service prima

Service prima.

Gewoon duidelijk

Kom er al jaren. Auto gekocht en onderhoud. Gewoon netjes en duidelijk. Geen onzin of lulverhalen over dingen waar je zelf minder verstand van hebt. Altijd tevreden en blij weer weg! Bedank weer.

Zeer fijne en betrouwbare indruk.

Goed en fijn geholpen, Goede inruilprijs en zeer mooie en goede occasions. Zeker een aanrader.

Top bedrijf

Super tevreden klant, gave polo gehaald. Netjes en nauwkeurig optijd geleverd. De klant is voor dit bedrijf de koning.. 9

Geweldige dealer en garage!!!

Absolute aanrader mooie auto’s en geweldige service. De werkplaats is zo niet nog beter aangezien ik daar mijn onderhoud laat doen. Eerlijk advies en bewust bezig om je als klant tevreden te houden en terugte laten komen.

Behulpzaam, vriendelijk, betrouwbaar, in een woord uitstekend.

Er werd ruim de tijd genomen voor vragen. Niks was teveel. Ondanks dat de auto achterin in de winkel stond was dit geen probleem om een proefrit te kunnen. Na de proefrit de auto gekocht. Vriendelijk personeel. Fijne eigenaar

Een topper van een autobedrijf

Voor de 2de keer een fijne ervaring. Vorige keer was de aankoop van de auto zo goed bevallen dat we hier terug zijn gegaan. En ook nu weer uitstekend geholpen. Vriendelijke mensen vakkundig en belangrijk zeer enthousiast. Ze hebben passie voor het vak daarom vind je daar ook hele mooie echte auto`s. Nogmaals dank wij gaan genieten van de auto.

Super goed geholpen

Vorige week mijn nieuwe auto opgehaald en vanaf het begin goed geholpen. Een leuk presentje bij de aflevering ontvangen. Ik heb de verkoop vanaf het begin als zeer prettig ervaren.

Verborgen schade en herstelwerkzaamheden

Ik voel me genoodzaakt om mijn recente ervaring met Autobedrijf Heijne met jullie te delen, aangezien deze niet strookt met de veelbelovende recensies die ik had gelezen. Ongeveer 3.5 maanden geleden investeerde ik vol vertrouwen in een auto van bijna €40000 bij dit bedrijf, met hoge verwachtingen van de integriteit waar zij voor zouden staan. Echter, recentelijk ontdekte ik iets verontrustends omtrent mijn aankoop. Bij toeval bracht ik mijn auto naar een andere garage, waar tot mijn schrik werd onthuld dat de auto opnieuw gespoten en hersteld was. Dit kwam als een grote schok, vooral omdat ik expliciet had gevraagd om een contractuele clausule waarin bevestigd werd dat de auto geen schade had. Helaas kreeg ik van de eigenaars van het bedrijf, geen enkele hulp en werd mij verteld dat ik vrij was om te doen wat ik wilde. Het lijkt er sterk op dat Autobedrijf Heijne auto's aanschaft met schade uit Duitsland, deze vervolgens in hun eigen werkplaats repareert en op de Nederlandse markt brengt zonder eerlijke openbaarmaking van het reparatieverleden. Dit is niet alleen teleurstellend, maar het staat ook haaks op de integriteit waarop ik vertrouwde bij dit bedrijf. Ik ga juridische stappen te ondernemen om mijn rechten als consument te waarborgen. Dit bericht deel ik als waarschuwing voor anderen die in de verleiding komen hier een auto aan te schaffen. Wees gewaarschuwd en vertrouw niet blindelings op enkel de positieve recensies, want mijn ervaring heeft aangetoond dat deze niet altijd de waarheid weergeven. Indien u toch overweegt hier een auto te kopen, adviseer ik ten zeerste om een schade-expert mee te nemen. Voor meer informatie of vragen kunt u gerust contact met mij opnemen.

