Een familiebedrijf waar je op kan vertrouwen .

Wij zochten een mooie wagon freestyle automaat met een lage km stand . Konden bij ons op de NW Veluwe niet slagen . Via internet bij Van Wijnen Auto's op de site de juiste gevonden . Vanwege omstandigheden en de reisafstand 320 km heen en weer niet kunnen kijken . Alles wat we wilden weten van die auto konden we lezen en via foto's bekijken . Na een prettig telefoon gesprek met Dhr Van Wijnen senior , het vertrouwen gekregen , en tot aankoop overgaan . De auto opgehaald , in nieuw staat , precies zoals beloofd . Al met al een familie bedrijf waar je op vertrouwen kunt .

uitstekend

Hoef maar te bellen als er problemen zijn met de auto en je kan komen. Bij APK keuring altijd overleg als er iets aan de hand was. Denken mee in oplossingen, als iets niet meer veilig is dan melden ze dit, en dat is niet omdat ze er aan moeten verdienen. Ze laten de keus bij jezelf.

Duidelijk en eerlijk

Gisteren een mooie 3-deurs Grand Vitara van 2005 bij van Wijnen gekocht. Verkoper / eigenaar is duidelijk en eerlijk. De auto netjes en volgens afspraak afgeleverd.

Super service

Heb vandaag mijn Suzuki ignis sport opgehaald nadat er een probleem was met de motor .Zelfs als de mannen vakantie hebben lossen ze het probleem op!! Heb bijna drie weken een leen auto mee gehad en dat is ook een super service ,woon namelijk tweehonderd kilometer ver van de garage. Kan elke Suzuki rijder aan bevelen om is bij van Wijnen te gaan kijken ,hebben veel mooie Suzuki auto's staan. Nogmaals dank voor de goede service.

Prima, no nonsense, behulpzaam.

Verwacht geen verkoper in pak. Verwacht geen luxe showroom met luxe koffiemachine. Verwacht wel een recht-door-zee-service-en-advies waarin altijd wordt meegedacht met je wensen. Al 25 jaar klant en of het nou om aankoop gaat, onderhoud of advies bij een auto die niet eens bij Van Wijnen is gekocht of in onderhoud is, je kunt ervan op aan dat je goed geholpen wordt. Na verhuizing zou het logischer geweest zijn om naar een andere garage dichterbij over te stappen, maar we hebben graag het half uur rijden over voor de wetenschap goed en fair te worden geholpen. Onze volgende auto? Die kopen we ook bij Van Wijnen.

Onze ervaring was goed.

Van begin tot eind goed begeleid

We kregen een snelle reactie om een auto te bekijken. Binnen 30 minuten stond deze gewassen klaar voor een proefrit. De koop was snel gesloten met duidelijkheid en eerlijkheid.

uitstekend familie bedrijf.

vandaag 13 juni heb ik een tweede hands suzuki ignis sport opgehaald! vorige week gekocht en zij hebben alles wat we afgesproken hebben gedaan aan de auto en zelfs nog een airco pomp vernieuwd omdat bleek tijdens het klaar maken van auto dat deze stuk bleek te zijn ! Ook hebben ze op mijn verzoek op de auto stickers laten plakken echt super mooi! Al met al helemaal uit Enschede in Geldrop een auto gekocht. Dus een aanrader om daar een auto aan te schaffen! Top werk mannen! Bedankt en ik zal mensen aanraden om bij jullie te gaan shoppen omdat er hele mooie bolides staan.

Compleet goede ervaring met van Wijnen Auto’s

Vanaf eerste telefonisch contact, gevold door wat communicatie per mail tot en met bezoek en proefrit hebben ik en mijn zoon een zeer goede ervaring overgehouden aan Van Wijnen Auto’s. Klantvriendelijk, soepel en oprecht met kennis van “zijn” mer Suzuki.

