Net bedrijf met aandacht voor de klant

Mijn ervaring is positief met dit autobedrijf. Eigenaar komt afspraken goed na en heeft een goede omgang met de klant. Aflevering van de auto was feestelijk.

Goed gevoel

Daar ik opzoek was naar een andere auto kwam ik via een site bij Bas Verbeek .Ik kende het bedrijf niet maar na contact te hebben gehad met Bas was mijn gevoel erg goed en heb ik daar een auto gekocht. Ik kreeg een goed advies en hij gunde mij alle tijd om te beslissen want het gaat toch om vertrouwen. De auto werd netjes bij mij thuis afgeleverd met een leuke attentie erbij. Ik hoop nog lang plezier te hebben van deze auto en wanneer ik weer aan een andere toe ben zal ik zeker bij auto Verbeek kijken of er iets voor mij bij staat.

AutoVerbeek maakt echt het verschil!

Uiterst servicegericht en klantvriendelijk bedrijf! Bas Verbeek heeft echt hart voor de zaak en gaat ouderwets ver voor een tevreden klant. Auto zeer netjes afgeleverd, met extra aandacht voor een paar onderdelen die (bijna) aan vervanging toe waren en een efficiënte afhandeling van de bijbehorende papierwinkel. Daarnaast is hij 'gewoon' sympathiek en met echte aandacht voor de klant. Kortom; wat mij betreft een top bedrijf! Helaas voor mij niet om de hoek, anders was het toekomstige onderhoud ook in Speuld uitgevoerd.

Heel klant vriendelijk en behulpzaam

Heel klant vriendelijk en behulpzaam

altijd vriendelijk en voorkomend, we zijn al 13 jaar bij jullie voor onderhoud en het contact is fijn.

een bedrijf waar je klant bent en geen nummer

een heel fijn bedrijf met goede monteurs altijd een belangstellend woordje voor je auto weer netjes klaar gemaakt gewoon gedaan wat nodig is en geen overbodige dingen

Leuke ervaring en een verassende locatie

Zocht op internet naar model en kleur voor een aantrekkelijke prijs en zo kwam ik bij Bas Verbeek terecht.

Goede service.

Top !

Proffesioneel, laagdrempelig, vriendelijk contact. Flexibel en eerlijk..kortom een bedrijf waar je graag terugkomt ! Absoluut aan te bevelen.

In alle opzichten een goede garage! Alles klopt.

Vakkundig, klantgericht, nette tarieven, flexibel en betrouwbaar. Al jaren de beste garage in de regio. Voor onderhoud en koop. Geen enorm grote showroom, maar kan vrijwel zeker (bijna) iedere auto leveren! Zojuist een VW e-golf gekocht bij Bas Verbeek en wederom 100% tevreden. En meer dan gelukkig met mijn nieuwe auto.

Super service...zeer klantvriendelijk...bij ophalen van de auto zat er een super grote zilverkleurige strik op...nog nooit meegemaakt..toppie

Klantgericht, goede service.

Zeer tevreden goede service en betrouwbaar

Klantgericht en veel persoonlijke aandacht. Zowel van het team als Bas in bijzonder. Ga zo door!

Everything perfect so far. excellent treatment received, the owner has been helpful with all the burocracy around the purchase, insurance etc. recommended! Thanks a lot Bas!

Aanschaf brommobiel Microcar Zeer klantvriendelijk en begripvol. Bas snapt dat een klant voor 45 km auto/brommobiel vaak een verhaal meebrengt ( zoals bv. niet (meer) kunnen autorijden in een “gewone” auto, onzekerheid over aanleren nieuwe handelingen). Denkt mee om de kans van slagen te vergroten. Ook andere medewerkers gaven waardevolle tips. Heeft ons als klant respectvol behandeld.

Positieve ervaring bij de aanschaf van onze nieuwe auto (occasion). Prettige houding van de eigenaar, persoonlijk, vriendelijk. De auto werd heel netjes afgeleverd en rijdt heerlijk. Ook een goede prijs voor de inruil van onze oude auto. Voor onze volgende auto komen we weer hier!

Top service. Bij de grote beurt is veel werk besteed aan details, de monteurs zijn echte doorzetters. Ook al kost een klus uren, dat doen ze gewoon en voorkomen zo in de nabije toekomst een groter probleem. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de problemen versus kosten. Netjes m’n auto gewassen en gezogen. Blij met de service! ‘n Aanrader dit bedrijf.

Erg fijne contact met de eigenaar Bas niet opdringen en heel relax. Goede prijs voor me inruil auto gehad.

Vriendelijk, behulpzaam en goede service