Vandaag mijn nieuwe volkswagen polo gekocht bij feijts

Feijts heeft me supergoed geholpen. Ze kwamen de afspraken super na. Goede dienstverlening en veel andere mooie auto.s ik zou hen direct aanbevelen. Loop gewoon een keer binnen en zie de andere coole auto's. Gr dorothy

Super service en een mooie auto!

Ik ben enorm tevreden met de service van Feijts Auto’s. Het bedrijf heeft veel kennis in huis en kan daardoor een gegrond advies geven. Ik ben erg blij met mijn nieuwe auto en de hele communicatie erom heen. Ik zou Feijts Auto’s van harte aanbevelen.

Top bedrijf

Top bedrijf, goede service. Al jaren tevreden klant, als garage aan te bevelen

Super garage!

Uitermate betrouwbare en eerlijke garagehouder!

Goede garage, eerlijk, betrouwbaar duidelijk

Auto ingeruild door omstandigheden duurde het wat langer allemaal, de eigenaar toonde begrip voor de situatie al met al zeer tevreden, en auto werd zoals afgesproken netjes geleverd

Prima garage

Vanuit Drenthe een lange trein reis gemaakt om een geïmporteerde vw Up op te halen. Deze stond te shinen in de showroom. Alles was snel geregeld met een kop koffie en een bos bloemen. Prima uitleg met veel geduld. Ik ben zeer tevreden terug gereden.

Top Bedrijf!

Wij zijn al jaren klant bij Feijts auto's. Prima service, snelle reparaties en vriendelijke benadering. Prijs/kwaliteit zeer gunstig. Onlangs onze eerste auto bij hun gekocht. Zeer goed advies en duidelijke uitleg gekregen. Als kers op de taart ook nog een bos bloemen. Wij bevelen Feijts Auto's zeer aan!

Geweldige service

Wij zijn al 30 jaar super tevreden klant! Altijd meedenken, snelle service bij reparatie, vriendelijke benadering. Eerlijk over welke mogelijkheden er zijn, bij interesse voor een nieuwe auto, een duidelijke uitleg en meedenken in wat wij nodig hebben en dan ook eerlijk zijn in wat de voor- en nadelen van een bepaalde auto zijn. Wij raden Feijts auto’s zeker aan!!

Woensdag een Hyundai i20 gekocht, donderdag al kunnen ophalen met een mooie bos bloemen! De dag erna ontstond er een klein probleempje en dat werd direct prima opgelost! Ik ben zeer tevreden over de service en vriendelijkheid van Feijts Auto's.

Auto gekocht, prima advies!

Auto gekocht, zeer goed advies en uitleg gekregen. Veel vertrouwen in deze garage. Kreeg nog een mooi boeket bloemen, wat ik niet verwacht had. Super!

Vakbekwame monteurs, eerlijk en oprecht

Al sinds jaren ben ik een zeer tevreden klant, monteurs zeer behulpzaam en vakbekwaam, klant vriendelijk! Een Garage voor iedereen aan te bevelen

Vanmorgen stond ik met een lege accu in Reuver. Feijts gebeld en binnen 10 minuten stond er een vriendelijke man. De klemmetjes aan de accu en hij startte gelijk. Toen ik vroeg wat hij kreeg wimpelde hij het weg. Superbedankt, Monique

Super goede service

Ik heb mijn eerste auto particulier gekocht waarvan de distributieriem van vervangen moest worden op aanraden van mijn overburen heb ik gerage feijts gebeld ik kon meteen de volgende dag terecht! Super service De hardwerkende man / mannen luisteren goed naar de wensen van hun klanten en voeren de werkzaamheden uit voor een zeer goede prijs ik ben zeer tevreden over auto gerage feijts een echte aanrader!

Autoverkauf Fiat 500X

Sehr seriöses Autohaus. Herr Feijts hat das Geschäft pünktlich und souverän abgewickelt. Alle Vereinbarunen wurden 100% eingehalten. Feijts Auto kann Ich 100% weiterempfehlen!

Fijne behandeling bij aankoop auto

Op internet een auto gevonden die ons aansprak. Alleen moesten we wel meer dan een uur rijden. Bij het eerste contact de auto gekocht, de week erna de auto opgehaald. De verkoper tevens eigenaar is een prettig persoon, hij neemt alle tijd voor je. Uitgebreid uitleg over de auto gekregen. De erbij bestelde trekhaak werd ongevraagd met nummerplaat geleverd. Bij het weggaan werden we nog verrast met een mooie bos bloemen.

Prima bedrijf eerlijke hardwerkende mensen. Staan voor de auto\'s die ze te koop hebben. En nog gezellige mensen ook.Die nog tijd voor je hebben.

We kochten voor de eerste maal een mercedes bij Feijts auto\'s met garantie. We werden fijn en deskundig geholpen door verkoopmedewerker Bas. De garage houdt zich bovenmatig aan de gemaakte garantieafspraken. We hadden vaak wat problemen met hardnekkige ESPmeldingen tijdens het rijden. Dit is ondanks de ruime overschrijding van de garantieperiode door Jos Feijten met zijn deskundig personeel verholpen. Petje af voor dit bedrijf. We bevelen deze garage bij iedereen aan. Wat ze beloven doen ze ook.

Wij kochten voor de tweede x 1 Mercedes bij Feijts auto\'s en zijn al meer dan 10 jaar heel tevreden over de service van de firma Feijts, echt heel speciaal in het bijzonder van klant vriendelijkheid van Bas.

Al meer dan 30 jaar lopen we bij garage Feijts naar binnen voor onderhoud en goed advies voor een nieuwe aanschaf van auto\'s. Gekochte auto\'s bij Feijts hebben we gemiddeld meer dan 10 jaar met weinig kosten voor onderhoud gereden. Nu weer heel blij met een \"nieuwe\" auto.

Wij zijn goed en deskundig geholpen door verkoopmedewerker Bas bij het kopen van onze auto. Zeer vriendelijke en correcte afhandeling.

Donderdag 4 mei reden wij langs Reuver en het olielampje begon te branden. Feijts was bereid ons direct te helpen. Hele professionele en vriendelijke service. Binnen een kwartier waren we heel goed geholpen en weer op weg. Een hoge beoordeling meer dan verdiend.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Simpel de best .een bedrijf dat alles doet om een klant zich de koning te laten voelen. Dit bedrijf beveel ik ieder een aan

Vriendelijk en deskundig geholpen bij de aanschaf van een occasion.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Snel en betrokken. Geen nonsens verhalen en kwaliteit straalt er vanaf.