Tweedehands auto gekocht op basis van vertrouwen

Ik kan niet anders zeggen dan dat ze gewoon top zijn, dit is echt een aanrader voor zowel kopen als onderhoud, want daar gaat mijn autootje gewoon naar toe, noaberschap noemen we dat. Bij het kopen zonder een proefrit te maken alles prima dik voor mekaar en nog een bos bloemen erbij gekregen als dank voor het vertrouwen, kijk dat wordt gewaardeerd, waar krijg je dat nog.... dus tot volgend jaar voor een beurt denk ik.........

Betrouwbare, no-nonsense garage, goede service en klantgericht.

Heel erg prettige ervaring bij het kopen van een tweedehands VW Polo hier. Auto keurig en in zeer goede staat opgehaald, bevalt erg goed. Heel fijne service (en dan ook nog een flesje wijn erbij voor het vertrouwen dat ik in hen stelde). Betrouwbaar, oprecht en no nonsense.

net autobedrijf

vakmensen

Snel, deskundig en goed geholpen!

Ik had ook een 10 kunnen geven....., maar het kan altijd beter. Dat is de reden dat ik nooit een 10 geef. Bedankt voor de snelle reparatie en service!

Altijd vakundig en goed geholpen door dit garage bedrijf!

Vriendelijk en vakkundig personeel!

Ze staan altijd voor je klaar

Bij garage Woolderink zoeken ze altijd naar de beste oplossing die ook nog goed betaalbaar is. Mijn auto wordt er al jaren perfect onderhouden

goede service

prima alles zeer goed

Vriendelijk werkt in overleg en komt afspraken na.

Ik heb goede ervaringen, en de prijs is niet te hoog.

zeer klantvriendelijk

had de koppakking kapot ze hebben alles vervangen incl.de waterpomp en de distibutie riem en de prijs viel me reuze mee.

Prima.

Ik werd vlot en goed geholpen.

Goede service!!!

Zéér flexibel qua planning, prima service.

Omdat er een spoed opdracht van een klant bij ons binnen kwam uit Rotterdam, stelde autobedrijf Woolderink zich zéér flexibel op, om de APK (jaarlijkse keuring) van de bedrijfsbus nog voor die tijd uit te voeren / af te ronden.

Zoals altijd perfect !!

Snel en vakkundig geholpen

Snelle service

Snel geholpen en handige leenauto.

Erg tevreden

Wij werden heel fijn geholpen en niets was te veel. Echt een manier van behandelen om te kiezen voor het onderhoud bij Woolderink en dat gaan we ook doen. Wij kunnen dit bedrijf aanbevelen.

Top service!

Durf blindelings een auto te kopen bij deze garage. Als er onverhoopt iets aan mankeert wordt het euvel keurig verholpen. No nonsens bedrijf waar nog eerlijk zaken wordt gedaan, zonder gladde verkoop praatjes, of het nu gaat om de aanschaf van een auto, onderhoud of reparatie.

Wat je ziet, is wat je krijgt.

Solide mensen, solide bedrijf. What you see is what you get. Geen verrassingen achteraf. (Mogelijke) risico's van reparaties worden vooraf duidelijk gecommuniceerd.

Gweldig

Goede service!

klantvriendelijk bedrijf

prima service!

Prima service en snelle levering!

Zie bovenstaande.

Betrouwbare garage met verstand van zaken.

Betrouwbare garage, met snelle service.

Een goede en nette autogarage waarbij je altijd goed geholpen wordt en dat voor een nette prijs

Voor mij is de service die Woolderink levert ideaal.

Mijn reactie is vertraagd omdat dit verzoek bij mijn spamberichten was beland. Maar ik ben zo tevreden met de behulpzaamheid ook bij kleine mankementen dat ik toch nog wil reageren. Woolderink is misschien geen groot bedrijf en ik ben slechts een bescheiden klant, maar ik kan er voor iedere vraag terecht en word snel en vakkundig geholpen.