Vakgarage Kooistra staat altijd voor je klaar, toppers!

Met ons bedrijf hebben we inmiddels een aantal auto's gekocht en in onderhoud bij Vakgarage Kooistra. Ook de privéauto's hebben daar hun vaste stek voor onderhoud. We ervaren allemaal dat we welkom zijn als klant, professioneel en toch persoonlijk. Een betere behandeling als klant kan je je niet wensen. Familie Kooistra en personeel zijn kanjers. Reparaties worden uitstekend verricht, zoekopdrachten naar auto's worden vertaald in goede auto's, achter de balie altijd een vriendelijk woord en gezicht. Kortom we zijn een blije klant en hopen dat nog vele jaren te mogen zijn. Familie van der Ploeg en Keukenhuis Roden

• Faciliteiten wachtruimte

Hier moet je je auto kopen

Dit bedrijf verdient alle lof. De score 10 is ook volledig verdient. - Telefonisch netjes te woord gestaan en duidelijke verwachtingen geschept. - Auto stond netjes gereed om eventueel na verkoop direct mee te nemen. - Garantie wordt waargemaakt - Je krijgt een kaartje als garantie bijna is afgelopen zodat je nog contact kan opnemen - Prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend - Zeer vriendelijk en fijn contact Deze garage verdient het ook om de aangeboden prijs van de auto's te ontvangen. Ik kom zeker terug.

Goede en snelle service

Eerdaags hier een auto gekocht, goede snelle service, en word er enorm om de klant gedacht. Net zoals ik het fijn vind. Ik raad dit bedrijf ten zeerste aan.

Super garage,top personeel.

Onze BMW 316i gekocht zeer mooie en nette auto waar geen tweede zo mooi is te vinden van bwjr 2001. Eerlijke garage top personeel en goede service,ikbeveel een ieder die ik ken om daar een repatie of een vertrouwde auto te kopen . Zelf hebben ze van ons bedrijf Qomplex het wagenpark in onderhoud Gewoon top service eerlijk onderhoud en eerst overleg voordat de repatie plaats vind dus geen onverwachte kosten. En de koffie niet vergeten smaakt heerlijk groet john

Vakkundig

Veel vertrouwen in het werk wat ze leveren. Ook wordt mee gedacht in mogelijkheden. Voor onze personen auto maar ook voor de camper. Kortom een echte vakgarage!

• Faciliteiten wachtruimte

Uitstekend geholpen bij de testrit en aankoop van mijn nieuwe auto. Ik ga met een zeker gevoel de weg op na volledige check van mijn auto. Aardig ontvangen met koffie. Vakgarage Kooistra dacht met mij mee in opties voor de auto die deze nog niet had. Ik kwam vanuit Nijmegen en de rit naar deze betrouwbare dealer was het absoluut waard.

• Faciliteiten wachtruimte

Wat een mensen, wat een bedrijf!

Werkelijk uitstekende service en bejegening. Familiebedrijf in de meest gunstige zin van het woord. Geen zee te hoog,geen moeite te veel. Vader, docher en zoon, allemaal denken ze mee. Immer vriendelijk, en gemeend. Perfecte service, ook in het weekeinde! Ze laten je niet staan bij Kooistra. En uiterst redelijke prijzen!

• Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Betrouwbaar en eerlijk

Helemaal naar het noorden gereden om naar een nieuwe auto te kijken. Via een fijn telefoon contact verzekerd dat het de goede auto voor ons was. Het was de rit zeker waard, super vriendelijk ontvangst, mooie en nette zaak , duidelijk uitleg en er werd benadrukt dat het een top auto was. Hij werd een week later netjes thuis afgeleverd en rijd nu vrolijk in Noord Limburg rond.

• Faciliteiten wachtruimte

Super bedrijf luistert en weet precies wat je zoekt. Net weer een auto gekocht en geweldig geholpen.

Super bedrijf.

• Faciliteiten wachtruimte

Betrouwbare garage met prima service

Voor het eerst een auto gekocht bij Kooistra, mooie occasion voor een prima prijs. Auto is keurig afgeleverd, tevens een auto ingeruild voor een prima prijs. Zeer tevreden over deze garage.

