Altijd een passende service

Goed te vrede over de service en afspraken.

Heel vriendelijk,koffie staat klaar,zeer ervaren monteurs,doen wat ze afspreken met je,je bent er altijd welkom,en dan nemen ze tijd voor je

Betrouwbaar garagebedrijf

Goede monteurs en goede prijs.

Een hele fijne garage goede service

Betrouwbaar en oprecht.

Voor elke vraag een eerlijke en oprechte antwoord. Ook wanneer dat betekent dat je ergens anders gaat kopen.

Buying from France made easy

Just acquired a nice MX5. Car was as expected and paperwork facilitated. Highly recommended.

• Would you recommend us? Yes

Vriendelijke correcte afhandeling

De auto is goed nagekeken en de beurt is goed uitgevoerd. Gemaakte afspraken goed uitgevoerd. Vriendelijke behandeling.

Super fijne garage

fatsoenlijke prijzen en goede service

Fijne samenwerking

Fijne samenwerking

Fijn vertrouwd familie bedrijf

Via een vriend kwam ik bij van de Pas uit. Hij wees me op een Audi Q3 Hybride waar ik naar op zoek was. Hij gaf aan dat het een fijn en vertrouwd bedrijf is waar ik zorgeloos een auto kon kopen. Klopte helemaal, de ontvangst was goed en het voelde gelijk vertrouwd. Ik kreeg een nette prijs voor onze auto terug en na een proefrit was de deal was zo gesloten. Ik kom graag terug.

Goede service en duidelijke afspraken

Prima service.

Goede kwaliteit. Goede service. Correcte behandeling. Prijs/kwaliteit is OK.

Gewoon goed

Netjes geregeld en nette garage

Betrouwbaar&betaalbaar

Top service, meedenkend

Weer fijn geholpen

Auto weer een apk en onderhoudsbeurt gehad en ook deze keer weer goed en snel geholpen

betrouwbaar, goede expertise en makkelijk contact

Door drukte bij jullie is het soms jammer dat wachttijden langer zijn dan vroeger, maar als er echt acuut probleem is dan wordt dit meestal toch snel opgelost :-)

Prima garage

Word altijd netjes geholpen.

Je word meteen geholpen

fijn dat ze altijd klaar staan voor je

Goede verhouding tussen prijs en kwaliteit.

Snel geholpen met een slappe band

Fantastische service en goed geholpen

Ik stond met mijn auto met een kapotte band in Vorstenbosch en belde van de Pas of ze mij konden helpen. Kwamen direct langs om te helpen en kregen mijn auto naar de garage. Tevens mij er op gewezen dat de voorbanden ook versleten waren en dat zag ik zelf nu ook. Ik zou de volgende dag op vakantie moeten en ze hebben mij keurig aan 4 nieuwe banden geholpen voor een zeer goede prijs. Goed op de hoogte gehouden van de voortgang dus ik ben enorm tevreden over van de Pas. Ook nog eens hele aardige mensen.

Geweldig en kundig garagebedrijf

Goede service, eerlijk en oprecht.

Fijne garage, fijne mensen.

Fijne garage om mijn auto in onderhoud te hebben. Goede service, eerlijk en betrouwbaar.

Fijne garage en fijne mensen voor elk merk

Gedegen en eerlijk advies, zo bouw je een goede klantenrelatie voor jaren op.

APK, onderhoudsbeurt en reparatie prima uitgevoerd

APK, onderhoudsbeurt en reparatie prima uitgevoerd. De totale kosten vielen mij wel wat tegen, maar door de lastige storing is er noodgedwongen veel tijd in gaan zitten. Dat reken ik garage van der Pas niet aan :-)

Broekkant 1

5476KS Vorstenbosch