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Goede garage om een tweede hands auto te kopen. Afgelopen zaterdag (7 dec. 2019) heb ik er een Hyundai Matrix inruilauto gekocht. De zondag daarna had ik een lange rit gemaakt en kwam erachter dat de V-snaar die de o.a. dynamo aandrijft een piepend geluid maakte. Op zich is dat niet een ernstig euvel, gewoon de V-snaar aanspannen. Van Wijnen gebeld en ik kon direct dezelfde dag langskomen om de V-snaar gratis te laten aanspannen. De prijs was conform de ANWB Koerslijst.

Moeizaam

Verwacht geen onderhandelingsruimte bij deze handelaar. Aangeboden prijs is de prijs waarvoor de auto weg gaat. Misschien is de eigenaar coulant om er maximaal 150 euro van de prijs af te halen maar dat zet geen zoden aan de dijk wanneer er flinke bedragen worden gevraagd voor de occasions. Tevens ontbreekt gastvrijheid ook bij deze handelaar.

Volgens boordcomputer was bandenspanning rechtsachter te laag. Na oppompen dag later weer. Vandaag 9/7 naar Van Wijnen geweest. Bleek spijker in te zitten. Heeft de band weer gemaakt en alles weer op de juiste spanning gezet. Ik hoefde niets af te rekenen, was service van de zaak!!! Helemaal super!!!

Hartelijk dank voor de goede service en afspraken bij mijn aankoop Suzuki Splash 67-GSK-8. in april 2019. het is een zeer goede en fijne auto, op vakantie geweest geen enkel probleem gehad.

Een goede ervaring. Ik heb nooit een andere garage gehad, maar de ervaring hier is goed dus geen reden om te veranderen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Prettige samenwerking, kans gekregen om een proef rit te mogen maken, binnen een week klaar om af te halen.

Prima, vriendelijk, deskundig

Goed geholpen, moest wel even wachten tot ik werd geholpen. Er was maar een verkoper, ook vanwege de vakantie waarschijnlijk. Mijn auto werd super afgeleverd en ben blij met de tips over de verzekering.

Al jaren klant, ben tevreden over dit bedrijf

Heb goede contacten met Ronny en ben heel tevreden over het uitvoeren van de reparaties.

Prima, correct

prima garage geen mannen met pakken aan maar die recht streeks contact hebben met de klant geen meneer gedoe lekker bakje koffie net auto ingeruild zeer te vreden

2 sterren: slechter dan verwacht

Mooie auto\'s, maar te duur, en het zijn geen sympathieke medewerkers. Ik kwam er een paar weken geleden om een auto te kopen, maar de mannen in de zaak legden me totaal niets uit over de auto\'s op eigen initiatief. Ik moest echt zelfs de minimale info uit hun trekken, en bij iedere vraag die ik stelden keken ze me niet eens aan als ze antwoord gaven - ze keken enkel de man aan die met me mee was. Alsof ik niet degene was die van plan was daar mijn centen uit te geven... verder was er 0 onderhandelingsruimte, en ze kwamen met een kletsverhaal dat als ik de auto niet wilde, er iemand anders was die al 3x gebeld had, en gegarandeerd zou kopen als ik het niet deed voor hun vaste prijs. Nu zijn we drie weken verder en ze zijn de auto nog steeds niet kwijt. Ze hebben het net weer opnieuw op marktplaats gezet. Gaf totaal geen betrouwbaar gevoel en het was bijna alsof ze geen geld _wilden_ verdienen. Tot slot nog 500 euro aan een verplichte afleverkosten, die \'rijklaarprijs\' heb je niks aan. Ik heb ondertussen ergens anders gekocht - voor 1050 euro minder heb ik elders nu exact dezelfde auto gekocht, met langere garantie, een gratis grote beurt over een jaar, een gratis setje winterbanden met velgen, en de auto is nog luxer ook. Geen Van Wijnen voor mij!

