prima altijd goed geholpen

zeer goed

Een garage waar je geholpen op een normale manier, zonder alle poespas.

Net en correct brdrijf

Auto aan hun verkocht en van wijnen is zijn woordt na gekomen. En alles gelijk keurig afgehandeld.

Zeer goede ervaring mee al vele jaren

Nette mensen,zeer goede service.

Betrouwbare garage die goed vakwerk levert.

Zonder poespas wordt je auto hier goed onderhouden. In geval van een mankement aan de auto wordt dat snel en vakkundig verholpen. Goede communicatie. Betrouwbaar familiebedrijf.

zeer slecht

Je zou zeggen, familiebedrijf, mooie reviews, een aanbeveling. Ik neem mezelf kwalijk dat ik zo naief ben geweest. Een mooie Suzuki Scross uit 2014, nog geen 50.000 km gereden, wel voor 12.000 euro met daarnaast afleverpakket! Bij proefrijden hoorde ik een geluid bij het remmen. Daar zou men naar kijken. Ik wilde een autoscout naar de auto laten kijken, maar die kwam er niet in zei meneer van Wijnen. Eerste waarschuwing.. Toch heb ik de auto gekocht. Direct na aankoop was het rare geluid bij het remmen weg, maar het kwam terug. Twee keer ben ik terug geweest bij van Wijnen. Men was erg vriendelijk en de heer van Wijnen reed even met de auto. Niets te horen. Het had net geregend en dan hoor ik ook minder schuurgeluid. Ik moest meteen als ik het weer zou horen terug komen. Dit heb ik gedaan. De zoon rijdt met mij samen een ronde door het dorp en hij zegt 99% zeker te zijn dat het geluid door de banden komt. De weken daarna werd het geluid echter steeds erger. Ik ben naar mijn eigen garage gegaan en daar constateerde men versleten remschijven voor en verbrande remblokken voor en achter. Ook was er geschuurd aan de remschijven of blokken. Er werden foto's van gemaakt die ik aan van Wijnen heb doorgestuurd. De zoon van van Wijnen geloofde niet in de diagnose van de garage en wilde zelf kijken. Hoewel de auto nog onder garantie viel heb ik hem laten repareren bij mijn eigen garage. Het vertrouwen in van Wijnen is helemaal weg. Nu heb ik nog de vraag..hoe kunnen de remschijven versleten zijn en de remblokken verbrand, wanneer de auto nog geen 50.000 km gereden heeft. Ik ben een leek, dus misschien is er een logische verklaring. Ook vraag ik me af hoe het kan dat er bij aflevering een positieve APK keuring is gedaan voor een auto waarvan de remmen niet in orde zijn.

hierbij een een korte reactie van onze zijde. ten eerste een ontevreden klant is niet onze bedoeling, bij ons staat tevredenheid op nmr 1. wij zijn ook mensen en hebben helaas ,achteraf de klacht verkeerd aangepakt. mevrouw is inderdaad 2x zonder afspraak bij ons geweest met de auto,de klacht was voor ons opdat moment helaas niet waarneembaar. achteraf hadden we een afspraak moeten maken met mevrouw dat we de auto een keer een dag bij ons in de werkplaats kunnen bekijken. om het kort te houden,mevrouw heeft de auto bij haar eigen garage aangeboden voor diagnose. deze hebben een diagnose gesteld voor haar klacht,de remblokken waren op geschuurd en voor zover wij kunnen beoordelen slijtage rand aan de remschijven. wij hebben daar foto,s van gezien die door mevrouw naar ons toegestuurd zijn. wij hebben direct daar op gereageerd en besproken met mevrouw dat we de auto bij ons in de werkplaats willen hebben om te beoordelen en direct in orde te maken. mevrouw wilden dit achteraf niet en heeft ervoor gekozen het daar te laten repareren. kosten 600 euro, die wij maar moesten betalen. wij hebben duidelijk vooraf kenbaar gemaakt ,dat we dat niet gaan betalen. de redenen is, dat deze reparatie als wij die voor de klant moeten uitvoeren bij ons rond 400 euro zou kosten. wij vinden die factuur absurd.2 remschijfjes en wat remblokken, maar is de keuze van de klant. de klacht: in de remmen een geluid heeft niks met apk te maken,de auto remde gewoon goed.op geschuurde remmen is niks raars voor een auto die een tijdje in de verkoop heeft gestaan.is een bewijs dat we de auto een serieuze afleverings beurt gegeven hebben. mevrouw schrijft ook duidelijk dat haar opmerking over de remmen tijdens de proefrit,weg was toen we de auto aan haar afgeleverd hebben. nogmaals we hebben hier fouten meegemaakt, maar hebben dit meteen in orde willen maken tegen voor ons normale kosten.

Bekwame vakmensen, je krijgt er het goede en eerlijke advies en ze zijn zeer vriendelijk. Hier is mijn autootje in goede handen

Een familiebedrijf waar je op kan vertrouwen .

