Betrouwbaar!... Volgens een scepticus

Ik heb zojuist een Rapido Club 32 gekocht, een kleintje en een relatief oud beestje: die zie je niet vaak bij een volwaardig en betrouwbaar bedrijf! Ik was dus sceptisch, zoals je dat bij vele handelaren, in ieder geval in dit prijssegment (uit mijn persoonlijke ervaring) moet zijn. Waarom zou deze keer anders zijn? Ik kon de caravan gelijk bekijken en werd professioneel en open te woord gestaan. We zijn daarom binnen een halfuur tot een akkoord gekomen en de volgende dag werd ie klaargemaakt. Die Bovag onderhoudsbeurt is zo'n meerwaarde geweest en zeker met de geduldige toelichting en uitleg van de technische collega (bedankt, Jakub). Ik ben met zo'n goed gevoel gaan rijden en we zijn helemaal blij met ons nieuwe caravan avontuur. Bedankt aan het Shelter Team!

Vanmorgen onze nieuwe caravan opgehaald, uitvoerige uitleg gekregen en als kado een mooie bos bloemen en een poets set en disselhoes .een lampje deed het niet,maar is gelijk gerepareerd. Wij hebben alle vertrouwen in dit bedrijf

het beste bedrijf op ons pad gekomen tot nu toe in 40 jaar Kamperen

Op een advertentie van een Hymer camper 2017 gereageerd, afspraak gemaakt en toen vriendelijk en deskundig voorgelicht over de camper door Gerard , welke alle voor en nadelen met ons heeft besproken. Na een dag besloten tot aanschaf over te gaan, weer contact opgenomen met Gerard en een uitstekende offerte gekregen. Met een goed gevoel en de mededeling dat de garantie van een jaar ook daarna niet ophoud in alle redelijkheid , tot aanschaf overgegaan. Een zeer uitgebreide en geduldige uitleg bij afleveren door Gerard waarbij de camper keurig netjes geheel volgens de gemaakte afspraken met al mijn extra wensen, is afgeleverd ,Daarna op vakantie naar Spanje.De camper is ons zeer goed bevallen en rijdt fantastisch. Op deze vakantie kwamen wat problemen boven water in het camper gedeelte, hier en daar wat los en wat bijstel dingetjes, Bij terugkeer van de lange rit uit Spanje , direct gebeld voor kleine dingetjes te herstellen ,konecht gelijk de volgende dag !! al terecht ,ik mocht gewoon wachten en toekijken , waarna Richard en ook Willen de camper tip top weer in orde hebben gemaakt , het wachten verzachtend met stroopwafels en cappucino, Na enkele uurtjes weer in volle tevredenheid naar huis.Ik kan verzekeren na 40 jaar kamperen en heel veel kampeermiddelen en vele dealers ,is dit de beste ervaring welke ik ooit heb meegekregen van alle dealers , alles tot nu toe, zoals beloofd en afgesproken, dit heb ik vele malen anders meegemaakt, ik raad de Shelter dan ook zeker volmondig aan. Een echte openbaring voor ons na vele ondervonden teleurstellingen in het verleden. Gerard, Richard en Wilem bedankt , jullie hebben ons vertrouwen meer dan waar gemaakt.zou graag 7 sterren hebben gegeven.

Keurig bedrijf

Wij hebben een caravan bij dit bedrijf gekocht en onze oude caravan daar ingeruild. De deal met Mark verliep heel plezierig. Verder is alles keurig en klantvriendelijk afgehandeld. Ik kom er graag in de toekomst terug.

UPER bedrijf met top medewerkers!!

Na eerder een vrijblijvend bezoek gemaakt te hebben aan De Shelter. Waar we al gelijk een goed gevoel kregen van de ontspannen sfeer en vriendelijkheid van de medewerkers! We werden, zonder opdringerige vragen, gelijk goed geholpen door Mark. Het bezichtigen van de caravan en uitleggen/uitdraaien van de dakluifel was geen probleem. Zeker omdat we toen nog maar tenslotte bezoekers waren. Maar met een goed gevoel huiswaarts gegaan. En afgesproken dat we alles thuis nog even zouden laten bezinken. Ook dat was geen probleem voor Mark en hij begreep het helemaal. Daar deze caravan toch onze aandacht bleef trekken. Uiteindelijk “de knoop doorgehakt” en tot koop overgegaan. Wat voor ons echt doorslaggevend was, was het luisterend oor van Mark, die ons op vele punten tegemoet is gekomen. Vrijdag 23 september was voor ons de grote dag. Gekeurd en wel stond de caravan voor ons klaar. Na een goede uitleg en waar nodig instructie van de div. onderdelen van de caravan. Top Jakub!! Werd onder het genot van een bakkie koffie de overschrijving door Mark geregeld. Ook toen weer geen gehaaste afhandeling. En tijd voor een praatje. En ook hier weer, na een vraagje mbt de verzekering, een door ons zeer gewaardeerde actie van Mark! Met een mooie bos bloemen, disselhoes en een schoonmaaksetje  reden we trots het terrein af!! Samengevat “SUPER bedrijf met top medewerkers“!! Een bedrijf wat we zeker gaan aanbevelen!