Super!

Een nette tweedehands auto gekocht voor een mooie prijs. Er bleken nog wat kleine probleempjes te zijn maar die zijn (zelfs op afstand) perfect opgelost. Bedankt!

Autogarage biedt eerlijke verkoop in familiaire sfeer.

Hartelijk ontvangen en goed voorbereid op weg geholpen voor een proefrit in een auto. Tijdens onze proefrit hebben zij een taxatie gedaan van de in te ruilen auto. Op prettige wijze, onder het genot van een lekker bakje koffie, tot een inruil voorstel gekomen die eerlijk voelt en goed werd onderbouwd. Na aankoop hebben zij de auto nogmaals gecontroleerd en klaargemaakt zodat wij hem een die zaterdag op konden halen. Fijn ook dat 6 maanden BOVAG garantie bij de prijs in zit.

Geweldig bedrijf met een top service

Ik kom hier al een aantal jaren ook voor onderhoud met de bedrijfswagen. Klantgericht bedrijf met kundige monteurs. Geweldige service. Net een occasion gekocht; We hadden de prijs afgesproken incl. service beurt en APK. Bleek dat de voorste banden nog 3.5 mm profiel hadden. Dit is nog 1.9 mm meer dan voor de keuring vereist is. Autobedrijf Kooistra heeft toch maar een paar nieuwe banden gemonteerd zonder extra kosten! Dit hadden ze niet hoeven doen. M.a.w. : DIK TEVREDEN!

Prima service en de auto ook natuurlijk

Iets langer moeten wachten op de auto door de Corona toestanden. Communicatie van de kant van Kooistra was goed en zelfs nog extra's gekregen omdat jullie het lange wachten zo vervelend vonden. Goeie service. Bram

Wat een geweldige service

Meneer Kooistra heeft ons geweldig geholpen. Wij hadden de sleutel in onze camper liggen. Nadat deze dicht was gevallen konden we er niet meer. Er zat maar een ding op; een reserve sleutel ophalen. Maar dat is 175 km verder op. Kooistra voor gelijk aan een auto van hem te gebruiken. Echt TOP Dit is de service die je niet vaak tegenkomt. Garage Kooistra: van harte bedankt!!

Vriendelijk, netjes en volgens afspraak

Door Kollumerpomp rijdend een nette bus zien staan. Op terugweg gestopt om even te bekijken. Binnen 10 minuten gekocht en afspraken gemaakt. Super nagekomen door Kooistra. Erg blij met de bus.

Mijn ervaring is heel goed

Je wordt altijd hartelijk ontvangen en indien mogelijk direct geholpen

Betrouwbaar, vakkundig en zeer vriendelijk bedrijf en medewerkers.

Zeer positieve ervaring. Zal bedrijf zeker aanbevelen bij familie en vrienden.

Wij komen al heel wat jaren bij Kooistra, eerlijk gezegd komen wij nooit bij een andere garage. Vlak in de buurt, door en door betrouwbaar, voor onderhoud en reparatie en voor de aanschaf van een andere auto, bij dit bedrijf is onze auto in goede handen. Bovendien vinden wij het personeel heel vriendelijk, er is veel service en als het einde van de garantieperiode nadert komt er een kaartje om je hierop te attenderen en wordt gevraagd of er nog iets is.... Alle lof voor dit bedrijf, we hebben het al tegen veel mensen gezegd. Betalen is nooit leuk, maar wij denken dat Kooistra hele redelijke prijzen hanteert. Wij kunnen ons geen reden voorstellen om naar een andere garage te gaan !

Heel positief en snelle service!

goed en vakkundig geholpen

Wij zijn al jaren een zeer tevreden klant. Bij pech staan ze gelijk klaar. Er is altijd een leenauto beschikbaar. Dit maal zijn we naar volle tevredenheid aan een andere auto geholpen. Een fijn bedrijf waar persoonlijke benadering en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan.