Uitstekende service.

Na kapotte blue en me module Fiat een andere voor mij geleverd. Ik ben snel geholpen.

Uitstekend bedrijf

Gewoonweg ! men geeft een super service

Voor kleine storingen/autopech wordt je direct geholpen.

Staan altijd voor je klaar

Naast prettig en deskundig onderhoud is voor mij belangrijk dat je altijd terecht kunt bij Fiaitalia. Indien mogelijk wordt klein probleem met de auto meteen opgelost.

Super snelle service

Probleem met mijn stuurbekrachtiging snel en vakkundig verholpen door de stuurhoek koppel sensor te vervangen, bedankt.

Eindelijk een garage die gewoon goed is

Heb helaas niet alleen positieve ervaringen met garages. In het verleden heb ik ook met merkdealers gehannes gehad over slecht uitgevoerd onderhoud of reparaties. Bij Fiaitalia ben ik echter zeer tevreden: de monteurs end e eigenaar weten waar ze over praten, kennen de automodellen waar ze aan werken en kijken ook tijdens onderhoud verder dan hun neus lang is. Zo zorgen ze er ook voor dat ik letterlijk al jaren rijd, zonder ooit een probleem te hebben met mijn auto. Een zeer fijne garage waar ik hoop nog jaren te komen.

Een bijzonder goed en klant gerichte garage bedrijf. Staat 100 % achter zijn werk.

Ik ben op advies naar Fiaitalia gegaan na problemen met een andere dealer. Fiaitalia heeft altijd een zeer goede service, en je bent echt welkom als een klant. Technisch goed onder legt en kundig. Nooit meer onoplosbare problemen. Een erg klant vriendelijk bedrijf.

uitsteken bedrijf

was opzoek naar einddemper Lancia Delta volgens diverse bedrijven niet te vinden en niet meer leverbaar toen maar zelf gezocht, kwam terecht bij Fiaitalia hebben alle moeite gedaan om de demper te vinden is snel gelukt fantastisch, wat een service

Apk en kachelreparatie, prima geholpen en snel gerepareerd.

Ik breng mijn Heilige Koe (Lancia Kappa) alleen naar Fiaitalia. Waarom? Omdat ik weet hoe zorgvuldig met mijn auto is/wordt omgesprongen. Alles zeer netjes met hoezen om beschadiging te voorkomen. Spic en Span weer terug.Toen op 6/11/2018 bij mij plotseling (Lancia Ypsilon) een lampje ging branden van de airbag werd ik spontaan geholpen om dit te resetten... TOP SERVICE !!!

• Reden bezoek Andere reden

Mijn zoon heeft hier voor weinig geld een Fiat Panda gekocht van 18 jaar oud. Nu, een half jaar en ruim 5.000 km later, rijdt het autootje nog steeds probleemloos. Prima aankoop dus! Eigenaar is duidelijk een liefhebber van Italiaanse auto’s, houdt van het vak en geeft eerlijk advies. Hier kunnen veel garages een voorbeeld aan nemen!

• Deskundigheid N.v.t.

Zat voor deze garage eerst bij de officiële dealer. De kosten ten opzichte van de dealer zijn lager en de deskundigheid is beter. Ook is de service erg goed! Voorlopig blijf ik het onderhoud door dit bedrijf uitvoeren. Ik zou iedereen met een Italiaanse auto aanbevelen naar deze garage te gaan.

2 sterren: slechter dan verwacht

Zeer slecht, gevraagd om een nieuwe antenne op mijn auto te zetten (fiat 500) werk van 15min. (een diagnose maar moest een uur afrekenen!! Omdat ze verder hadden gezocht naar het probleem. Terwijl ik alleen gevraagd had het vervangen van mijn antenne, tevens is mijn dashboard beschadigd

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Betrouwbaar, zeer klantvriendelijk, uitstekende service. Top bedrijf!

Klantvriendelijk, goede service w.o. het ter beschikking stellen van een vervangende auto. Bij grotere (onverwachte) kosten wordt er eerst gebeld voordat men de reparatie uit gaat voeren

Prima bedrijf. Goede persoonlijke benadering en duidelijke uitleg welke werkzaamheden worden uitgevoerd. Bij mankementen wordt direct gekeken wat er aan de hand is en als het even kan verholpen of op zeer korte termijn gerepareerd. De prijzen liggen onder het nivo van de \"grote dealer\". Ook mijn dochter heeft goede ervaringen met dit bedrijf.

Service gericht. Altijd bereid tot helpen.

Zeer fijne ervaring. Je wordt netjes te woord gestaan. Alles wordt netjes uitgelegd en er worden geen onnodige dingen gedaan aan je auto of geprobeerd je over te halen iets te laten doen wat niet nodig is. Ben hier al vaker geweest en ga hier zeker ook weer terug.

Ik heb positieve ervaringen. Goede service, meedenken, grote deskundigheid met mijn auto. Faire prijs.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Goeie service, prettige samenwerking en liefde voor Italiaanse auto\'s. Ik heb alle vertrouwen in het team en weet dat zij met je mee denken en geen onnodige reparaties uitvoeren