Uitmuntend

Garage medewerkers denken mee en adviseren ook om minder handelingen te laten doen als dat niet nodig is. Ze zijn dus niet alleen maar aan t upsellen. En dat geeft vertrouwen.

Doen wat ze beloven

Goede service.

Correcte bediening en snelle afhandeling.

Fijne garage

Afspraak gemaakt. Kon op redelijke termijn terecht, bij zeer een vriendelijk bedrijf, waar men heel goed meedenkt en dat is voor de klant heel belangrijk. Geeft vertrouwen.

Betrouwbaar, denkt mee

Prima,

Goede snelle service!

Raam van mijn auto ging niet meer dicht rond lunchtijd, einde van de middag kon ik de gemaakte auto al weer ophalen!

Staan altijd klaar!

Heel snel geholpen.

Fijne, betrouwbare garage

Fijne, betrouwbare garage. Ook als er mis is dan wordt het goed opgelost.

Geweldig, goede ervaringen.

Goede morgen beste medewerkers van Garage vd Pas. Ik kan heel kort zijn in een woord fantastisch. Je wordt vriendelijk ontvangen, en correct Behandeld. Fantastisch vriendelijk personeel ook als de baas op vakantie is wordt er goed gewerkt. Ga zo door. Groetjes Margriet vd Boogaard.

Zeer goede service

Thuis gebracht en weer opgehaald toen de auto klaar was. Perfect

Eerlijk en betrouwbaar

Deskundig en vertrouwd

Heel goed.

gewoon heel goed, nooit problemen met Garage Van der Pas.

vriendelijke vakbekwame garage

Vriendelijke en betrouwbare service

Ik heb hier onlangs een auto aangeschaft en ik ben er zeer tevreden over. De auto is altijd bij hen in service geweest, dat maakt het voor beide partijen ook een stuk vertrouwder. Verder ben ik het afgelopen jaar een keer naar de garage terug geweest en ben er vakkundig geholpen. Voor mij is het van huis meer dan een uur rijden, maar het sympathieke en eerlijke contact rondom aankoop en verdere service is het meer dan waard. Een familiebedrijf met liefde en kennis voor het vak: dat moet gekoesterd worden.

Heel goed geholpen bij de aankoop van mijn occasion. Ik had verwacht dat ik nog wat uiterlijke onvolkomenheden moest aanpakken na aankoop, maar dat had Garage van der Pas al voor mij opgelost! :)

Goede service en uitleg bij vragen!

Vriendelijk goed personeel

Staan altijd voor je klaar en goede service

Heel positief en tevreden

Super geholpen bij de aanschaf van een nieuwe auto en die hebben ze keurig afgeleverd

hele goede service en zeer klant vriendelijk

Top geholpen

Snelle service

Goed.

We worden altijd snel en vriendelijk geholpen.

Betrouwbaarheid en service van Garage Van der Pas zijn uitstekend.

Het maakt niet uit of het om een spoedklus gaat of om regulier onderhoud: er wordt altijd gezocht naar de beste oplossing, tegen een redelijke prijs.

Goed tevreden

Over Bosch Car Service