Goede service en vriendelijke mensen

Na problemen, tijdens de vakantie, met luifel contact opgenomen met Gerard. Afgesproken als we terug zijn met de camper ff langs de werkplaats komen. We werden meteen geholpen en de luifel werd van de camper afgehaald voor reparatie. Toen wij afgelopen vrijdag de camper weer uit de stalling haalden was de luifel weer geplaatst. Voordeel dat de shelter de reserve sleutel heeft van de camper en wij voor reparatie niet vanuit Den Helder heen en weer hoeven te rijden. Top Service

Goed georganiseerd, terzake kundig, vriendelijk!

Wij hebben vanuit het buitenland telefonisch een prachtige, wat oudere caravan gekocht. De aflevering was in de puntjes verzorgd. Goede, duidelijke instructie door de afleverspecialist. Wij verblijven momenteel in de caravan en alles functioneert! Kortom, zeer tevreden met onze aankoop!

Top ,,,en erg betrouwbaar en eerlijk bedrijf

Hallo, 3 maart vanuit friesland op site camper gekocht zonder hem eerst te zien spannend dus,... 5 Maart gingen we hem ophalen daar aan gekomen had Luuk kachel aangezet in camper zodat we lekker warm alle uitleg konden krijgen hoe alles werkte en hij had alle tijd van de wereld voor ons erg prettige ervaring en als dank dat wij vertrouwen in jullie hadden nog mooi bos bloemen mee naar friesland Alles werkt prima we zijn er erg blij mee,,, TOP SERVICES

Wat een service

Ook als je door ziekte niet meer alles kan staan ze voor je klaar. Een klusje dat we niet meer zelf af konden maken perfect voor ons gedaan en zonder rekening! Daar zijn we erg blij mee. Bedankt. Marten en Thea

Dit is een topbedrijf met zeer goede service

Heb twee eerdere campers bij dit bedrijf Gerard gekocht. Nu kwam de camper voor ons bij een ander bedrijf voorbij. Maar deze kon niet tippen aan shelter campers. Zullen ook snel voor onderhoud weer bij dit bedrijf gaan.

Top service, aanrader!

Wij zijn zeer tevreden over het hele kooptraject inclusief inruil van onze caravan. Ontspannen sfeer en vriendelijke mensen. Speciale dank aan Mark, die heel goed heeft geluisterd naar onze wensen. Dat resulteerde in een aangename verrassing bij de aflevering. En dit nog afgezien van andere attenties. Jakub heeft met verve uitleg en instructies gegeven over de nieuwe caravan.

Geweldige zaak , zeer betrouwbaar!!

Een maand geleden mijn buscamper gekocht bij De Shelter , echt een No nonsens zaak , vriendelijk personeel en met name Gerard , zeer goed geholpen , goede uitleg in een ontspannen sfeer , en alles kan , problemen worden gelijk opgelost , en mooie campers ! Zeker een aanrader voor iemand die voor het eerst een camper koopt !!

Geweldige service. Vriendelijk personeel.erg hulpvaardig.

Alles is naar wens afgehandeld en we zijn zeer tevreden. En een verrassing bij aflevering.

Top bedrijf, supervriendelijk en staan altijd voor je klaar !

Wij hebben wel vaker een camper gekocht bij een camperbedrijf, maar zoals Shelter ons heeft geholpen was bijzonder prettig en fijn. Wij kochten onlangs de Rapido 686 bij Shelter. Wat ons erg aansprak was de rust die het bedrijf uitstraalde en de tijd die wij kregen om de camper van binnen en buiten te bekijken. Zowel Gerard, maar ook zijn zoon en de technische man, waren supervriendelijk en behulpzaam om onze vragen te beantwoorden. Ook het probleem van de t.v en ontvangst, werden achteraf prima opgepakt en voor ons in de regio geregeld. Ze staan ook na de aankoop snel klaar om je verhaal en vragen aan te horen en het probleem samen op te lossen. Over de garantie deden ze niet moeilijk en dat zegt wat ons betreft ook iets over de betrouwbaarheid van Shelter. Shelter is voor ons zeker een Top bedrijf waar je graag naar teruggaat, ook wanneer je zoals wij vanuit Zuidlaren moeten komen.

