Geweldige service. Vakbekwaam

Wij zijn dankbaar voor de goede begeleiding van onze 3 werknemers. Alle 3 geslaagd! Fijne en duidelijke lessen gevolgd. Goede instructies. Rustige instructeur, die zelfs de verslapen persoon nog een volledige les geeft. Toppie!

Super begeleiding!

Voor zowel C als CE rijbewijs een goede ervaring met deze rijschool, fijne begeleiding!

Top rijschool

Hele fijne lessen gehad, duidelijke uitleg en goede service. In een keer geslaagd en dit ook mede mijn instructeur. Enorm bedankt! En zeker een aanrader!

Vakkundig en prettige begeleiding

Vanaf de intake tot aan het afrijden geeft Theo duidelijke aanwijzingen waar je verbeterpunten liggen. Dit zorgt ervoor dat je weet hoever je bent en of je vordert. Absoluut een pro, dank je wel Theo!

Fijne rijschool

Fijne rijschool goede lessen gehad en word je goed alles uit gelegt

Rijbewijs C binnen 3 maanden gehaald

Zeer vriendelijke en ervaren rij-instructeur. Duidelijk lessen-overzicht en examen datum, Ontspannen een stukje rijden waar gaandeweg de moeilijkheidsgraad wordt opgevoerd. Regelmatig rijden waar ook de examens worden afgenomen is heel prettig. Ik heb bij deze rijschool al eerder mijn B en recentelijk BE gehaald.

Prettige en deskundige begeleiding gehad van Peter Voncken, waardoor ik met succes geslaagd ben.

Leuk & Leerzaam

Theo is een ervaren motorrijder en dit merk je dan ook terug in de lessen. Hij heeft goed in de gaten wat er gebeuren moet en communiceert dit ook goed. Hierdoor ontstaan er leerzame maar tegelijkertijd ook erg leuke lessen.

Echt top begeleiding in het behalen van mijn motorrijbewijs

Ik kan niet anders zeggen dan deze rijschool aan te raden !! Nancy en Theo zijn echt top. Door privé problemen zat ik niet altijd goed in mijn vel en daar werd altijd rekening mee gehouden. Hun steun hierin was belangrijk en fijn

Hele fijne en kundige rijschool

De motor rijlessen als zeer prettig ervaren. Theo heeft heel veel ervaring en is een hele fijne rijinstructeur. Heel veel geleerd van theo. Ik kan deze rijschool dan ook zeer aanbevelen.

Super rijschool

Super rijschool! Peter de rij instructeur weet waar die het over heeft en legt alles goed uit!

Goede, Geduldige en gezellige rijd-instructeur

Door de geduldige aanpak en het goed oefenen van de onderdelen waar ik op geëxamineerd werd. Ben ik meteen geslaagd met behulp van een Hele leuke instructeur.

Een prima rijschool met goede lessen

Ik heb in relatief weinig lessen alle examens in 1x mogen halen, dus dat zegt wel iets over de kwaliteit van de lessen. Voor aanvang van de les krijg je de mogelijkheid om even warm te rijden en na de les wordt rustig besproken wat eventueel beter kan. Elke les leer je wel iets nieuws of wordt je ergens beter in. Bovendien beschikken ze over een flinke verzameling mooie motoren die fijn rijden.

Hele fijne lessen gehad dankjewel Caroline!

Fijn, rustig en zeer leerzaam , Dankjewel voor het vertrouwen

Ik heb hele goede begeleiding gehad en het heeft me erg geholpen.

Ik vond Theo een heel rustgevend persoon, zijn instructies waren duidelijk en hij legde me alles heel goed uit. Hij heeft met mij verschillende routes gereden wat voor zouden kunnen komen in het examen, hierdoor wist ik precies wat ik wel en niet moest doen toen ik het examen had.

geweldige instructeurs met veel ervaring.

ook nog eens heel fijne en mooie auto's!

Prettig en correct motiverend rijschool

Deze rijschool voor motor rijlessen is erg prettig geduldig en correct.

Goede rijschool

Goede begeleiding, rustige uitleg, geduld en een fijne sfeer bij het behalen van mijn C en CE rijbewijs.

Fantastische rijschool

Mijn laatste examen voor de motor mogen afronden onder de begeleiding van Theo. Ontzettend fijne instructeur, die duidelijk en rustig les geeft. Ontzettend blij met het behalen van mijn rijbewijs!

Fijne rijschool

Ik heb de rijlessen bij Theo als zeer positief ervaren. Hij blijft altijd kalm ook als er slechte dagen bij zitten. Daardoor zou ik deze rijschool zeker aanraden!

Goede les instructeur gehad en goede inzet!

Carolien echt bedankt voor de weken wat je me geleerd hebt ben super blij dat ik vandaag geslaagd ben echt aanrader!!!

Top lesmethodes en top instructeurs!

Ik heb bij Rijschool Wischmann mijn motor en BE rijbewijs behaald. Beide de 1e keer geslaagd door de uitstekende leswijze van de instructeurs!

Goede professionele begeleiding

Goede professionele begeleiding maar af en toe ook tijd voor een leuk praatje onderweg. Goed opbouw in de lessen met als eindresultaat in 1x geslaagd voor C rijbewijs!

Goede begeleiding en in een keer geslaagd!!

Jaren geleden heb ik mijn rijbewijs gehaald. Mijnheer Wischmann ging mee destijds tijdens het lessen. De broers en zus van mijn man hadden alleen maar goede ervaringen met deze rijschool. Allemaal ons rijbewijs gehaald bij hem. Het is nu 30 jaar geleden dat ik in een keer mijn rijbewijs haalde. Ben nog dankbaar voor de goede begeleiding. Dank jullie wel.