gemoedelijk en correct !

Altijd een vlotte service. Gemoedelijke, vriendelijke eigenaar met dito personeel.

Top bedrijf

Klantgericht, praktisch, probleemoplossend, vriendelijke eigenaar en monteurs en je kunt er snel terecht.

Bekwaam personeel, goede kwaliteit werkzaamheden

Niet voor niets rijd ik graag van Groningen naar Burgum omdat mijn auto in zeer goede handen is bij Verhulst.

Fijne kleinschalige betrouwbare garage

Ben er al jaren klant. Deskundig, vriendelijk en toegankelijk personeel. Kwalitatief een uitstekende kleinschalige garage met korte lijntjes. Men houdt zich prima aan vooraf gemaakte afspraken. Prima prijs kwaliteit verhouding. Een echte aanrader!!

Ging het overal maar zo soepel.

Ford Fiesta moest naar Verhulst voor APK en een grote beurt. Na de APK-check bleek dat er meerdere reparaties nodig waren. Die zijn allemaal uitgevoerd. Nadat ik de auto weer had opgehaald, reed-ie als een zonnetje. Geen gerammel meer, niets loopt meer aan, alle wielen draaien weer zonder bijgeluiden. Prima gedaan. Moet ik er nog bij zeggen dat de service prima en vriendelijk is. De hele beurt liep uit naar de dag erna maar dat was geen probleem omdat ik al een leenauto mee had gekregen. Beetje benzine bijvullen, meer niet.

Super garage

Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Korte lijntjes en vakkundig. Uitstekende service en klantgericht. Zeer tevreden.

Kan niet beter, wat een toppers!!!

Klantvriendelijk Goede service Duidelijk naar de klant toe. Kwaliteit staat hoog in het vaandel

Doet niet wat er wordt toegezegd.

Vorig jaar na een aanrijding mijn auto uitgebreid laten controleren door Verhulst. Na de nodige reparaties met de daarbij behorende forse nota, kreeg ik te horen dat de auto volledig goed was en veilig de weg op kon. Echter de rare geluiden bleven. Ik kreeg te horen dat iedere auto geluiden heeft en dat het niets schadelijks zou zijn. Nu de auto bij een andere garage laten checken. En ja daar gaat ie; beide fuseekogels moeten worden vervangen en hierdoor de banden versleten dus deze moeten ook worden vervangen, de stabilisatorverbinding moet worden vervangen, de remleidingen zijn niet in orde, etc. Dit bedrijf moet zich schamen mensen zo de weg op te sturen.

Gemengde gevoelens.

Al jaren klant bij deze garage. Recent gebeld omdat de accu het had begeven. Hen gebeld, maar men had geen belangstelling om mij uit de brand te helpen.

Goede service voor goede prijs

Goede service voor goede prijs, doen niet moeilijk

Serieus en vertrouwd.

Ze komen hun afspraken na, vertrouwd, ze staan altijd voor je klaar en ze geven een goede service.

klantvriendelijkheid

klantvriendelijkheid

zeer goed

goede service, duidelijkheid, gewoon goed

Positief behulpzame mensen staan altijd voor je klaar

Zie hier boven

goede vakmanschap en goede service

Je wordt altijd goed en correct geholpen en er worden geen onnodige reparaties uitgevoerd of onnodig op kosten gejaagd

Zeer geschikt om hier een auto te kopen

Kom er al jaren,vanaf 1990 eerst de ford De zeeuw toen over genome door sikma j...nu over genomen door De Heer mathijs verhulst.eigennaar...het is een aanrader om auto hier in onderhoud te hebben of te kopen.

Al vele jaren klant. Onlangs op basis van slechts een paar foto's een 2de hands Ford C-Max via deze garage in Duitsland gekocht. Gekocht op basis van het vertrouwen wat Mathijs met mij heeft opgebouwd. Auto is 2weken terug aan mij geleverd en is boven verwachting zowel ex- als interieur. Top auto tegen een prima prijs. Garage is absoluut een aanrader. Ik kom uit Noord-Holland maar heb graag de rit over voor deze uitstekende zeer klantvriendelijk garage.

Betrouwbare efficiënte ervaringen

Altijd erg behulpzaam.

De auto is in goede handen.

Goede ervaringen gehad , geen verrassingen . Een No nonsense bedrijf volgens mij.

Eindelijk een autobedrijf wat hoort wat je vragen zijn in plaats van de factuur vast invullen!

zie boven

Een gewone garage waar de klant zich nog koning voelt.

Je wordt serieus genomen en een probleem wordt altijd opgelost met een tevreden gevoel. Blijf vooral zo door gaan.

Fijn geholpen

Auto schakelde afgelopen maanden moeizaam. Bij garage Verhulst langs geweest, echter zaten komende dagen volgeboekt. Naar een andere garage geweest welke aangaf dat de auto het elk moment kon begeven en de kosten rond de 1000 euro lagen voor reparatie. Gezien het hoge bedrag nog even afgewacht en besloten het toch te laten doen bij een Peugeot gespecialiseerde garage. In de middag toch nog een gaatje kunnen vinden bij garage Verhulst. De monteur gaf aan dat de koppeling het op zich nog prima deed. Heeft de koppeling wat bijgesteld en de auto schakelt nu weer prima! Monteur gaf aan dat ik niks hoefde te betalen en adviseerde terug te komen als het schakelen desondanks toch slechter zou worden. Super fijn geholpen alhier.

Top service.

Vanaf 1ste moment klant en top service ook al woon ik in Noord-Holland, vroeger werkzaam in Burgum, hoef ik maar te bellen en ze staan voor me klaar. Zelfs toen ik met pech thuis stond en niet meer kon rijden werd er direct gezegd kom je halen. Men kwam en er was zelfs een vervangende auto geregeld. Hoe kan je nog klantvriendelijker zijn. Top dus, zeer klantvriendelijk.