Eerlijke handel en uitstekende service

Goede service, kwaliteit en persoonlijke aandacht!

Staan altijd voor je klaar en ook bij de aanschaf van een nieuwe auto wordt er meegedacht en goede voorstellen gedaan.

Wat een verademing in de auto-wereld! Eerlijk, vriendelijk (niet gespeeld) en ook nog eens gezellig. Ik kocht absolut niet de duurste auto maar de aandacht en gesprekjes daaromheen gaven het gevoel dat ik als klant wil hebben. Werd gezien, gehoord en kreeg heldere antwoorden! UIteraard hoop ik er nu even niet te komen maar voor een andere auto al ik als eerste hier kijken!

zeer goed, goede service

zeer goed, goede service

betrouwbaar, deskundig, vriendelijk

betrouwbaar, deskundig, vriendelijk

Meedenkende en meevoelende garagist

Bas is vanaf het eerste contact een hele fijne man om zaken mee te doen. We hadden de auto op de website gezien en konden hem niet laten staan. Telefonisch contact opgenomen en binnen no time hadden we het koopcontract per mail ontvangen. Letterlijk service tot aan de deur, Bas heeft de auto (tegen een verwaarloosbaar bedrag) thuisbezorgd. Ook in de afhandeling laat Bas blijken dat hij werkt vanuit zijn gevoel en zijn uiterste best doet de klant gelukkig te maken. Service in zijn puurste vorm.

Bas Verbeek, een garagist met hart voor bestuurders

In onze zoektocht naar de nieuwe auto van mijn vrouw kwamen wij een pareltje tegen bij Bas. Exact de auto die ze wilde. Echter kwam het voor ons eigenlijk iets te vroeg. Na een warm en begripvol telefoontje zijn we tot overeenstemming gekomen en heeft Bas het niveau van klantenservice naar een nieuwe maatstaf verheven. Dit, i.c.m. het Bosch Service netwerk, is Bas Verbeek een ondernemer die ik zeer hartelijk wil aanbevelen!

Bas Verbeek, een garagist met hart voor bestuurders

Zo als altijd, klantvriendelijk en vakkundig.

Zie boven

Top service en goed meedenken

Ik heb daar mijn BMW 330d uit 2012 in onderhoud en kan niet anders stellen dan dat ik daar zeer tevreden over ben. Er wordt goed meegedacht wat er moet en wat echt nodig is, prima geadviseerd over wat nog beter kan. Vriendelijk, correct, top klantgericht. Kortom : blij met Verbeek

Mijn ervaring is goed.

Mijn ervaring is goed, ik ben tevreden.

Professioneel,dienstverlenend, klantvriendelijke, goeie en snelle sevice

Vriendelijk. Kan snel terecht. Goeie dienstverlening . Goeie service

uitmuntend

Flexibel, meedenkend en betaalbaar!

Wat heerlijk om zo’n autodienstverlener op loopafstand te hebben. Plezierige omgang en communicatie, flexibel en probleemoplossend denken! En prima prijs/prestatieverhouding! Houden zo!

Top bedrijf met bekwame mensen en goede service!

Fijn dat er zo'n goede service wordt gegeven. Altijd prettig als je net voor een examen een lekke band hebt met de lesauto en, lunchpauze of niet, je direct wordt geholpen zodat de leerling toch op tijd af kan rijden.

Vakkundig en eerlijk

Wat mij aanspreekt aan autoVerbeek is de persoonlijke benadering en vakkundige mensen in de werkplaats en verkoop. Inmiddels mijn derde auto gekocht bij autoVerbeek en het serviceniveau is altijd onveranderd hoog gebleven. Je merkt meteen dat er wordt gewerkt vanuit de passie voor auto's en optimale serviceverlening naar de klanten toe.

Prettig en vlot geholpen

Op vrijdagmiddag probleem met remmen, zaterdagochtend al in de werkplaats de remblokken vervangen, uitstekende service !

Zeer klantgericht!

Ik van altijd erg tevreden over de service bij Verbeek. Bij een probleem wordt er altijd direct tijd gemaakt en als het om gewoon onderhoud gaat kun je duidelijke afspraken maken. Bovendien wordt er meegedacht in oplossingen die kwalitatief goed en niet te duur zijn.

Hier is klant nog koning

Een klantvriendelijk en deskundige benadering.

Net bedrijf met aandacht voor de klant

Mijn ervaring is positief met dit autobedrijf. Eigenaar komt afspraken goed na en heeft een goede omgang met de klant. Aflevering van de auto was feestelijk.

Goed gevoel

Daar ik opzoek was naar een andere auto kwam ik via een site bij Bas Verbeek .Ik kende het bedrijf niet maar na contact te hebben gehad met Bas was mijn gevoel erg goed en heb ik daar een auto gekocht. Ik kreeg een goed advies en hij gunde mij alle tijd om te beslissen want het gaat toch om vertrouwen. De auto werd netjes bij mij thuis afgeleverd met een leuke attentie erbij. Ik hoop nog lang plezier te hebben van deze auto en wanneer ik weer aan een andere toe ben zal ik zeker bij auto Verbeek kijken of er iets voor mij bij staat.

AutoVerbeek maakt echt het verschil!

Uiterst servicegericht en klantvriendelijk bedrijf! Bas Verbeek heeft echt hart voor de zaak en gaat ouderwets ver voor een tevreden klant. Auto zeer netjes afgeleverd, met extra aandacht voor een paar onderdelen die (bijna) aan vervanging toe waren en een efficiënte afhandeling van de bijbehorende papierwinkel. Daarnaast is hij 'gewoon' sympathiek en met echte aandacht voor de klant. Kortom; wat mij betreft een top bedrijf! Helaas voor mij niet om de hoek, anders was het toekomstige onderhoud ook in Speuld uitgevoerd.

Heel klant vriendelijk en behulpzaam

Heel klant vriendelijk en behulpzaam

altijd vriendelijk en voorkomend, we zijn al 13 jaar bij jullie voor onderhoud en het contact is fijn.

een bedrijf waar je klant bent en geen nummer

een heel fijn bedrijf met goede monteurs altijd een belangstellend woordje voor je auto weer netjes klaar gemaakt gewoon gedaan wat nodig is en geen overbodige dingen