Correcte deal besloten en alles zoals we afgesproken hadden is verlopen !!

Ik bod een motorfiets aan op 'Tweedehands.be'. Ik kreeg een tegenbod van Wim Ter Braake waar ik mij kon in vinden. Na telefonisch contact deelde we de koek in 2, Wim zijn tegenbod en mijn bod besproken en we hadden een deal. De betaling verliep zoals afgesproken met Wim keurig en volledig betaald. En de afhaling was ook keuring en netjes geregeld. Ik heb er alle vertrouwen in en mocht ik morgen mijn huidige motorfiets te koop aanbieden. Dan neem ik eerst contact met Wim of hij interesse heeft voor een overname. Zeker niet twijfelen om zaken te doen met Wim Ter Braake !! Groeten Stijn, België (Oost- Vlaanderen)

GE-WEL-DIG!!!!!

Een paar maanden geleden heb ik een Benelli TNT 1130 Evo Sport bij Ter Braake gekocht, met 6 maanden Bovag garantie. De motor kreeg bij aflevering een nwe voorband en olie en oliefilter: klaar voor gebruik. Een paar weken en zo'n 2000 kilometer later kreeg ik van verschillende kanten te horen dat enkel een beurt niet afdoende is voor dit type motor: er moeten een paar punten extra gecheckt worden die essentieel zijn voor het motorblok. Niet checken en/of vervangen is 100%zeker het motorblok de soep in draaien. Dit is geen nalatigheid van Ter Braake, want dit is alleen bij insiders bekend.... Vandaag de motor opgehaald en ik wilde de factuur betalen. Wat blijkt? Dit alles valt onder garantie/service!!!! Er was niets stuk of slecht; puur preventief moest het gecheckt worden. Ik zie dit als normaal onderhoud, maar het viel dus onder de garantie! Het uitlaatsysteem moest eraf, de carterpan, de olie, filter, het externe olie aanzuigfilter etc... alles vervangen door nieuwe exemplaren + nog nog de controle van diverse assen naar de dynamo, borgbouten etc... Méér dan geweldig!!! Ze hadden er al een vaste klant bij en dit bevestigt het alleen maar nog meer!!

Deskundig gastvrij geholpen, blij met de aankopen

Mooie zaak, waar de klant nog echt koning is. Gastvrije deskundig advies, zeker een aanrader.

No nonsense bedrijf

Gebruikte motor stond afleveringklaar in de showroom. Dus kopen en rijden!

Vandaag nieuwe motor kleding gekocht zijn daarbij zijn we bijzonder goed geholpen met vakkundig advies en denken in oplossingen

Uitstekende service.

Een Kawasaki vulcan 1500 uit 1993 gekocht bij ter Braake en bij de proefrit waar ook mijn vrouw achterop zat zakte hij te veel door de achterveren/schokbrekers einde slag. Bij aflevering zijn er toch even 2 nieuwe schokbrekers gemonteerd daar waar ik nu heel tevreden over ben. Kortom super goed lopende zuinige motor 1 op 17 en natuurlijk uitstekende service. Chiel Jansen.

Mooie motor gekocht echter een probleem

Mooie motor ingeruild en mooie motor gekocht. Echter een probleem met ketting en uitlaat zelf moeten op lossen.

TOP ERVARING met de Jongens van de werkplaats.

M'n Yamaha liep niet lekker, kom maar even langs dan gaan we kijken wat eraan scheelt. Het euvel werd ontdekt en direct ter plekke verholpen zodat ik zelfstandig weer terug kon rijden naar Zwolle. TOP SERVICE van Eddy en z'n mannen, hier worden motorliefhebbers blij van.

Voor de 2e keer een saab gekocht bij Wim ter Braake,en precies zoals de vorige keer uitstekende service(ik wilde een paar dingen overgezet van mijn vorige saab,auto werd gehaald en terug gebracht.Het duurde even maar er was ook geen enkele haast.Bijna alles gedaan ,net als vorige keer 100% service.Mocht er ooit een nog betere Saab te koop zijn dan zal ik die zeker bij Wim ter Braake kopen.

Zeer vriendelijk en vakbekwame medewerkers

Men stast altijd klasr met raad en daad. Direct helpen en oplossen. En niet duur. Service in hoofdletters.

een bedrijf waar je je gelijk op je gemak voelt, mensen met hart voor de zaak.

Een gedreven team van fatsoenlijke mensen. Je voelt je als klant ook koning.

Tour tocht 2019 super

Tour tocht 2019 Afgelopen weekend met de door terbraake georganiseerde tocht mee geweest. Super leuk een aanrader voor iedereen

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte tweewieler

Mooie bmw F650 gehuurd. Fijne en mooie motor. Zeer vriendelijke en goede service. De huurkleding en helm waren splinternieuw. Zo zou het overal moeten zijn, kom er beslist weer.

2 sterren: slechter dan verwacht

Motor gehuurd voor een weekend weg. Deze 2 maand van te voren gereserveerd. Aanbetaling gedaan voor reservering. Kom ik echter de motor halen op de afgesproken dag word mij medegedeeld dat deze motor verkocht is. Is een alternatief aangeboden die totaal niet in vergelijking staat voor de volle prijs.. Ik huur specifiek die motor voor lichamelijke klachten en dan moet ik genoegen nemen met een naked bike of een aftandse bmw toer motor. Dit houd ik nog geen uur qua rijden vol.

Bijzonder klantgericht, goede communicatie!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe tweewieler

Ging eigenlijk voor polijstmiddel voor mijn vizier. Toch maar even een helm gepast....gewoon om te voelen hoe weer een nieuwe helm zit. Deskundig geholpen door..ik meen Ingrid... ondanks dat ik had aangegeven dat ik geen nieuwe helm zocht nam ze uitgebreid de tijd. Paar dagen later de gepaste helm besteld. Volgende keer kom ik zeker terug! Gr. Robert

velg met enige vertraging geleverd na serieus oprecht excuus, en spontaan leuk presentje ontvangen. goed en keurig afgehandeld. met dank aan Ingrid. TOP

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Werkplaats: Ze hebben probleem vakkundig getackeld en klantvriendelijk verholpen. Symphatieke mensen en erg behulpzaam. Tien plus als waardering! Showroom: Ziet er goed en keurig uit, niet overdreven. Mooie bovenverdieping en alles overzichtelijk.

Prima eerste ervaring met Ter Braake Motoren. Motor goed in orde, pakken en helmen nieuw en beschikbaar, fijne service. Mooie rit kunnen maken op een gehuurde Kawasaki.

• Reden bezoek Onderhoud

Feel as though i have somebody looking after me and my motor keeping me safe on the road Thanks

• Reden bezoek Onderhoud

Wim ter braake is een erg fijn bedrijf. Al 2 keer een motor mogen kopen. Woon zelf wat verder weg, maar voor onderhoud halen ze gewoon netjes mijn motor thuis op. Een goede werkplaats waar ik graag mijn motor naar toe breng. Echt een aanrader!

• Reden bezoek Onderhoud

In het najaar een Saab cabrio gekocht,helaas kregen we het navigatie systeem niet aan de gang.Toen ik voorstelde om een europese te kopen werd er direct aangeboden om de helft mee te betalen,kleine onvolkomenheden werden ook direct prima op gelost.Wim ter Braake is een voorbeeld in de wereld van vervoer waar menigeen jaloers op mag zijn.GROTE KLASSE!

Zeer vriendijke mensen en zeer goede service, hier kan je terecht voor al je motor gerelateerde zaken