Vriendelijke en behulpzame mensen

Prima advies en hulp gehad met DSG probleem

Garage toont initiatief bij APK keuren

Mijn Z-3 uit 1997 werd gekeurd. Kleine dingetjes werden ogenblikkelijk uitgevoerd zodat de bmw ‘s middags met apk kon worden opgehaald. Duidelijke uitleg van de factuur. Kan geen verbeterpunt bedenken.

Vriendelijke en snelle service

Vriendelijke en snelle service. 8

Afspraken worden nagekomen

Arend en zijn team: echte TOPPERS

Goede service en vakmanschap. Ook zijn ze altijd telefonisch te bereiken en wordt er meegedacht.

Plezierig en kundig

Mijn volgende onderhouds beurt is In Autowereld

Snelle en prima service

Met de storing aan mijn auto kon ik de zelfde dag nog terecht. Bovendien werd het, terwijl ik met een kopje koffie zat te wachten, binnen een half uur opgelost. Helemaal top.

Goede ervaring met een behulpzame eigenaar

Ervaar geen problemen, altijd behulpzaam en we gaan graag naar autowereld Woudsend voor zowel een nieuwe auto dan zowel voor reparaties en apk etc…..ga zo door.

heel goed

Medewerkers van Autowereld Woudsend staan voor je klaar met raad en daad en goed advies.

Flexibele service bij een vriendelijke mensen!

Met een foutmelding en noodloop van de dsg-versnellingbak kon ik terecht bij deze garage, auto kon snel terecht is gediagnosticeerd en gerepareerd en ik kon gebruik maken van een leenauto! Ze houden hier keurig netjes ruimte in de planning voor noodgevallen. Nogmaals bedankt voor de service!

super service

Altijd met een grote glimlach aan de balie te woord gestaan, ook al is het nog zo druk.

prima service

helder afspraken en prima service

Super goed en snel.

Altijd behulpzaam en het wordt geregeld.

Ondanks de drukte wordt er toch aandacht aan je besteedt en alles goed geregeld. De communicatie en het houden van contact over de gang van zaken is prima.

Goed en vriendelijk

Tot nu toe alleen maar goede ervaringen!

goed en vlot de werkzaamheden afgerond

goed en vlot de werkzaamheden afgerond

Super garage!

Hele goede auto garage. Altijd eerlijk, duidelijk en denken mee. Daarbij super goede service.

Prima garage, met vriendelijk en deskundig personeel.

Zeer positief

Persoonlijke aandacht

Vriendelijk goede prijs kwaliteit verhouding

Super aardig geholpen.

Super geholpen bij het zoeken van een auto.

goede service bij acute autozaken

zaterdagmiddag lekke band verholpen.

klantvriendelijk

De eigenaar heeft het heel erg druk maar hij probeert je zo goed mogelijk te helpen

Vosseleane 73

8551ML Woudsend