Zeer goede service !!

Zeer tevreden met de service en vriendelijk personeel.!

Ben zeer tevreden

Ben erg tevreden met mijn 1 serie net als mijn 3 serie die ik eerder al heb gekocht Zeer prettige autohandelaar geen nonsense of verborgen kosten Gewoon eerlijke prijzen en goede service

Klantvriendelijk en kwaliteit staan voorop

Voor het eerst een aankoop gedaan bij Bongers auto maar dit zal niet de laatste keer zijn. Aardige mensen die voor je klaarstaan en goede auto’s verkopen. Zowel de service als het aanbod van auto’s zijn van goede klasse. Binnenkort maar eens gaan kijken voor een nieuwe auto voor mijn vrouw. Echt een aanrader !

Betrouwbaar en eerlijke fijne mensen

Je word correct en netjes behandeld en Henk en Moniek staan altijd voor je klaar top garage en top mensen

in één woord,topbedrijf

Paar maanden geleden bij dit bedrijf ‘n mini gekocht,2weken geleden brandde er ‘n lampje dat de airback ‘t niet meer deed,Bongers auto’s heeft meteen ‘n nieuwe airback geïnstalleerd zonder kosten in rekening te brengen,waar vindt je nog zo’n bedrijf,met deze service,nogmaals ontzettend bedankt voor alles,groetjes Jolanda .

Prima no-nonsens bedrijf met goede service

27-11-2019 mijn BMW X1 gekocht. Dit is mijn zevende aankoop bij Auto Bongers. Laat dit genoeg zeggen !

Super mooie auto,s, bij een geweldig bedrijf

Kwam helemaal uit de achterhoek naar een bmw kijken. Gelijk al een goed gevoel, en dat vind ik belangrijk. Volgende BMW komt zekers van Bongers.

Betrouwbare garage waar je als klant centraal staat.

Inmiddels mijn 3de auto hier gekocht. Wederom ontzettend tevreden en blij met mijn aankoop. Ook kom ik bij auto Bongers voor het onderhoud en de APK. Ze denken hier altijd met je mee en zijn super klantgericht. Echt een betrouwbaar adres voor zowel aankoop of service. Ik weet nu al zeker dat mijn volgende auto ook weer bij Bongers gekocht zal worden. Alleen zal dat nog even duren want hij bevalt me heel goed :).

Betrouwbaar en super service, aanrader

Ik heb hier mijn BMW gekocht. Nog steeds helemaal blij mee. De auto is super afgeleverd, al het onderhoud is compleet uitgevoerd. Dit heb ik nooit eerder zo ervaren, mijn complimenten. Bongers is echt een no nonsense bedrijf die haar afspraken nakomt en service gericht is. Voor mijn volgende auto kom ik hier zeker weer terug.

Goed autobedrijf met goede service.

In mei jl een BMW X1. Occasion gekocht, alles werd vakkundig en goed geregeld rondom de aankoop, nu in september waren er een aantal dingetjes aan de auto waar wij niet geheel tevreden over waren, dit is door autobedrijf Bongers goed en kosteloos opgelost. Daaraan merk je dat klantvriendelijkheid hoog is.

Het bedrijf is een aanrader.

Kwam bij auto Bongers voor mijn eerste autootje. Werd vakkundig en vriendelijk geholpen door Henk en Monique. Het bedrijf is een aanrader 👍👍👍 Groetjes Karin Hendrikx.

Zeer goede en snelle service

Altijd een hele goede en snelle service! Zeer tevreden

Een prettige en betrouwbare zaak die goedekwaliteit levert voor een passende prijs.

Zeer betrouwbaar en zeer prettig. Persoonlijke interesse en benadering.

Voor het eerst een review in dit geval omdat het dik verdiend is. Enige tijd terug hebben we een BMW 320I bij Bongers gekocht. De behandeling was uiterst vriendelijk, met wederzijds respect, gastvrij en vooral erg persoonlijk. Kortom Top. De auto voldeed geweldig en was precies wat we zochten. Na enige tijd deed zich een probleem voor in het motormanagement. Gelukkig bleef de auto normaal rijden. Wel moesten we een paar keer terug naar Sittard voor reparatie. Toch heeft het bedrijf er alles aan gedaan om het probleem op te lossen hetgeen uiteindelijk prima gelukt is. Alles bij elkaar heeft dit ons vertrouwen in dit bedrijf alleen maar versterkt. Dus...... zeker aan te bevelen.

Mooie Volvo XC90 occasion gekocht bij Auto Bongers, voor een prima prijs. Heel goede afspraken kunnen maken over onderhoud en aflevering. Goede en vriendelijke service!

Het bestaat nog:Een klantvriendelijke,deskundige garage tegen aantrekkelijke tarieven. Enkele jaren geleden een auto gekocht vandaag gekeurd weer zonder verdere onkosten.Ik moet er voor uit De Kempen naartoe,maar dat is het me wel waard.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Maar liefst vier keer was ik bij autobedrijf Bongers en steeds werd ik netjes te woord gestaan. Afgelopen zaterdag proefrit gemaakt in de auto waar ik meteen kapot van was. Daarna bij een kop koffie met dhr en mevr bongers de koop rond gemaakt. Fijn bedrijf. Aanrader!! Komende zaterdag mag ik mijn nieuwe auto ophalen. Feestje!!

Maandag 1 oktober BMW 320 i gekocht perfect afgeleverd,Dit bedrijf is echt aan te bevelen, zeer vriendelijke mensen, hierbij een dikke 10!!

Het was voor ons een aardig stukje rijden, maar het was de moeite helemaal waard. Wat een keurige auto, echt een verademing na onze lange zoektocht en vele bezichtigingen bij andere garages. Ook vriendelijk ontvangen en helemaal volgens afspraak afgeleverd. Echt een aanrader.

Recent inmiddels mijn 8e auto gekocht. Dit laat zien dat mijn tevredenheid groot is. Ik adviseer iedereen die een auto zoekt zeker bij dit bedrijf met vakkennis en klantgerichte eigenaren zeker de moeite waard is.

Heb alweer 2 jaar geleden n BMW z4 bij auto bongers gekocht. Top auto. Loopt geweldig.

Een geweldig bedrijf dat je niet in de kou laat staan bij een probleem. Ziet er goed uit. Voelt goed en is goed. Een aanrader

Begin oktober weer een auto gekocht bij dit bedrijf,supergoed en vriendelijk geholpen door het echtpaar Bongers.Dit bedrijf doet gewoon wat het hoort te doen,geen verkooppraatjes,een vriendelijke benadering en goede service.

Voor mij de BMW dealer (tweedehands voertuigen) van de westelijke mijnstreek. Bij telefonisch contact nemen ze altijd de tijd voor je om je te woord te staan, en trachten ze je op een zo goed mogelijke manier te helpen. Heeft altijd aantrekkelijke auto\'s staan die gewoon goed zijn!