Prima ervaring

Zeer ervaren en goede monteurs die ieder probleem oplossen, al vele jaren klant naar tevredenheid.

de service is buitengewoon

super

Zoals altijd: goede service

Bij problemen staan ze altijd voor je klaar.

Snel en voor een redelijke prijs geholpen.

Op zaterdag morgen start de auto niet meer. Ik had hem op die dag en zondag niet nodig. Maandag 8.45 uur garage gebeld en probleem doorgegeven. Om 9.00 uur komt er iemand aan huis. “er wordt een startbooster op de accu aangesloten. De auto start meteen, conclusie, waarschijnlijk moet de accu worden vervangen. Zelf auto naar de garage gebracht. Om 11.00 uur bericht per telefoon, auto is gemaakt. Auto opgehaald, ik kom thuis en krijg meteen een mail met de rekening. Conclusie, snel geholpen en de hoogte van de rekening was een meevaller. Goed geholpen dus.

Betrouwbaar en solide

Eerlijk en betrouwbaar

Binnen een dag geholpen

Voor een kleinigheidje vlug geholpen: kom vanmiddag maar langs dan helpen we je meteen werd mij verteld. Top service!

Klant vriendelijk en betrouwbaar

Klant vriendelijk en betrouwbaar

goed tevreden

wordt goed geholpen

gewoon goed

prima garage

Prettig

Prettige onderhandelingen zonder verborgen gebreken. Waar voor je geld, goede service.

Dik tevreden

Zoals gewend

De verkoper was heel vriendelijk, professioneel en eerlijkheid.

Nette en correcte behandeling

Duidelijk wat er geleverd word en tegen welke prijs

Prima service volgens afspraak

Jaarlijkse onderhoudsbeurt prima en volgens afspraak uitgevoerd. Prettig en vriendelijk contact.

Perfecte oplossing van een probleem

In Juli 2020 mijn Volvo XC 60 gekocht bij garage van de Pas. Afleveren ging keurig netjes auto zag er prima schoon en gepoerst uit. Ik heb voor vertrek nog een proefrit gemaakt, perfect ervaring. Op de rit naar huis kregen we een melding van het motorchecklampje. Bij de auto hadden we 6 maanden bovag garantie en extra een jaar bovag verzekering door Garage vd Pas afgesloten. In overleg met de garage naar huis gereden, in de eerste 6 maanden hebben we hetzelfde probleem een aantal keren gehad motor uit laten lezen bij de plaatselijke garage in Kloosterburen noord Groningen. In december met Geert vd Pas overlegd of we hier nog wat aan konden gaan doen, Geert wilde het graag zelf oplossen in hun eigen werkplaats. Op donderdag de Volvo gebracht naar Vorstenbosch leenauto terug naar het noorden op vrijdag belde Geert dat het probleem opgelost was. Zaterdag de Volvo weer opgehaald hij rijdt weer super, ik weet waar mijn volgende auto vandaan komt. Top geregeld petje af!

De klant is Koning.!!

Snel geregeld

Een belletje over de verlenging van pechhulp verzekering. Binnen paar minuten geregeld.

Behulpzaam en vriendelijk

Zeer goede ervaring met de aankoop van een auto. Vriendelijk en duidelijk

Snelle reparatie en top service

De accu was kapot. Ik ben zelf een leek en a-technisch, dus had eerst telefonisch contact gehad over het aansluiten van de startkabels. Vervolgens kwam ik net voor sluitingstijd met de auto bij de garage. Daar werd de accu direct vervangen en bleef men er langer voor open. Top service zoals gewend.

snelle service

goed vakmanschap en snel probleem opgelost, denken mee en oplossing gericht.

Goede en betrouwbaar bedrijf.

Fijne garage, heel klantvriendelijk en duidelijk. Ik ben zeer tevreden.

Vertrouwd gezichts garage

Ik kom er nu al 10 jaar en heb hier 2 auto's gekocht. Voor mijn beurten en reparaties rij ik zelfs hier naar toe vanuit Breda. Van begin af een betrouwbare, klantvriendelijke, kundige garage die gelijk klaar staan. Kan ik iedereen aanbevelen.

Ik ben snel geholpen toen mijn accu uitviel

Ik ben snel geholpen toen mijn accu uitviel

goed geregeld

alles tot in de puntje geregeld

Keurig bedrijf

Keurig bedrijf, nette ontvangst door Geert en goed geholpen. Spontane proefrit was geen probleem. Nette auto's in de collectie en het Bovag + Bosch Car Service lidmaatschap geeft extra vertrouwen.