Wij zochten een mooie wagon freestyle automaat met een lage km stand . Konden bij ons op de NW Veluwe niet slagen . Via internet bij Van Wijnen Auto's op de site de juiste gevonden . Vanwege omstandigheden en de reisafstand 320 km heen en weer niet kunnen kijken . Alles wat we wilden weten van die auto konden we lezen en via foto's bekijken . Na een prettig telefoon gesprek met Dhr Van Wijnen senior , het vertrouwen gekregen , en tot aankoop overgaan . De auto opgehaald , in nieuw staat , precies zoals beloofd . Al met al een familie bedrijf waar je op vertrouwen kunt .

uitstekend

Hoef maar te bellen als er problemen zijn met de auto en je kan komen. Bij APK keuring altijd overleg als er iets aan de hand was. Denken mee in oplossingen, als iets niet meer veilig is dan melden ze dit, en dat is niet omdat ze er aan moeten verdienen. Ze laten de keus bij jezelf.

Duidelijk en eerlijk

Gisteren een mooie 3-deurs Grand Vitara van 2005 bij van Wijnen gekocht. Verkoper / eigenaar is duidelijk en eerlijk. De auto netjes en volgens afspraak afgeleverd.

Super service

Heb vandaag mijn Suzuki ignis sport opgehaald nadat er een probleem was met de motor .Zelfs als de mannen vakantie hebben lossen ze het probleem op!! Heb bijna drie weken een leen auto mee gehad en dat is ook een super service ,woon namelijk tweehonderd kilometer ver van de garage. Kan elke Suzuki rijder aan bevelen om is bij van Wijnen te gaan kijken ,hebben veel mooie Suzuki auto's staan. Nogmaals dank voor de goede service.

Prima, no nonsense, behulpzaam.

Verwacht geen verkoper in pak. Verwacht geen luxe showroom met luxe koffiemachine. Verwacht wel een recht-door-zee-service-en-advies waarin altijd wordt meegedacht met je wensen. Al 25 jaar klant en of het nou om aankoop gaat, onderhoud of advies bij een auto die niet eens bij Van Wijnen is gekocht of in onderhoud is, je kunt ervan op aan dat je goed geholpen wordt. Na verhuizing zou het logischer geweest zijn om naar een andere garage dichterbij over te stappen, maar we hebben graag het half uur rijden over voor de wetenschap goed en fair te worden geholpen. Onze volgende auto? Die kopen we ook bij Van Wijnen.

Onze ervaring was goed.

Van begin tot eind goed begeleid

We kregen een snelle reactie om een auto te bekijken. Binnen 30 minuten stond deze gewassen klaar voor een proefrit. De koop was snel gesloten met duidelijkheid en eerlijkheid.

uitstekend familie bedrijf.

vandaag 13 juni heb ik een tweede hands suzuki ignis sport opgehaald! vorige week gekocht en zij hebben alles wat we afgesproken hebben gedaan aan de auto en zelfs nog een airco pomp vernieuwd omdat bleek tijdens het klaar maken van auto dat deze stuk bleek te zijn ! Ook hebben ze op mijn verzoek op de auto stickers laten plakken echt super mooi! Al met al helemaal uit Enschede in Geldrop een auto gekocht. Dus een aanrader om daar een auto aan te schaffen! Top werk mannen! Bedankt en ik zal mensen aanraden om bij jullie te gaan shoppen omdat er hele mooie bolides staan.

Compleet goede ervaring met van Wijnen Auto’s

Vanaf eerste telefonisch contact, gevold door wat communicatie per mail tot en met bezoek en proefrit hebben ik en mijn zoon een zeer goede ervaring overgehouden aan Van Wijnen Auto’s. Klantvriendelijk, soepel en oprecht met kennis van “zijn” mer Suzuki.

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Goede garage om een tweede hands auto te kopen. Afgelopen zaterdag (7 dec. 2019) heb ik er een Hyundai Matrix inruilauto gekocht. De zondag daarna had ik een lange rit gemaakt en kwam erachter dat de V-snaar die de o.a. dynamo aandrijft een piepend geluid maakte. Op zich is dat niet een ernstig euvel, gewoon de V-snaar aanspannen. Van Wijnen gebeld en ik kon direct dezelfde dag langskomen om de V-snaar gratis te laten aanspannen. De prijs was conform de ANWB Koerslijst.

Moeizaam

Verwacht geen onderhandelingsruimte bij deze handelaar. Aangeboden prijs is de prijs waarvoor de auto weg gaat. Misschien is de eigenaar coulant om er maximaal 150 euro van de prijs af te halen maar dat zet geen zoden aan de dijk wanneer er flinke bedragen worden gevraagd voor de occasions. Tevens ontbreekt gastvrijheid ook bij deze handelaar.

Volgens boordcomputer was bandenspanning rechtsachter te laag. Na oppompen dag later weer. Vandaag 9/7 naar Van Wijnen geweest. Bleek spijker in te zitten. Heeft de band weer gemaakt en alles weer op de juiste spanning gezet. Ik hoefde niets af te rekenen, was service van de zaak!!! Helemaal super!!!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Hartelijk dank voor de goede service en afspraken bij mijn aankoop Suzuki Splash 67-GSK-8. in april 2019. het is een zeer goede en fijne auto, op vakantie geweest geen enkel probleem gehad.

Een goede ervaring. Ik heb nooit een andere garage gehad, maar de ervaring hier is goed dus geen reden om te veranderen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Prettige samenwerking, kans gekregen om een proef rit te mogen maken, binnen een week klaar om af te halen.

Prima, vriendelijk, deskundig

Goed geholpen, moest wel even wachten tot ik werd geholpen. Er was maar een verkoper, ook vanwege de vakantie waarschijnlijk. Mijn auto werd super afgeleverd en ben blij met de tips over de verzekering.