Vriendelijk, professioneel en betrouwbaar

De Shelter is een geweldig bedrijf met geweldige medewerkers. Ik heb hier de afgelopen 2 jaar mijn camper gestald en iedereen, van administratie tot monteur tot eigenaar, is zeer terzake kundig, meedenkend en betrouwbaar. Ze ontzorgen volledig door ook de APK-keuring te regelen en reparaties uit te voeren. Je hebt altijd het gevoel dat ze er voor jouw camper zijn en dat ze hele faire prijzen vragen. Hartelijk dank voor de goede zorgen!

Super leuke stalling en garage!

Ik heb mijn buscamper hier in onderhoud en ook in de stalling. Je bent niet zomaar klant, bij de Shelter is het mensenwerk, met geduld en begrip voor je individuele vragen. Altijd professioneel, correct en vooral eerlijk. Extra complimenten voor Gerard! Ik ben blij dat mijn camper hier in goede handen is. Groeten van Ullie

Prima service!

Afgelopen jaar onze eerste gebrruikte caravan t@b320 gekocht. Prima service gekregen en veel uitleg en advies. Een 10 geven doen wij zowiezo nooit, maar een dikke vette 9,5 zijn jullie zeker waard!

Heel fijn en persoonlijk geholpen.

Een Fendt caravan in juli gekocht ,maar deze kon er tot vandaag (11-09) blijven staan.(wegens omstandigheden) We hebben hem vandaag opgehaald en hebben een uitgebreide uitleg gehad waar echt de tijd voor werd genomen. De caravan is perfect afgeleverd ,en leuke presentjes gekregen. Kortom zeer tevreden en zeker een aanrader. Fam. Visser uit Houten

Gered door de mecaniciens van de Shelter

Bij het nakijken van de caravan voor een lange rit naar het zuiden werd besloten tot vervanging van de schokbreker en rubbers van de oplooprem. Hierdoor bleef de caravan in het rechte spoor bij een klapband op de autoroute. En bleek ook de reserveband ook nog eens opgepompt te zijn! Veel dank aan de monteurs! E35.

Kundige mensen, super bedrijf

Wij hebben dit voorjaar daar onze Fendt 465 Opal gekocht. We werden fijn geholpen en kregen alle tijd om rustig alles te bekijken. Eerlijk bedrijf wat we zeker aanraden. Mark alsnog bedankt

Gewoon goed

Gewoon een top bedrijf komt zijn afspraken na

Super bedrijf

Iedereen erg behulpzaam Hier een camper gekocht Hebben al verschillende caravans en campers gehad bij officiële camper/caravanbedrijven (die ook in campeerprogamma’s op tv zijn)die kunnen hier nog wat van leren hoe je met klanten om moet gaan Zeker aan te bevelen voor aankoop of onderhoud van een campeermiddel!

Geweldig goede stalling, service gericht personeel

Het afhalen en wegbrengen van de caravan is uitstekend geregeld. De caravan staat op de dag van het afhalen netjes klaar, je kan vragen om om de banden op spanning te brengen. Altijd een gegarandeerde top service.

Topbedrijf.

Voor jaar augustus hebben wij een prachtige caravan gekocht bij dit caravanbedrijf, bij Mark. Totaal niet opdringerig, maar juist super deskundig en erg vriendelijk geholpen. Ze maken waar wat ze zeggen. Garantie puntjes werken ze allemaal perfect af. Service en garantie staat hoog aan geschreven bij dit caravanbedrijf.

Top bedrijf!!

Wij zijn via marktplaats bij de Shelter terecht gekomen, de caravan die we hadden zien staan konden we op ons gemak bekijken (en gelijk ook het andere aanbod) we hadden nog wat kleine puntjes waar we wat aan gedaan wilden hebben maar voor de rest zag de caravan er echt heel mooi en schoon uit. De puntjes die we hadden waren geen probleem, Mark kwam zelf zelfs met o.a. nieuwe banden die er ook nog op moesten! Wij hadden nog geen stalling geregeld (we komen niet echt uit de buurt van Amstelveen, anders mocht hij bij de Shelter gestald blijven staan) maar dat was geen probleem, hij mocht voorlopig blijven totdat we stalling geregeld hadden! Bij aflevering was alles top geregeld, het pompje om het toilet door te spoelen werkte niet toen we alles uitgelegd kregen, dus dat werd nog even vervangen. Voor de rest waren alle punten die we afgesproken hadden netjes afgewerkt en werd alles zorgvuldig uitgelegd. Nogmaals dank voor alles, als we aan een andere caravan toe zijn komen we zeker weer langs!

Legmeerdijk 226

1187 NK Amstelveen