Meermalen informatie gevraagd geen reactie

Meermalen informatie gevraagd over een occasion die aangeboden werd. Maar ondanks belofte informatie te geven geen reactie gekregen. Echt slecht

Betrouwbare en betaalbare garage

Ben toevallig bij Keijzer terecht gekomen 4 jaar geleden , heb hier al een aantal reparaties en apk's laten uitvoeren . No nonsens garage , voeren geen onnodige reparaties uit en jagen je niet onnodig op kosten . Eigenaar is Altijd vriendelijk en behulpzaam . Echt een garage om aan te raden bij familie en vrienden .

Top, perfecte service, snel geholpen

Rammel onder de auto, even langs of het kwaad kan. Auto op de brug blijkt stabilisator stang te zijn. 11.00 uur onderdeel besteld morgen om 08.00 montage Al jaren lang uitstekende ervaring. Groetjes Eelco Haagsma

Keurig

Ondanks dat ik geen auto heb gekocht toch bedankt voor uw expertise en uw vriendelijke ontvangst. Wie weet misschien in de toekomst.

Zeer goed geregeld

Gezien de situatie van tegenwoordig, wil ik mijn dank uitspreken Hoe garage Keijzer en met name Alex de boel oppakt. Ik ben hem zeer erkentelijk voor deze aktie, mijn auto moest voor APK, en werd dus keurig opgehaald van privé adres

geen gedoe, gewoon goed

eerlijke vaklui en prettig in de omgang.

TOP geregeld

2de hands auto op gas gekocht. Liep niet mooi . Kon in overleg naar plaatselijke gasonderhoudsbedrijf. Geen rekening gehad.

Klantgerichte service. Perfect!

Onze auto's worden al jaren naar tevredenheid onderhouden door Garage Keijzer. Kortgeleden een nieuw voertuig bij ze aangeschaft. Goede inruil, goede deal. Helemaal top dus! Aanbeveling waard.

Ze helpen mij altijd als er wat is

Uitstekend garagebedrijf

Al jaren mijn auto in onderhoud bij deze garage. Deze garage heeft technische kennis van zaken en altijd een passende oplossing. Prima communicatie en afspraken betreffende reparaties tegen een eerlijk tarief.

Persoonlijk, vakkennis, gemoedelijk, prima service.

Altijd weer prima voor elkaar. Houden zich aan de afspraken. Fijn en betrouwbaar bedrijf!

Zeer vakkundige mensen met hart voor hun klanten.

Al jaren zijn wij klant bij garage Keijzer. Zij geven heel goede service en denken ook met je mee. Bij pech helpen ze zo snel mogelijk. Kleine reparaties worden direct verholpen . Wij waren op zoek naar een andere auto en doordat zij met ons mee dachten zijn we weer heel goed geslaagd.

Altijd weer een feest ...

Ik weet niet hoeveel auto's we al hebben gekocht bij Garage Keijzer, maar het is altijd weer een feest. Eerlijk en oprecht advies en prima service!

beste garage uit de buurt , zeer netjes , eerlijk goede service

Ik kom hier al 24 jaar. Beste en eerlijkste garage van Nederland.

Fantastisch bedrijf met vakkundig personeel en zorg voor de klanttevredenheid. Ze staan ook in noodgevallen meteen voor je klaar!

Het team van Alex en Benno geven een hele goede service. Staan altijd voor je klaar en denken in oplossingen.

De opel weer goed door de APK gekomen met een steekproef door het RDW