Heel vriendelijk en geduldig geholpen. Omdat we voor het eerst naar een hybride aan het kijken waren hadden we veel te zien bij Autobedrijf Heijne. Er is veel keus. Toen wij bijna onze keus gemaakt hadden hebben we een proefrit gemaakt in 2 auto’s. Deal verder snel gesloten. Auto werd binnen een paar dagen afgeleverd met nieuwe APK. Aflevering soepel verlopen, de auto is super gepoetst en er volgt nog een uitgebreide uitleg. Helemaal top. Vriendelijke mensen, geen opdringerige toestanden. Super bedankt!

Vriendelijke vakmannen

De mannen bij Heijne zijn servicegericht, bekwaam en vriendelijk. Ik heb mijn auto bij hen gekocht en ik kom er sindsdien graag terug voor het onderhoud.

Super blij met mijn nieuwe auto

Werd vriendelijk ontvangen en goed behandeld en ben super tevreden met mijn nieuwe auto weg gereden

top service

Hele vriendelijke mensen. mooie inruil waarde voor mijn auto gekregen, en een hele mooi auto ervoor terug gekocht. ik kom hier zeker nog terug!

Mooie voorraad auto's

Dit autobedrijf heeft een grote voorraad mooie occasions. Ik kwam onverwacht aan het eind van de dag langs om even te kijken naar een auto die ik op internet had gezien. Dat was geen probleem, ik mocht nog een proefrit maken en ik kreeg alle informatie die ik nodig had en voldoende tijd om te beslissen. Ik ben heel tevreden met mijn auto en de service van autobedrijf Heijne en kan iedereen aanraden om hier te gaan kijken.

Komen hun afspraken na , betrouwbaar adres

Komen hun afspraken na , betrouwbaar adres

Super tevreden

Eind vorig jaar hebben we bij Autobedrijf Heijne een mooie Audi A3 gekocht. Super goed geholpen, aardige mensen. proefrit gemaakt en na een paar dagen konden we de auto al op halen. Deze winter kwamen we er achter toen het een paar keer koud was dat de kachel niet warm werd. Voor Vandaag heb ik een afspraak gemaakt op dit te repareren. De monteur heeft dit snel en vakkundig opgelost. We zijn zeer tevreden over Autobedrijf Heijne, aardige mensen, en de monteur is erg kundig. Geweldig goed bedrijf

Vriendelijk en kundig

Vriendelijk en kundig

Topbedrijf

Zaterdag 25 maart jl. een mooie Opel Crossland opgehaald, keurig gepoetst met een Apk tot 22 maart 2025. Fijn familiebedrijf en dat merk je aan alles: gezellige sfeer, geheel in Paassfeer, en vooral deskundig autobedrijf! Kortom, kan ik iedereen aanraden als je een goede occasion zoekt!

Super fijn geholpen , eerlijk bedrijf

Wat eigenlijk een beetje oriënteren was, reed ik toch naar huis met een nieuwe auto. Van te voren fijn mail contact gehad, mijn eigen auto mogen inruilen ( voor een leuke prijs) en toen stond daar mijn nieuwe auto. Heel hartelijk en fijn geholpen. Snel de deal gesloten en kon dezelfde dag nog mijn auto mee nemen. Ik beveel dit iedereen aan, het is misschien een stukje rijden en niet gauw om de hoek . Maar ze hebben daar mooie auto’s staan. Dubbel en dwars waard

heel netjes

Beetje moeilijk om er er komen Maar de afhandeling was zeer goed

Fantastisch autobedrijf.

Klant gericht en erg vriendelijk. Wij zijn hier geslaagd in de zoektocht naar onze auto. Leuk geholpen door autobedrijf Heijne ze hebben mooie auto’s en er ook echt verstand van. Inmiddels rijden wij alweer een aantal weken en zeer tevreden.

Fijne klant benadering

We hebben net hier voor de tweede keer een auto gekocht en oudje ingeruild en zijn tevreden zowel over het verkoop proces als met de nieuwe auto Fam soels

Fantastische

Denken met je mee. Rij met veel plezier in me auto

Betrouwbaar en goede service.

Zeer tevreden met autovoorraad een autobedrijf waar wij blij van worden. Aardige vriendelijke verkopers/verkoopster die je serieus behandelen. Een proefrit was geen probleem. En complimenten voor de auto monteur die heeft echt verstand van zaken!