Beste lezer. Graag willen we hier ook ons commentaar op geven,omdat we kritiek niet uit de weg gaan en er voor openstaan. Maar deze review kunnen we voor 90% niet serieus nemen. Onze visie : We adverteerde een suzuki swift aan op onze website met ,, verwacht,,dus nog niet binnen. We hebben toen reactie van mevrouw gehad op deze auto en zij is naar ons bedrijf toegekomen om over de inruilprijs van haar auto te praten.(de aangeboden auto was er nog niet) We hebben toen een voorstel gedaan voor de inruil. dit was een oude auto van 18jaar oud waar we een goed markt conform inruil bedrag voor geboden hebben. Ze was toen meteen op de hoogte van het totale bij tebetalen bedrag. We hebben toen de afspraak gemaakt, dat we de auto voor haar reserveren, zodat zij als eerste de kon bekijken . Dit hebben we na enkele weken gedaan en mevrouw heeft toen ons bedrijf bezocht en heeft de auto bekeken en een proefrit gemaakt. De auto was niks op aan te merken,eerste eigenaresse,zeer lage kilometerstand,hele mooie onderhouds historie erbij,en belangrijk geen import. dat zal ook mevrouw kunnen bevestigen. We hebben naar ons eerste gesprek nog div geïnteresseerde voor de auto gehad,en we hadden de afspaak gemaakt dat we contact opnemen als mevrouw de auto niet wilden. het feit dat mevrouw zegt dat dit kletsverhaal is ,vinden we maar een rare uitspraak. Het feit dat we de auto pas naar enkele weken op marktplaats gezet hebben is gewoon dat het paas weekend er aan komt. De auto is helaas nog niet verkocht,ook niet aan de andere geïnteresseerde om div redenen. we hebben nooit gezegd, dat we de auto gegarandeerd zouden verkopen aan een andere geïnteresseerde. Verder kan je in de review duidelijk lezen dat het niet om ons gaat ,maar om de zakelijke kant. het bij te betalen bedrag !!! Het feit dat we geen onderhandlings ruimte hadden is toch niks raars,de marge,s op auto,s zijn soms zeer krap.. Het komt helaas wel meer voor dat we er niet komen met de klant. Maar dat mevrouw daar een review over schijft is toch wel erg raar. Als je je afspraaken niet na komt of geen goede auto verkoop kan je als bedrijf een negatief review verwachten en terecht, maar toch niet als je er financieel niet uitkomt met de klant. Kosten rijklaarmaken is nu eenmaal een feit bij de meeste autobedrijven. We hebben toen ook nog een voorstel gedaan om de helft van de kosten rijklaar maken(250 euro minder) te doen,want daar had mevrouw wel een terecht punt, de auto had recent een onderhoudsbeurt gehad. Dus in wezen krijgt ze voor 250 euro een keurig van binnen en buiten gepoetste auto+6 maanden bovag garantie. Wat mevrouw zegt dat de auto te duur is , is echte onzin. Onze vraagprijs voor de auto is 8950 euro, de anwb koerlijst zegt dat de auto een verkoopwaarde heeft van 9300 euro. Verder hopen we dat mevrouw een fijne en een goede auto gekocht heeft. verder zijn we zeker klant vriendelijk , meedenkend ,en adviserend ,maar wel recht door zee. 99% klant tevredenheid dat doen we als team en mogen we best trots op zijn !!! dan de cijfers : een 4 voor service,hoe kan mevrouw weten hoe onze service is ??(die kan ze lezen in de honderden andere reviews) een 5 voor prijs/kwaliteit, de auto wordt voor minder dan de ANWB koerslijst aan geboden. een 4 voor deskundigheid we verkopen al 31 jaar Suzuki,s dank u voor het lezen.

Prima! Mijn auto Suzuki 27 jaar naar volle tevredenheid in onderhoud bij Wijnen geweest.

Geweldig,luisterend oor, Ze bellen je eerst voor wat de kosten zijn,dan kun je beslissen wat je wil.