• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf alles was goed voor elkaar. en vooral de koffie stond klaar,

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf vriendelijk,correct,en erg behulpzaam

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In een woord geweldig. Enthousiasme van de koper wordt gewaardeerd.\r\nBeetje uit de buurt.......

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Direct goed, duidelijk en vriendelijk telefonisch contact met Ruud ivm de interesse in een VW Golf Variant. Na een drietal telefoontjes naar Maarheeze gegaan en na een goed gesprek de aankoop verricht. Zeer tevreden over de auto en over de fijne contacten met Ruud. Verder (vooralsnog:) zeer tevreden over de auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Reden bezoek: Aanschaf van bijna nieuwe gebruikte auto (7000 Km.).\r\n\r\nErvaring: Wij hadden direct al een goed gevoel i.v.m. het werkplaatsbezoek en de betrouwbaarheid van de heer Ruud van Mensvoort.\r\n\r\nEen goed gesprek met hem gehad en hij was zelfs bereid om ons op Carnavalsmaandag te laten komen kijken, ondanks dat ze gesloten waren.\r\n\r\nVerder hebben we geen uitgesproken mening. Wel heeft hij een uitgesproken nette en opgeruimde Autogarage. We hebben een fijne auto gekocht en de tijd zal het leren of alles blijft zoals het nu is, maar gezien de vele lovende reacties, ook uit eigen woonplaats, zal dat naar verwachting best goed gaan.\r\n\r\nConclusie: Tot nu toe zijn wij erg blij met onze nieuwe aanwinst.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hadden direct een goed gevoel w.b.de betrouwbaarheid van de heer van Mensvoort.\r\nGoed gesprek gehad en hij was zelfs bereid om ons op zondag te laten komen kijken.\r\nVerder heb ik geen uitgesproken mening.Ik heb een fijne auto gekocht en de tijd zal het leren of alles blijft zoals het nu is.Tot nu toe ben ik erg blij met mijn nieuwe aanwinst.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf bedrijf kwam deskundig en vertrouwt over.Hierdoor toch uit alle aanbod van autos,voor hun gekozen.

• Service N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima , goede ontvangst en geen verkooppraat door een gladde verkoper, maar met een luisterend oor naar de wensen .

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Voorjaar 2018 een Mazda CX5 bij Ruud gekocht.\r\nPrima auto.\r\nEind 2018 was er lichte lakschade bumper voor.\r\nNa overleg met Ruud is dit prima hersteld, kosteloos.\r\nEen prima service .\r\nIk vind het een goed en vriendelijk bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit bedrijf weet waar ze mee bezig zijn de 2de wagen hier gekocht .echt een aanrader van de bovenste plank!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldige ervaring met dit bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goeie service, eerlijke prijs

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooi aanbod van veelal jong gebruikte auto\'s, waar klant nog klant is en persoonlijke benadering, van eigenaar Ruud, maar ook dochter, vriendin enz. Blij met mijn aangeschafte BMW.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf echt een aanrader.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben in mijn hele autorijdend leven nog nooit zo netjes geholpen zelfs nu mijn 3maanden garantie omzijn zegt Ruud gewoon als je nog iets hebt aan je auto gewoon langs komen en het wordt opgelost.Dat is tenminste service!!!👍👍👍

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettige in de omgang en goede service. Verstaan hun vaak en zijn klant gericht je krijgt de aandacht die je verwacht als klant!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijke bediening ,rustig en positieve instelling.\r\nEen man een man een woord een woord.\r\nDit is een bedrijf dat er niet op uit is je euro s uit de zak te kloppen.We hebben onlangs een zo goed als nieuwe auto gekocht en zijn zeer tevreden over de afhandeling en service.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vriendelijk en verstaan hun vak mvg Jos

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Plezierig contact met duidelijke afspraken.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een Renault Megane RS een maand geleden gekocht. Heel blij met de auto. Communicatie met beide heren verloopt goed. Eerlijke verkoop, wat ik altijd fijn vind.\r\n\r\nNa aankoop paar kleine mankementen maar dit wordt meteen voor je opgelost. Ruud en Ferry staan je netjes te woord en kijken naar oplossingen. Momenteel nog een mogelijk \'versnellingsbakprobleem\', maar je belt gewoon op en je kan daarheen gaan en gaan ze het voor je bekijken. \r\n\r\nIk als autoliefhebber heb er een goed gevoel bij en zou graag nog eens een auto daar kopen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ruud is net als een dokter zonder scanapparatuur hij ziet in 9 van de 10 gevallen wat er mis is met de wagen.\r\nErg prettig bedrijf met een snelle service.

Over Autobedrijf Ruud van Mensvoort

Filter op Taal