Laden reviews...
Laden reviews...
40 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten reageren positief op het vriendelijke en professionele team, met duidelijke uitleg en geduld. Ze prijzen de kwaliteit van de auto's en de redelijke prijzen. De service wordt omschreven als betrouwbaar en klantgericht, met aandacht voor details en aftersales. De ervaringen leiden tot terugkerende klanten.
Goed en begaan personeel, auto netjes gereed gemaakt!
Beveelt aan
10 June 2026
Kenny
Helmond
Vriendelijke en vakkundige mensen met gevoel voor de klant. Gemoedelijk, geduldig. Lars gaf uitstekend uitleg van alle opties dat op onze nieuwe auto zit. Kwaliteit van auto’s is uitstekend.
Beveelt aan
20 May 2026
Nebojsa
Eindhoven
Goede dienst verlening en eerlijk advies.
Beveelt aan
25 April 2026
Jos
Schijndel
Eerlijke zaak, hier kun je gerust een auto kopen en laten onderhouden. Weten waar ze mee bezig zijn, goede prijskwaliteit.
Beveelt aan
15 April 2026
Frank
Nederweert
Om verschillende redenen wilde ik een model BMW, en ook nog in een gewenste kleur, dat niet zo vaak voorkomt als jong gebruikte auto. Uiteindelijk vond Lars er een bij de dealer, maar die wilde hem liever zelf verkopen. Na enig aandringen en vanwege de uitstekende contacten die Lars met zijn collega daar onderhield , is het toch gelukt en geniet ik sindsdien met heel veel plezier van mijn eerste BMW. Chapeau!
Beveelt aan
14 April 2026
Hans
Uden
perfecte service en ondersteuning bij de overdracht van de aangeschafte auto, maar ook goede communicatie en snelle reactie op vragen en antwoorden. Teven nette deal gemaakt al was de prijs voor mij niet doorslaggevend, maar wel de dienstverlening en vriendelijkheid van de mensen.
Beveelt aan
11 April 2026
Luc
Winkel
Fijne ontvangst en goed begeleidt bij de aanschaf van een nieuwe auto en inruil. Direct een gevoel van klantgerichtheid wat bij andere bedrijven niet vanzelfsprekend is. Heel fijn geholpen door Lars.
Beveelt aan
10 April 2026
Ad
Uden
Wij worden altijd goed geholpen en indien nodig verlenen ze goede service.
Beveelt aan
23 March 2026
Chantal
Hoofddorp
Een heel erg leuk familie bedrijf met verstand van zaken en mooie auto’s !!
Beveelt aan
3 March 2026
Charlotte
Son en breugel
Goede ervaring met de koop van mijn eerste echte BMW bij Van Dijk. erg fijne service en aardige mensen die je graag helpen bij het vinden van een auto voor jou.
Beveelt aan
10 February 2026
Sam
Nuenen
Prima service, vertrouwd, gewoon zeer tevreden
Beveelt aan
9 February 2026
Herman
Sint-Oedenrode
Top bedrijf
Beveelt aan
31 January 2026
John
Roosendaal
Prima gesprekken, ruime keuze van auto's, kundige antwoorden op vragen en deuidelijke uitleg. Goed bereikbaar en alle afspraken zijn goed nagekomen.
Beveelt aan
15 January 2026
Cass
St. Oedenrode
Zeer prettige ervaren.
Beveelt aan
13 January 2026
Marco
Veghel
Erg blij met de hulp van Lars en Joop, oprechte goede adviezen en erg hulpzaam. Zowel in de onderhoud van de auto als bij de aankoop van de nieuwe bmw.
Beveelt aan
29 December 2025
Patrick
Nuenen
Wij zijn al jaren klant van garage van Dijk Automobielen en zijn erg tevreden over de garage, het oplossen van eventuele problemen, en hun klantvriendelijkheid. Men neemt de klant serieus en neemt de tijd voor uitleg.
Beveelt aan
28 December 2025
Hans
Uden
Klantvriendelijk, goede service en komen afspraken na.
Beveelt aan
4 December 2025
Theo
Sint-Oedenrode
We zijn bij het kopen van onze auto zeer goed geholpen met een persoonlijke behandeling. Men neemt alle tijd in het verkoopgesprek en de uitleg van de functies bij de aflevering. Hier kan menig originele BMW dealer een voorbeeld aan nemen.
Beveelt aan
2 December 2025
Huub
Oss
Vanaf het eerste contactmoment ben ik ongelooflijk professioneel en vriendelijk geholpen. De BMW-dealer (Lars) nam uitgebreid de tijd zonder enige druk. De transparante communicatie, duidelijke uitleg en persoonlijke benadering zorgden voor een vertrouwd gevoel gedurende het hele aankoopproces. Kortom: een koopervaring op het hoogste niveau, precies zoals je het van BMW mag verwachten :-).
Beveelt aan
28 November 2025
Alexander
Breukelen
Heb intussen mijn 5e BMW bij autobedrijf Van Dijk gekocht. Verkoper Lars heeft me hierbij goed begeleid om tot een goede keuze te komen. Hij heeft al mijn vragen goed kunnen beantwoorden. Al met al kan ik dit bedrijf zeker aanbevelen.
Beveelt aan
28 November 2025
Sjef
Best
Goede ervaring. Realistische vraagprijs, eerlijke informatiedeling, en vriendelijke communicatie. Dachten goed mee. Bij proefrit voelde ik een kleine trilling dat ze beloofden te verhelpen. Bleek een stukje lood in een band losgekomen te zijn: dat hebben ze verholpen, banden er weer op gedaan, proefgereden om zeker te zijn dat het opgelost was, en toen pas mijn gevraagde winterbanden er op. Naar mijn mening dus een autobedrijf dat geeft om hun klanten en hun reputatie.
Beveelt aan
22 November 2025
Atte
Almere
Uitstekende service en erg vriendelijk
Beveelt aan
21 November 2025
Kim
Son
Goede service. Prettig bedrijf.
Beveelt aan
19 November 2025
Okke
Sint-Michielsgestel
Ik ben super geholpen bij de aanschaf van onze nieuwe BMW. Vanaf het eerste contact tot aan de aflevering was alles uitstekend geregeld. Het team van Van Dijk Automobielen nam echt de tijd, gaf eerlijk en deskundig advies, en zorgde ervoor dat alles tot in de puntjes in orde was. Een betrouwbaar autobedrijf met passie voor hun werk – absoluut een aanrader
Beveelt aan
8 November 2025
Rinie
Eerbeek
Prima geholpen. Direct bereikbaar. Fijn
Beveelt aan
31 October 2025
Iwan
Sint Oedenrode
Alfred Nobelstraat 18
5491DB Sint-oedenrode
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Mobiel, Technologie, Telefonie
Autogarages, Autodealers, Schade, Mobiliteit