Bijzonder klantvriendelijk bedrijf met goed product

Jarenlang ervaar ik klantvriendelijkheid en is het afgeleverde product van hoog niveau

Staan altijd voor je klaar, top service!

Of ik nu bel of langsrijd, er is altijd tijd en hulp. Fijne goede service. Al jaren vaste klant!

Goede service met jarenlange ervaring in MB

Goede service en altijd bereid om een oplossing te vinden.

Topservice

Kwaliteit en snelle service

klantvriendelijk met kennis van zaken & Goede service

Prettig bedrijf met veel kennis en een uitstekende service. Kunnen veel bedrijven nog veel van leren.

Een goed georganiseerd bedrijf die haar afspraken nakomt.

Je word er goed geholpen door ervaren monteurs en netjes behandeld , gewoon een eersteklas bedrijf die in de verre omtrek zijn naam eerd !!!

Super service

Kom hier al een aantal jaren en word altijd netjes snel en super geholpen Erg tevreden

Doen wat ze zeggen

Fijn bedrijf. Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Gr andre

Vriendelijke mensen weten waar ze over praten en snelle levering van onderdelen

Altijd je afspraken na komen is voor garage Hooijmans heel normaal.

Garage Hooijmans heeft een professionele instelling waarbij de gemoedelijke band met de klant niet wordt vergeten. De klant staat centraal en wordt altijd geweldig geholpen bij een reparatie of APK. Een bakje koffie staat klaar wanneer je moet wachten en de persoonlijke benadering is prettig. Kortom de 5 sterren zijn dik verdiend.

Geweldige sercice

Snel en goed geholpen. De eigenaar en het personeel is altijd vriendelijk

Perfect en nette garage.

Goedemorgen, Dit is een net bedrijf wordt er altijd netjes en snel geholpen. Voor snelle service moet je bij Hooymans zijn.

Behulpzaam denken mee voor oplossingen.

Steeds prima hulp bij storingen/reparaties en onderhoud. Vakkundig opgelost. Kostenplaatje heel reëel.

Zeer goeie service

Vriendelijke mensen lekkere koffie

Zeer professioneel, staan altijd voor je klaar tegen een goede prijs

Ik ken dit bedrijf al heel lang en door de jaren heen altijd goed geholpen met klantgerichte adviezen.

Klaar terwijl je wacht!

Snelle service en erg klant vriendelijk.

TOP

Super adres, zeer veelzijdig en goede service. Importeert zelf auto's en regelen dit perfect.

Buitengewoon goed contact en uitvoering van werkzaamheden

Jarenlange beleving van prettig contact en tot volle tevredenheid van uitvoering van werkzaamheden

Leveringen op tijd enz

Goed,netjes en voelt vertrouwd

Dit is mijn eerste auto die ik bij Hooymans aanschaf. Alles is goed en snel verlopen. Alles netjes volgens afspraak en goede communicatie.

Onmiddellijke hulp en gratis verholpen storing aan mijn achterklep van mijn auto.

Werd meteen geholpen en was een paar maanden daarvoor geweest voor een beurt aan mijn auto MB 180. Naast de beurt die voor weinig kosten is uitgevoerd kreeg ik een flinke korting op de 2 nieuwe voorbanden die vervangen moesten worden. Kortom Nico Hooymans is een topper en ik blijf dan ook graag bij hem komen en ben al 7 jaar een zeer tevreden klant.

Professioneel, accuraat en klantvriendelijk

Ik heb reeds jarenlang met Autobedrijf Hooijmans een buitengewoon plezierige relatie.

Beste service tegen een goede prijs.

Vakmensen die me al meerdere jaren goed geadviseerd hebben over mijn auto. Ik ben er altijd goed geholpen.

Super goed

Een zeer vriendelijk bedrijf dat echt goed met de cliënt omgaat en zeker de tijd er voor neemt en na komen wat ze beloven

Gewoon goed