Correct

klantvriendelijk met kennis van zaken

Garagebedrijf is mij al jaren bekend en ervaar bij ieder bezoek een klantvriendelijke houding, waarbij de kennis van zaken zeker niet vergeten mag worden

Dubbel

Snelle service, alleen volgende dag stond ik weer stil,foute diagnose, geen kapotte accu maar remschakelaar kapot. Dus ja wat moet ik ervan denken, goede accu omgeruild voor een nieuwe en 200 achteruit?!

Ze hebben tijd voor je daar , en een top service

Onze Fam, komt er al 35 jaar Ze hebben al tijd voor je En ook altijd korting op banden en accu’s En een vervang auto is er ook bij Grote reperatie’s Ik ben zeer dik tevreden over dit Mooi en goed verzorgd bedrijf

Vakkundig en Goede service

Mijn auto startte niet meer. Online gezocht naar een bedrijf in de buurt. ik ik kwam uit bij Autobedrijf hooymans omdat deze in de buurt zit en goede reviews heeft. Ze vertelde dat ze het druk hebben, maar zo snel ze tijd hadden kwamen ze kijken naar het probleem. (toch waren ze er binnen een half uur. Ter plaatse kwam een monteur met een oprijauto. als ze het probleem niet ter plaatsen konden vinden zodat ze de auto dan altijd naar de garage konden brengen. De monteur heeft het een en ander nagekeken en kwam tot de conclusie dat de dynamo niet goed bijlaadt. Zelf durfde ik er niet mee naar de garage te rijden dus de auto is met de oprijauto naar de garage gegaan. Bij de garage werd mijn een leenauto aangeboden waarvan ik gebruik mocht maken. Ze zouden ze onderdelen bestellen en een dag later was mijn auto weer klaar. Lang verhaal kort te maken, Top service en monteurs weten waar ze over praten! Jullie hebben een klant erbij, Hier kom ik zeker terug.

Snelle reactie en levering

Op zoek naar klepperen voor een OM636 hebben ze goed geholpen en snel verzonden waardoor de motor in onze boot gerepareerd kon worden.

Prima garage met een goede service.

Bij deze Mercedes specialist de 2 luchtbalgen aan de achterzijde van mijn Mercedes E-klasse kombi laten vervangen. Van te voren werd er netjes een prijs doorgegeven voor deze reparatie. Helaas had de garage zich wat vergist in de prijs. Deze viel wat hoger uit dan eerder aangegeven. De garage heeft toch nog een prijs kunnen maken die voor beide partijen acceptabel was. Dus ik ben tevreden met de werkzaamheden en de service. Voor een volgende reparatie zal ik zeker weer contact opnemen met deze Mercedes specialist.

Top service.

Zeer goede ervaring met autobedrijf Hooymans. We komen speciaal uit Lelystad voor de vakkundigheid en top service.

Prima bedrijf.

Altijd vriendelijke en goede service!

kortom vak mannen.

goede service

zeer goed! vriendelijk personeel, snelle service

zeer goede ervaringen al ruim 10 jaar klant naar volle tevredenheid

Heb nu een jaar mijn BMW 3-serie in onderhoud bij Hooymans en ben elke keer erg tevreden over de service. Er word eerlijk en betrouwbaar advies gegeven en er word altijd een passende oplossing gevonden, Echt een aanrader!

Klantvriendelijk en kundig

Autobedrijf Hooymans is gespecialiseerd in Mercedes Benz, geen officiele dealer. IK ben er klant sinds 2009. Altijd goed advies en onderhoud tegen een redelijke prijs. Onlangs weer een Mercedes gekocht uit 2010, die zij voor mij gezocht hebben; prima auto in nieuwstaat.

staan altijd voor je klaar. eerlijk en betrouwbaar met nette tarieven.

Ik ben zo\'n 2 jaar geleden in contact gekomen met dit geweldige autobedrijf. Kocht een mercedes e klasse in de buurt van eindhoven, echter alvorens de overdracht wilde ik een aankoopkeuring laten uitvoeren bij een mercedes specialist aldaar. In de buurt van eindhoven had er niemand tijd om dit te doen. Na zoeken op internet ben ik toen uitkomen bij autobedrijf hooymans. Vervolgens gebeld en er werd direct gezegd ,ja hoor kom maar langs..we maken wel even tijd vrij voor u! Helemaal geweldig de auto van onder tot boven voor mij gecontroleerd en een goede aankoopkeuring gekregen waardoor ik die dag mijn auto toch kon aankopen!! Sindsdien is de auto hier in onderhoud. Ik kom er helemaal voor uit amsterdam, maar doe dit graag omdat de servicegraad hier heel hoog is,de monteurs zeer kundig en vakbekwaam zijn, de eigenaar zeer vriendelijk is en altijd in voor een praatje en de dame achter de servicebalie heerlijke koffie verzorgd! Kortom een top bedrijf!