Goed contact, perfecte service en een top auto!

Marcel heeft ons super goed geholpen bij de aankoop van onze droomauto, onder andere door een proefrit aan huis en het vervangen van bepaalde onderdelen aan de auto waardoor deze er nu echt heel woest uitziet!!

Geen woord aan vuil te maken! ✨

Van begin tot eind geholpen door Marcel die mij ondanks een stressvolle periode, via deskundigheid en zijn positieve houding uitstekend heeft kunnen helpen! Het leasecontract lag al snel op tafel en het materieel functioneert uitstekend.

Prima bedrijf!

Goede service & klantgericht.

FANTASTISCH!

Enorm blij met mijn nieuwe auto en met de super service van Marcel. Wat een leuk bedrijf. Een echte aanrader!

Klantvriendelijkheid ten top!

November 2021 een mooie mini clubman met 50.000 km op de teller bij Vogel gekocht. Eind mei bij 60.000 km hoorden wij een tik in de motor. Wij wonen in A’foort dus naar een gespecialiseeerd bedrijf in de buurt om motor uit te lezen. Het bleek de vanos te zijn. Tandwiel gebroken splinters door de hele motor heen. Productiefout van mini. ‘Één belletje met Marcel Vogel was genoeg, hij nam contact op met BMW Duitsland ivm coulanceregeling en regelde alles. Fantastisch bedrijf dat met je meedenkt en alles wil doen om je te helpen. Marcel bedankt!

Fantastische Mini Clubman One

Bij Garage Vogel in Nijverdal mijn droomauto gevonden en gekocht. Hier heb ik niet lang over na hoeven te denken: prachtige Mini Clubman One van 2018 met (bijna) alle opties die ik graag wilde hebben. Zeer tevreden over de aankoop, de snelle levering en heb er alle vertrouwen in dat ik goed geholpen word, mocht er een probleem optreden. Marcel Vogel, dank voor deze mooie auto! Ik hoop er veel rijplezier van te hebben.

Super! Alles naar wens verlopen.

Bij Marcel een prachtige BMW IX3 gekocht, alles geheel conform afspraak. Netjes ontvangen en Marcel geeft een goed en eerlijk advies. Dit bedrijf kan ik zeker aanbevelen!

Autobedrijf met verstand van zaken!

Bijzonder tevreden over de aankoop van mijn auto bij Marcel van autobedrijf Vogel! Ben keurig geholpen en zou het iedereen aanraden!

Goede auto, fijne persoonlijke service

Wij hebben onlangs een auto gekocht bij Marcel en dat heeft hij heel keurig en fijn geregeld. Hij gaf ons tevens goede voorwaardes. Zelfs na een belletje over een klein dingetje gaf hij tips en vroeg hij toch om voor de zekerheid ook nog langs te komen.

Prettig autobedrijf

Zakelijk autobedrijf met een persoonlijke tint. De benodigde CCV beveiliging was even een dingetje, maar uiteindelijk goed opgelost, incl. onze andere wensen aan de XC40 PHEV

Klasse!

Vriendelijk, eerlijk en betrouwbaar

Geweldige service

Professioneel bedrijf, goede uitleg over verschillende opties. Ben erg tevreden over mijn Volvo, hij voldoet aan al mijn verwachtingen. Kan Garage Vogel aan iedereen aanbevelen.

Uitstekende service!

Alles waar je op hoopt bij het kopen van je droomauto. Kundig advies, snelle levering, een prachtige auto en het belangrijkst: uitstekende service. Aanrader.

Betrouwbaar, snel en compleet.

Autobedrijf Vogel is een heel fijn bedrijf dat precies bij mij past. Ik hou van een mooie auto, maar het heeft niet mijn interesse genoeg om er veel tijd aan te willen besteden. Autobedrijf Vogel biedt compleet uitgeruste auto's met één totaalprijs, zonder de futiele opgevoerde kosten door standaard dealers. Daarbij voel je de gretigheid om te willen verkopen, waardoor je snel tot een deal kunt komen.

Vakkundig bedrijf.

Ik ben bijzonder tevreden over mijn contacten en afhandeling van de aankoop van mijn auto bij Marcel van Autobedrijf Vogel. Met name de klantgerichte en vriendelijke manier waarop ik bij de aankoop werd begeleid was buitengewoon positief. Inmiddels veel rijplezier in mijn nieuwe Volvo.

Transparant, vakkundig en vriendelijk.

Onlangs bij autobedrijf Vogel geweest voor een onderhoudsbeurt en reparatie aan mijn Jaguar XJ. Ondanks dat ze vooral gespecialiseerd zijn in Volvo's hebben ze het onderhoud aan de Jaguar snel en vakkundig uitgevoerd. Na verloop van tijd is er nog een kleine storing geweest in de auto, welke snel verholpen was door de monteur Henk. Tijdens de reparatie even een wandeling door de showroom gemaakt. Een divers en scherp geprijsd aanbod aan auto's! De eigenaar Marcel is vriendelijk en zeer behulpzaam. Ook voor mijn andere auto kom ik hier weer.

Hartelijk welkom

Op zoek naar een mooie ( droom) auto ?! Hier mijn (droom) Mini Clubman gevonden. Snel en keurig geholpen, 1 week na aankoop al heerlijk in mijn Mini aan het rondrijden !

Geen holle frasen, maar een eerlijk verhaal.

Begin november 2021 een mooie mini gekocht en tijdens de verkoopafhandeling is is de auto nog volledig nagekeken zodat wij diezelfde ochtend nog met de auto konden vertrekken. We hebben de mini nu dus 3 maanden en hij voldoet prima, geen enkel probleem gehad.

Goede service en nette behandeling

Zeer tevreden over de aanschaf van mijn “nieuwe” auto. Goede en snelle service. Ik werd vriendelijk ontvangen door de eigenaar en netjes behandeld. Geen glad verkoop praatje maar gewoon zoals het is. Tijdens de proefrit een mankement en deze is zeer netjes opgelost zonder extra kosten.

Zeer vakkundig bedrijf , no nonsens, zeer zeker aan te bevelen

Ik werd netjes geholpen met de aanschaf van een occasion bij Autobedrijf Vogel;

Duidelijk, accuraat en vriendelijk

Duidelijk, accuraat en vriendelijk

Goede en eerlijk advies

Goed advies en tegen een eerlijke prijs Doet wat hij beloofd.

Perfecte service en goede koop! Open om de juiste deal samen te maken.

Goede informatie, fijne bereikbaarheid en flexibel. Aflevering was perfect.

Vorige maand mijn Polestar gekocht bij autobedrijf Vogel. Eerlijke en duidelijk communicatie. Daarnaast een goede en snelle afhandeling! Binnen een week kon ik de auto al ophalen.

Wat een tof bedrijf

Mijn eerste mini via Autobedrijf Vogel gekocht. En wat ben ik blij ermee! Een top auto en top service. En wat een leuke waakhond hebben ze! Ik kom zeker bij jullie terug voor onderhoud en voor mijn volgende auto zien jullie mij zeker weer terug.