Prima aftersales service!

In april 2023 voor een redelijk prijs een mooie Skoda Octavia gekocht bij Ruud van Mensvoort. Import uit Duitsland, dus veel extra’s. Helaas na een paar maanden een foutmelding van de keuzehendel. Door de Skodadealer laten uitlezen met als conclusie dat de keuzehendel vervangen moest worden. Kosten ca. € 800,-! Uiteindelijk via Ruud kunnen regelen onder de Bovag garantie. Top!

Prima service en vriendelijk

Auto gekocht en na 1 maand accu kapot. Accu meteen vervangen op lokatie.

No nonsense,straight to the point,zeer klantvriendelijk en deskundig.

Koop al 20 jaar mijn auto's bij Ruud,nooit geen problemen,perfekte service en Ruud en Ferry zijn altijd bereid om net dat stapje meer te doen als in andere garages.

Prima garage.

Ongeveer 3 maanden geleden mooie import Mazda CX5 gekocht en de vorige ingeruild. Geen problemen. Gemoedelijke eigenaar. Komt afspraken na.

Zeer positieve ervaring!

Als super vriendelijk en no nonsense ervaren tijdens zowel 1e bezoek/aankoop als bij aflevering van onze Mazda CX5 occasion. Trouwens, ook leuke border collie aanwezig (ons favoriete hondenras)

Fijn bedrijf waar je op een goede en correcte manier wordt behandeld.

Wij hebben een goede ervaring met Ruud ondervonden. Hij is een rustig persoon die de tijd neemt en niets aandringt. Je krijgt duidelijke informatie en alles is bespreekbaar. Wij hebben dit als zeer goed ervaren.

Keurig

Echt een zeer betrouwbare garage , die zijn afspraken na komt.

Prima bedrijf, fair en reel.

Vriendelijke mensen, correcte afwikkeling.

Gedegen indruk

Heb het idee dat Ruud auto's voor de verkoop uit kiest die nog zo goed mogelijk van kwaliteit zijn. Verder geen kletspraatjes. Is me goed bevallen.

Betrouwbaar en vriendelijk!

Ruud straalt rust en kennis uit. Heeft de auto die we bij hem gezien hebben ook echt een dag voor ons vastgehouden. Een betrouwbare garage met prima service!

No nonsense garagebedrijf

Een autobedrijf zoals het hoort te zijn. Geen gladde verkooppraatjes. Zeggen zoals het is en snelle aflevering. Fijne mensen om een auto te kopen.

Prima ervaring.

Alweer ruim twee maanden geleden een BMW X1 gekocht. Nog steeds super tevreden. Mijn aandacht werd getrokken door de website. Eerst eens even gaan kijken, het was een plaatje, net als op de site. Proefrit overtuigende me. En natuurlijk de deal; geen gedoe, gewoon een eerlijk gesprek. En een prima aflevering. Zeer tevreden, dus.

Super fijne mensen,die ok na bijna 3jaar voor mijn caddy klaarstaan!!

Echte mensen,mensen die je helpen!!

Goed open gesprek geen terughoudendheid op onze vragen

Na gemaakte afspraak ivm Corona op afgesproken tijdstip stond beoogde auto gereed voor proefrit. Na korte onderhandelingen en onze aanmerkingen akkoord bereikt. Auto in perfecte staat afgeleverd waarbij onze punten waren opgelost.

Al jarenlang een vertrouwd adres voor ons

Service-gericht, goede prijs-kwaliteitsverhouding, eerlijk. Wij zijn al meer dan 20 jaar klant en hebben nog geen negatieve ervaring gehad.

Heb er gisteren mijn nieuwe auto gekocht en er mijn oude kunnen inruilen tegen een gunstige prijs. Ben fijn geholpen en zeer tevreden.

uitstekend

Prettige ontvangst, de auto voldeed aan de verwachtingen. Ruud heeft verstand van zaken en heeft goed advies gegeven. Inmiddels rijden we tot tevredenheid met de auto, een klein manco gehad en onder garantie prima opgelost! Aanrader

Al jaren mijn vaste garage. Service gericht, vakmanschap en persoonlijke betrokkenheid.

Ruud is een echte vakman. Ik kom al jaren bij hem met alle auto's. Altijd goede ervaringen mee. Mijn laatste auto heb ik ook bij Ruud gekocht. Een hele fijne eerlijke onderhandeling en een prachtige, degelijke auto. Ik kan ze iedereen aanraden. Erg prettig om een autogarage te hebben waar je altijd naartoe kunt en je weet dat je altijd goed geholpen wordt.

Een man van z'n woord

Eerlijke man die zeker ook heel behulpzaam is. Wij zijn nog steeds blij met onze nieuwe auto en als er wat is mag je bellen en wordt je goed geholpen.

Betrouwbaar en transparant

Ik heb een occasion gekocht bij autobedrijf Ruud van Mensvoort, en kan dit bedrijf heel hartelijk aanbevelen. Meteen een goed gevoel en geen gladde verkooppraatjes of onduidelijkheden. Je krijgt een eerlijk en volledig verhaal waarbij ook zaken worden vermeld die een eventuele verkoop nadelig zouden kunnen beïnvloeden. Mijn indruk is dat Ruud erg zorgvuldig is met de auto's die hij in- en verkoopt. Een echte no-nonsense garage. Ik ben van plan mijn auto door dit bedrijf te laten onderhouden, ook al ligt de garage niet naast de deur voor mij. Ruud: ga zo door, en bedankt!

Geweldig!!

Nu onze tweede auto aangeschaft bij Ruud van Mensvoort. Hele fijne ervaring! Zeer betrouwbaar en prijs-kwaliteitverhouding is uitgesproken goed!! De eerlijkheid en goede service maken dat wij ons helemaal happy voelen bij Ruud en Ferdy! Heren nogmaals dank en hopelijk in goede gezondheid tot over een jaar of 5 ..... Marjo & Paul

Topbedrijf!

Een BMW X1 aangeschaft tegen een scherpe prijs en bovendien een eerlijke inruilprijs ontvangen voor mijn huidige auto. Betrouwbaar, eerlijk en no-nonsens. Daar houden we van. Bedankt Ruud.

Ruud is Top.

Beste auto zoekers ik raad jullie aan om bij Ruud van Mensvoort langs te gaan Top Service!! Kijk op de website.... Afz Guillaume (Seat Leon)

Geweldig bedrijf

Ze doen wat ze zeggen Keurig geholpen en een prachtige auto gekocht Ook de inruil prijs was uitstekend Kortom een keurig bedrijf

Tuut, tuut, tuut, ga toch gewoon naar Ruud!

Na vanuit Brabant te zijn verhuisd naar Zeeland, nemen wij nog steeds de moeite om voor onderhoud en herstel naar Ruud van Mensvoort te rijden. De afstand weegt niet op tegen de service, de ongedwongen sfeer en de factuur na de werkzaamheden. Fijn om ook in 2020 bij een autobedrijf terecht te kunnen waar men niet alleen prima meedenkt en kwaliteit levert, maar waar men ook niet het geld uit je zak klopt. Wij zijn al jaren klant bij Ruud en we hopen daar ook nog jaren klant te blijven. Wel, de oplettende lezer zal begrijpen dat als je voor een autobeurt 140 km enkele reis wil rijden, dat je dat alleen doet als je maximaal tevreden bent! Superfijn bedrijf en een absolute aanrader voor iedereen die zijn of haar auto goed wil laten onderhouden!

Stationsstraat 51 6026CT Maarheeze