We kende het bedrijf niet. Medewerkers zijn vriendelijk, en de service was prima. Aanschaf hebben we zeer recent gedaan en over een vervolg service hebben we nog geen ervaring, maar gezien de soepele ervaring die we hebben verwachten we dat dit allemaal goed zal verlopen.

Prettig in omgang en zaken doen.

Goede service en kwaliteit

uitstekend

Keurig verzorgd.

Goed advies, prettige afhandeling.

accurate behandeling

Tevreden

Gewoon normale mensen maar wel met vakkennis.

Geen bla,bla. Geen snelle verkooppraatjes of strooplikkerij. Geen duur vakjargon, maar uitleg/advies in normaal, begrijpelijk en kort taalgebruik. Als je bv aangeeft een paar ,,fatsoenlijke" ruitenwissers of banden te willen, dan is dat precies wat je krijgt. Geen superdure merken waarvoor je de hoofdprijs betaalt, maar wel producten die hun werk beter doen dan wat je tot dan toe had. Een meer dan uitstekende garage voor gewone mensen met gewone auto's. Een zegen in deze tijd.

heel goede service

word goed geholpen met alles

Altijd een top service

Fijne garage. Vakkundige en vriendelijke medewerkers. Altijd behulpzaam.

prima service

vriendelijke behandeling duidelijke ,en nette prijsafspraken. keurige leenauto. komt zeer betrouwbaar over.

ok

prettige persoonlijke benadering, denkt mee in oplossingen, vakmanschap

Prima (kleine) garage.

Correcte behandeling. Houden zich aan de afspraken. Goede planning. Hanteren concurrerende prijzen.

Top ervaring

Onze ervaring is echt Top! Ontvangst, service en afhandeling zoals je graag zou willen. Afspraken nagekomen, open duidelijk en direct in de communicatie

Ik heb de aankoop van mijn bedrijfswagen als zeer prettig ervaren. Al mijn wensen zijn vervuld.

Volle vertrouwen

Dit is niet zo maar een 2e hands autodealer, dit is VOL service en super eerlijk. Ik heb hier met volle vertrouwen een geweldige auto gekocht. Geen verhaaltjes, geen nep gedoe. Dank daarvoor.

tegenvallend

onvoldoende olie bijgevuld bij service beurt

Zeer te vreden

Vriendelijke en goede service.

Gewoon goed

Gewoon goed

Heel eerlijk en betrouwbaar

Eerlijke mensen en gekregen advies. Goede service en zeker niet opdringerig

Uitermate prettig en vertrouwd

Zeer persoonlijke betrokkenheid en eerlijk advies. Prima meedenkend zonder pusherig te zijn. En alle ruimte om een auto uit te proberen, echt super! Al jaren vaste klant naar grote tevredenheid.

Een prima en vertrouwd garage.

Duidelijke afspraak kunnen maken die ook wordt nagekomen.

Een net en vertrouwbaar bedrijf zoals ik het ervaren heb

Komt na wat er afgesproken is en een goede service

Ben naar tevredenheid geholpen

Fijn dat ik snel wordt geholpen als er iets met de auto is.

Prima bedrijf

Prima inruil Vriendelijk en behulpzaam personeel