de vorige auto bleef gelijk; geen gedoe wat je vaak hoort dat online veel geboden wordt als lokkertje, en ter plekke de auto ineens veel minder waard zou zijn. Netjes de afgesproken prijs omdat de auto ook zo is als ik beloofd heb. Ook de bmw was zoals deze telefonisch beloofd is. Na een bak koffie de deal gesloten. Het enige lastige voor ons was de aflevering. Een druk leven en 2,5 uur verderop wonen. Ook hier werd meegedacht; Milan zou savonds wat langer doorgaan om de auto afleverklaar te krijgen. Hierdoor konden wij in de buurt overnachten en de auto de volgende dag ophalen. De auto stond sochtends keurig klaar, en na de administratie kon deze de lange terugreis uitgebreid getest worden, wat erg goed beviel :) Nogmaals bedankt voor de top service Milan, ga zo door!

Vakkundig en vriendelijk

Prima service en duidelijke info en kon mijn auto snel weer ophalen.

Heel blij met de goede service!

Leuk jong team en verstand van zaken.

Fijne service

Milan en zijn team bieden echt goede service. Heel tevreden met dit bedrijf.

Goed ervaring

Fijne gasten kundig en eerlijk, snelle service!

alles perfect geregeld

klant vriendelijk en eerlijk bedrijf.

Prima geholpen

Klantvriendelijk, deskundig.

Mooi bedrijf met vriendelijk personeel!

Wij zijn heel fijn geholpen! Er werd echt de tijd genomen voor ons en er was een hoop mogelijk. Er werd enthousiast meegedacht en de informatie over de auto was ook heel duidelijk en uitgebreid! Wij zijn heel erg blij met onze aankoop en met de service.

Zeer tevreden.

Afspraak via internet op een overkoepelend orgaan was niet goed doorgekomen. Toch werd er direct een plekje vrijgemaakt waardoor de apk keuring door kon gaan. Zeer vriendelijk geholpen.

Heel snel geregeld en ben zeer tevreden over jullie service

Heel fijn geholpen, zeer tevreden over de service van de monteur, topp!!!

Mooi Bedrijf

Auto in voor een grote onderhouds beurt. Een waterslang moest tevens worden vervangen (vanwege scheurtje) en dit werd vooraf gecommuniceerd dat dit gedaan moest worden.

Wij zijn zeer netjes geholpen door de medewerkers van dit bedrijf. Komen keurig hun afspraken na en leveren uitstekende service. Ik kan dit bedrijf zeker aanraden.

Heel tevreden over dit autobedrijf !

Zeer proffesniobeel bedrijf dat lekker gewoon is en zeer goede service biedt. We kwamen voor een proefrit en gingen na 1uur alles netjes afspreken en regelen. De aflevering was 1 week later en Milan nam er alle tijd voor. Zeer enthousiast en betrokken. De service die ik hierbij heb ontvangen was perfect. Milan heeft uitgebreide kennis over de te verkopen auto's en gaf me duidelijke informatie over de onderhoudsbeurten die deze auto nodig heeft. De garage biedt een uitstekende klantenservice, vriendelijk en behulpzaam, en beantwoorden al mijn vragen vakkundig. Echt tevreden over dit autobedrijf!