zeer prettig bedrijf.

Nieuwe auto gekocht. Na een goed gesprek over de mail ben ik op bezoek gegaan. De auto was precies zoals omschreven. Stukje financiering nodig, ook daarbij goed geadviseerd. Aanrader!

Goede service en deskundig advies bij onderhoud en aanschaf

Nette en vlotte afhandeling. Erg tevreden over de gang van zaken!

Goede en snelle service! Scherpe prijzen. Het was een eind rijden maar zeker de moeite waard.

Mooie Vw T - Rock gekocht. Zeer tevreden. Vriendelijke mensen , deskundig en goed kunnen handelen. Top!

Vooruitlopend op de aanschaf van de door ons beoogde Mini was er al een plezierig contact met Gerben Schiphorst. Ter plekke bleek er ook \"life\" sprake te zijn van een plezierig contact in een gemoedelijke sfeer. Auto zag er prima uit, de verkoper vertrouwenwekkend, dus stond niets de deal in de weg.

Wij hebben bij Auto Schiphorst een geïmporteerde jong gebruikte MINI gekocht. Auto Schiphorst hebben wij ervaren als een plezierige professionele autodealer. De prijs/kwaliteit verhouding van de gekochte auto was goed en de afwikkeling vlot en accuraat. Auto Schiphorst heeft uit eigen initiatief nog een setje banden verwisseld omdat deze aan vervanging toe waren. Wij hebben hier niet extra voor hoeven te betalen, kortom klasse service! Wij kunnen Auto Schiphorst van harte aanbevelen!

Ik kom al jaren bij Auto Schiphorst voor onderhoud aan mijn auto. Het bedrijf kenmerkt zich door goede service en een uitstekende prijs-/kwaliteit verhouding.

Vorige week een Mini Countryman aangeschaft bij Auto Schiphorst. Na een prettige eerste kennismaking via mail en telefoon ben ik naar Almelo gereden. Auto was precies zoals omschreven. De deal met de eigenaar Gerben kunnen doen en zelfs zijn leasevoorstel was scherper dan bij de dealer.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Jammer, jammer, jammer.... in volle enthousiasme een deal aangegaan met deze autoverkoper. Mooie Mercedes Sprinter 1 jaar oud en nog maar 16.000km. Voelt goed en dan ook nog twee keer vragen of de bus ook schade heeft gehad. Ik vond schadevrij namelijk erg belangrijk omdat ik daar mijn keuze mischien van af liet hangen. Antwoord was duidelijk “geen schade”. Tsja en dan blijkt het toch een schadeauto te zijn. Dat was niet mijn wens en verhaal gehaald. Uiteindelijk de auto maar weer terug gebracht. Mijn verlies bij terug brengen 1000,- of een rechtzaak aangaan. Nou van rechtzaken word je ook niet gelukkig. Deze ondernemer zal er wel gelukkig mee zijn. Ik zou zo geen zaken doen. Dit nooit weer.

Fijne service en altijd bijzonder mooie auto’s in de showroom !! Mooie nette auto’s met de juiste opties !

Een prima goed adviserend bedrijf met vriendelijk en deskundig personeel. Auto Schiphorst verkoopt mooie auto’s.

Hier hebben we onze auto gevonden, supper blij mee! Service is super na 6 mnd de airco alsnog gerepareerd.

Gisteren mijn nieuwe auto binnen 1 dag gekocht en geleverd! Ben er superblij mee! Meedenkend, oplossings- en servicegericht en no nonsense zijn kenmerken die ik Auto Schiphorst graag wil meegeven. Top

Goede ervaring, gemaakte afspraken nagekomen. Prettig bedrijf en een hele fijne auto!

Prima service Al 10 jaar klant Staan altijd klaar Betrokken team

Mooie en nette zaak. Heb er een 2e hands mini cooper gekocht, goed contact, goede service, een echte aanrader dit bedrijf.