Professioneel vakkundig en redelijke prijs

Heel veel expertise,degelijk werk afgeleverd met een redelijke prijs, zowel arbeidsloon alsook onderdelenprijs,doet beslist niet onder voor welk dealerbedrijf dan ook !zelf jarenlang monteur geweest in busbedrijf denk ik dit naar waarde te kunnen beoordelen !!

Door garage Thevissen blijft mijn oude wagenpark betrouwbaar en betaalbaar!

Kan er altijd terecht, super service en kwaliteit. Heb een paar auto's die al wat ouder zijn maar door kennis en vakmanschap van Wiel en Daan worden ze prima onderhouden en probleempjes altijd opgelost waarbij ook gekeken wordt om de kosten zoveel mogelijk te beperken.

Beste garage in de regio Parkstad!

Ik was ruim 3 keer dit jaar bij Thevissen (met 2 auto's). Die mensen zijn absoluut betrouwbaar, zij doen wat afgesproken werd en er komt geen poespas bovenop. Heel sympathieke bedrijf! Uniek!

Preis-Leistung-Freundlichkeit unübertroffen

Sehr kompetente Werkstatt, sehr freundliche Chefin und freundlicher Chef, kurze Wartezeit, hervorragende Arbeit. Jederzeit weiterzuempfehlen

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Aanrader.

Fijne eerlijke mensen. Waar je van op aan kan. Goede service en vakmensen. Zou graag vijf sterren geven maar dat kan bijna niet.

Super bedrijf eerlijke mensen

Zoals gewoonlijk dik tevreden.

Geen op- of aanmerkingen. Alles correct. De auto was zelfs gezogen.

Vakwerk en betrouwbaar.

25 Jaar korrekt geholpen.

Vakkundig, betrouwbaar en correct

Correcte afspraak. Toen bleek dat ook de remblokken vernieuwd moesten worden kreeg ik eerst een telefoontje voor overleg met betrekking tot toestemming verlenen en tijdstip van terugbezorgen van de auto.

Professioneel

Zeer goede ervaring. Gedetailleerde uitleg over wat de storing was en hoe het verholpen is.

Prima geholpen en zeer kundig.

Vakmanschap Vriendelijkheid Behulpzaamheid Gewoonweg een topbedrijf

een goed, degelijk en zorgvuldig werkend bedrijf met hart voor de zaak.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Zeer klantvriendelijk, leveren erg goed werk. Absoluut aan te bevelen!

is echt super, goede en duidelijke uitleg, vriendelijke mensen , je word er heel goed geholpen bij het oplossen van het probleem ze nemen alle tijd ervoor. en ze hebben moderne apparatuur voor vele soorten auto\'s. dat is nog eens een garage waar je echt heel goed geholpen word. echt super een echt aanrader.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Sinds jaren vaste klant en zal dit ook nog de komende jaren nog zeker blijven. Een betrouwbaar bedrijf .

Al jaren klant, eerlijk, klantvriendelijk en beste service ooit. Super!

Ik kom al sinds ik denk 1988 bij dit prachtige bedrijf. Ik ben dus vaste klant en daarom lijkt mijn mening misschien gekleurd, maar ik kom hier al zo lang met een reden natuurlijk. Werkelijk nergens ben ik beter behandeld als bij dit bedrijf door de jaren heen. Er zijn vast goedkopere garages te vinden, maar ik kan me de keren door de jaren heen niet herinneren hoe vaak Wiel Thevissen mijn auto voor mijn voordeur is komen ophalen met zijn auto-ambulance zonder daar ooit maar iets voor te rekenen. Ik heb altijd Alfa gereden en daar hebben we vaak over gelachen maar nooit is er ok maar 1 gebrek geweest dat Wiel niet kon oplossen. Wilde ik een andere Alfa kopen dan pre-keurde hij hem kosteloos! Door de jaren heen zijn Wiel en Tiny vrienden voor mij geworden en ik kan me niet voorstellen ooit naar een andere garage te gaan! Ik heb nog nooit iemand ontmoet met zoveel verstand van auto\'s of techniek in het algemeen als Wiel. In ieder geval mensen als deze garage met zijn menselijke benadering niet goed genoeg voor je is vindt je 100% zeker nooit een betere!

Eerlijk,Correct,zeer hoog vakmanschap,de service staat hoog in het vaandel.

• Reden bezoek Andere reden

Heel goede service! Gaat voor de beste oplossing. Waar de dealer vaak adviseert om een complete ( en dus dure) unit te vervangen weet Garagebedrijf Thevissen een even goede en goedkopere oplossing te vinden.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Tegenwoordig een zeldzaamheid: Hier is de klant nog koning!!!

Geweldig bedrijf. Komen er al jaren en steeds snel,vakkundig en geweldige mensen.!!!