betrouwbaar en perfecte service

Ik hou niet van shoppen, zo van de een naar de ander lopen om nog net iets meer voor mijn auto terug te kunnen krijgen. Auto Schiphorst gaf direct een goede prijs, dus deal was snel gemaakt. Bij ophalen van auto werd de zaak niet afgeraffeld, maar ruim de tijd genomen voor uitleg van instrumenten. Nogmaals zeer betrouwbaar en ik kan het weten, want ik ga door mijn werk de hele dag met zeer uiteenlopende mensen om. Als je een speciale auto wilt kopen, zal ik hen zeker aanraden. Met vriendelijke groet, Alexander Bax Bax Luxe Lederwaren Wijk bij Duurstede

Tweede keer prima ervaring

Voor tweede keer vanuit Goes bij Auto Schiphorst een evoque gekocht en de vorige nu ingeruild. Prima kunnen schakelen met Gerben en zaak na ieders tevredenheid snel afgerond.

Keurig en goede service!

Nette auto, goed afgeleverd, schoon, super service, vriendelijk.

Eerlijk advies en een goede service

Prima ervaring met Auto Schiphorst. Goed en persoonlijk contact. In geval van mankementen aan de auto, worden deze zaken netjes, snel en vakkundig afgehandeld. Ook wanneer dit onder de garantie valt. Uitstekende en betrouwbare service!

Efficient, effectief en zeer klantgericht!

Na telefonisch contact voor de volgende dag een afspraak gemaakt voor een proefrit. Uiteraard een proefrit die boven verwachting was om vervolgens een aanbieding te krijgen die ik niet kon afslaan (zeker in vergelijkingen met andere garages voor hetzelfde type auto). Tot mijn verrassing kon alles diezelfde dag geregeld worden en reed ik in de middag met een grote glimlach op mijn gezicht in mijn nieuwe auto naar huis. Hele gave ervaring die ik iedereen graag toewens.

Goede en snelle service

Veel persoonlijke aandacht

December 2020 een Range Rover Evoque aangeschaft en sindsdien ervaar ik dit als een zeer prettig bedrijf. Klanttevredenheid staat hoog in het vaandel. Ze staan altijd voor je klaar en bieden een goede service op het moment dat je ze nodig hebt. Daarnaast is het personeel ook erg vakbekwaam. Top!

Prettig en vriendelijk geholpen

Ik zou bij schiphorst in de toekomst zeker weer een komen voor een auto

Een fijn en eerlijk bedrijf met goed personeel!

Ik heb bij garage Schiphorst mijn Audi A1 gekocht en ben daar nog elke dag blij mee! Het is een bedrijf waar je goed geholpen wordt bij het kopen van een auto. In dit bedrijf ervaar je nèt dat stukje extra. Mijn auto is ook bij garage Schiphorst in onderhoud, ook daarover kan ik alleen maar positief zijn!

Audi Q5

Mooie nette Q5 gekocht bij auto Schiphorst en zeer tevreden Snel geleverd en toen de accu slecht bleek te zijn is dat ook meteen opgelost Super service

Brilliant experience

Bought a Porsche Macan through Schiphorst and will buy every car in the future with them. Personal, professional, and straightforward in every interaction. I don’t know too much about cars, and they helped me every step of the way to pick out and purchase the right car for me and my family. Highly recommended.

Betrouwbare auto-dealer

Vriendelijk en betrouwbaar. Houd zich keurig aan de gemaakte afspraken.

netjes geholpen

bijna nieuwe land rover evoqeu gekocht super tevreden over de koop van deze auto

zeer prettig bedrijf.

Nieuwe auto gekocht. Na een goed gesprek over de mail ben ik op bezoek gegaan. De auto was precies zoals omschreven. Stukje financiering nodig, ook daarbij goed geadviseerd. Aanrader!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Goede service en deskundig advies bij onderhoud en aanschaf

Nette en vlotte afhandeling. Erg tevreden over de gang van zaken!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Goede en snelle service! Scherpe prijzen. Het was een eind rijden maar zeker de moeite waard.

Mooie Vw T - Rock gekocht. Zeer tevreden. Vriendelijke mensen , deskundig en goed kunnen handelen. Top!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Vooruitlopend op de aanschaf van de door ons beoogde Mini was er al een plezierig contact met Gerben Schiphorst. Ter plekke bleek er ook \"life\" sprake te zijn van een plezierig contact in een gemoedelijke sfeer. Auto zag er prima uit, de verkoper vertrouwenwekkend, dus stond niets de deal in de weg.

Wij hebben bij Auto Schiphorst een geïmporteerde jong gebruikte MINI gekocht. Auto Schiphorst hebben wij ervaren als een plezierige professionele autodealer. De prijs/kwaliteit verhouding van de gekochte auto was goed en de afwikkeling vlot en accuraat. Auto Schiphorst heeft uit eigen initiatief nog een setje banden verwisseld omdat deze aan vervanging toe waren. Wij hebben hier niet extra voor hoeven te betalen, kortom klasse service! Wij kunnen Auto Schiphorst van harte aanbevelen!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Ik kom al jaren bij Auto Schiphorst voor onderhoud aan mijn auto. Het bedrijf kenmerkt zich door goede service en een uitstekende prijs-/kwaliteit verhouding.

Vorige week een Mini Countryman aangeschaft bij Auto Schiphorst. Na een prettige eerste kennismaking via mail en telefoon ben ik naar Almelo gereden. Auto was precies zoals omschreven. De deal met de eigenaar Gerben kunnen doen en zelfs zijn leasevoorstel was scherper dan bij de dealer.

Ambachtstraat 11 7609RA Almere

546819097