Het persoonlijk contact met de baas zelf

Duidelijk, direct contact en er word altijd naar een oplossing gezocht ook al is het druk

Professioneel en Transparant

Eerlijke garage en betrouwbaar onderhoud

Een lastig te vinden storing (kortsluiting in de bedrading) is naar alle tevredenheid opgelost.

Goede service. Kunt er altijd terecht. Behulpzaam.

Zeer professioneel en klantvriendelijk

Een fijne ervaring met deze garage en de medewerkers, zeer klantvriendelijk geholpen en fijn alles kunnen bespreken.

Geen verdere toelichting

tevreden klant

vooraf communicatie over onderdelen die nodig zijn voor APK, dat is fijn om op de hoogte te zijn wat er staat te gebeuren.

Ik ben zeer goed tevreden.

Klantvriendelijk en vakmanschap.

zeer positief

zoals gewoonlijk weer netjes geholpen bij de aankoop van onze nieuwe auto

Alles volgens afspraak. Probleem met achterlicht prima opgelost.

Vriendelijk, deskundig, transparant

Afspraken worden nagekomen, het advies is eerlijk en deskundig

Korrekt, puur en eerlijk!

Bij bijzonderheden en/of vervanging, altijd overleg. Bijzonder klantgericht.

Heel goed geholpen

Zeer zeer tevreden Goede service en vriendelijke mensen

We worden altijd super geholpen

Als er iets is maken ze altijd meteen tijd

Vriendelijke behandeling , goed geholpen.

Klantvriendelijk net bedrijf

Ik ben goed tevreden met m’n ‘nieuwe’ 2 jarige auto. Weet niet of ik teveel betaald heb maar dat is altijd de vraag. Wel een Fijne garage overigens.

Eerlijk en correct bedrijf

Mijn ervaring is heel goed. Ben allang klant en ze zijn al die jaren altijd correct en eerlijk, zowel vader en zoon.

Zeer goede ervaringen

Ik had een probleem met de auto maar dat is netje opgelost. En tot nu toe is het nog steeds goed.ik hoop dat het zo blijft dan ben ik zeer tevreden.

Altijd vriendelijk duidelijk en helder

Erg goed

Fijne garage

Altijd een passende service

Goed te vrede over de service en afspraken.

Heel vriendelijk,koffie staat klaar,zeer ervaren monteurs,doen wat ze afspreken met je,je bent er altijd welkom,en dan nemen ze tijd voor je

Betrouwbaar garagebedrijf

Goede monteurs en goede prijs.

Een hele fijne garage goede service

Betrouwbaar en oprecht.

Voor elke vraag een eerlijke en oprechte antwoord. Ook wanneer dat betekent dat je ergens anders gaat kopen.

Broekkant 1

5476KS Vorstenbosch