Ben zeer maar dan ook zeer tevreden over de service en klantvriendelijkheid

Op 7 dec heb ik een bedrijfswagen gekocht, tot volle tevredenheid! Wel met garantie erbij gekocht, en 11 dagen later kreeg de auto een mankement. Gebeld en kon de auto meteen langsbrengen. Kreeg keurig een leenbedrijfswagen, mee en kon mijn weg vervolgen. Dag later werd ik gebeld, me eigen auto stond weer gereed! Ben zeer tevreden, van de aankoop tot de service van dit super vriendelijke bedrijf!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Super fijne persoonlijke service

Deze garage vertrouwen wij volledig!

Echte TOP garage.

Onderhoud laten doen en de radio is vervangen. Leenauto mee gehad en alles is weer Top geregeld, auto loopt weer als een zonnetje. Alweer 16 jaar klant en hoop er nog lang klant te kunnen blijven.

Geweldige service

Al enige jaren ben ik, met mijn Landrover Freelander, klant bij garage Top. Of het nu gaat om de jaarlijkse APK of reparaties zij staan altijd voor je klaar. Een fijn gevoel zeker als er plots problemen met de auto optreden. Ook de service van een leenauto die altijd beschikbaar is ervaar ik als buirengewoon prettig. Kort gezegd een geweldige garage.

Super fijn

We zijn naar Oostenrijk op vakantie geweest. Auto en caravan geïnspecteerd en bijzonder goed onderhoud gepleegd waar nodig. Geen problemen gehad in de vakantie dus gaan we de volgende keer nog geruster op weg Ook de aflevering na de servicebeurt was bijzonder goed. De auto glom als een spiegel. E v `t F

• Reden bezoek: Andere reden

Schade na aanrijding snel en goed geholpen

Tegen boom aangereden en dus schade. Wat te doen? De mogelijkheden met prijsopgave werden duidelijk verteld, zodat ik kon kiezen. Reparatie werd snel uitgevoerd en de rekening viel mee! TOP!

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

very happy with the use of the van

We needed wheels when we would be in the Netherlands. We contacted Garage Top and asked if they had something for 7 persons and if they could drop off the vehicle at the airport. This all happened in a very nice way. Someone met us on the airport and gave us the key and when we returned to Canada, somone came to collect the key from us again at the airport. We had a very nice time in the Netherlands and this couldn't have happened without a vehicle. Thank you very much Garage Top!!!

• Deskundigheid N.v.t.
  • Reden bezoek: N.v.t.

Al meer dan 10 jaar tevreden klant

Prima begeleiding bij de aanschaf van een occasion. Snelle service. Altijd een leenauto ter beschikking tegen lage kosten.

Zeer tevreden!

Ze hebben ons goed geholpen. Goed advies, goede service. Vriendelijke, prettige mensen. Bedankt!!

Fijne ontvangst, en “Top” geholpen

Een vriendelijke ontvangst, netjes en rustig geholpen, er werd een keurige deal aangeboden, toen met een goed gevoel een prachtige Volvo S40 gekocht, de auto stond er keurig bij en het bedrijf wekte veel vertrouwen, de aflevering was ook erg prettig, de auto was nogmaals helemaal als nieuw erbij gezet, we zijn er heel blij mee en hij rijdt als een nieuwe!!!

Keurig bedrijf dat de afspraken netjes nakomt en perfect werk.

Vakmensen die hun werk goed verstaan, problemen snel gevonden en altijd goed opgelost.

Garage Top een top garage.

Goede afspraken en perfecte service. Nooit te beroerd om even te helpen. Een goede ervaring die wij aan anderen aanbevelen.

Uitstekende garage!

Een tijdje geleden kwam ik zonder afspraak de garage binnengereden met het probleem dat één van mn dashboard lampjes knipperde. Binnen no-time stonden er twee monteurs aan mn auto te sleutelen en werden er (desgevraagd) ook andere auto kwaaltjes snel gerepareerd. Binnen 10 min was mijn auto weer good to go en kon ik mijn weg vervolgen. De factuur vond ik erg meevallen! Snel, klantvriendelijk en kwalitatief goed! Ik ben al meerdere jaren klant bij Garage Top en het bevalt me nog steeds uitstekend.

Snel, vakkundig en vriendelijk

Onderhoud laten doen en kan de auto er weer een jaartje tegen. Ben alweer 15 jaar klant bij Garage Top en het blijft op afstand de beste en meest vriendelijke garage uit ons gebied en omstreken.

Eerste ervaring met dit bedrijf is goed. APK en wat mankementen laten uitvoeren Geen problemen tot zover.

Betrouwbaar

Geniet een Top service, Martin heeft me extra super goed geholpen. Respect voor dit bedrijf dat voor je klaar staat als je het nodig hebt!

Weer een TOP-ervaring!

Op het moment van vertrek om op vakantie te gaan bleek een probleem met de accu-(lader) van de caravan. Wat ontzettend fijn dat ik altijd kan rekenen op Garage Top, zelfs op zaterdag. Met een handige noodoplossing kon ik toch vertrekken! Martin en Henco, ik ben jullie zeer dankbaar!!

Uitstekend!

We spreken onze diepe dankbaarheid uit aan de persoonlijk echte MEESTER VAN ZIJN WERK. Meneer Yunus Kilic uit de garage "Auto corner 24" Lelystad Eerder hebben we geprobeerd een specialist te vinden die ons kon helpen met het repareren van onze audi a6 quattro allroad auto. En daarvoor wendden ze zich tot drie verschillende garages, zowel in Lelystad als Almere. De auto komt uit 2005. Er waren veel problemen, waaronder de belangrijkste, suspensensie! .De auto kwam niet omhoog en lag bijna op de weg. Geen enkele garage die we hebben benaderd, kon de nodige reparaties uitvoeren, ondanks het feit dat ze een volledige diagnose hebben gesteld en officieel op internet zijn geregistreerd als Audi-reparatiespecialist. We hadden bijna de hoop verloren dat het mogelijk was om onze auto te repareren. Maar we besloten weer naar de garage te gaan die we kennen "Auto Corner 24" in Lelystad aan een vriend van mij, Yunus Kilic, die eerder uitstekend werk heeft geleverd bij het repareren van onze andere CHRYSLER 300c auto en we waren erg blij met het resultaat van zijn werk. We hebben maandagochtend een afspraak gemaakt en dezelfde dag, drie uur later was de auto helemaal gerepareerd, waren alle problemen verholpen. De communicatie met de heer Yunus Kilis verliep op een hoog professioneel niveau en het resultaat van zijn werk overtrof alle verwachtingen. We zijn erg blij dat we na lang zoeken en onnodige kosten eindelijk een echte MASTER hebben gevonden. We zullen zijn diensten in de toekomst aanbevelen aan al onze vrienden en kennissen. Nog een keer! Heel erg bedankt De heer Yunus Kilis. Uw vaste klanten Raisa Novikova, Oscar van der Meulen Lelystad, Waterwijk. U bent het goud waard.

Goede service. Eerlijk. Duidelijk in de kosten.

TOP service

Heel fijne garage met Top service. Voor de tweede keer een auto bij hen gekocht, en ook deze keer erg tevreden over de aankoop en de aflevering en de gastvrijheid.

geweldige service

transparant, meedenkend open en eerlijk autobedrijf!

Vriendelijk en snel geholpen met een persoonlijke benadering

Een mooi bedrijf, op de hoogte van wat ze verkopen en het onthouden van persoonlijke wensen wat het heel prettig maakt om zaken te doen!

Geweldige service

Vakkundig en vriendelijk

Goed bedrijf.

Vriendelijk pesoneel en denkt mee!

Topgarage

Familie bedrijf waar de klant nog koning is. Hier luisteren ze echt naar je en geven eerlijk advies. Prijs/kwaliteit is goed. Mijn Audi Q5 hier gekocht en in onderhoud. Leen auto stond weer klaar, net als de koffie. Zeer tevreden met het resultaat.

Essenerweg 108 3774 LC Kootwijkerbroek

342441 651

Over Garage Top

Garage Top is gevestigd in Kootwijkerbroek en is een modern garagebedrijf. Naast het leveren van nieuwe auto’s beschikken we over een ruim aanbod occasions. Breng een bezoek aan de werkplaats of ga naar onze gespecialiseerde schadeafdeling voor uw autoschade. Garage Top is aangesloten bij de BOVAG, AutoCrew, Nationale Auto Pas en FOCWA. Daarnaast zijn we RDW erkend. Ons bedrijf staat in de brede regio bekend als dealer van Aixam Brommobielen. Breng een bezoek aan Garage Top voor een nieuwe brommobiel, het onderhoud aan uw brommobiel of voor Aixam onderdelen.

Over AutoCrew

AutoCrew levert auto onderhoud en reparatie op dealerniveau. En dat alles tegen betaalbare prijzen! Als universeel autobedrijf zijn wij aangesloten bij AutoCrew en BOVAG. Wij werken alleen met de beste auto onderdelen en apparatuur van Bosch. Net als de meeste auto fabrikanten dat doen.