in 1 woord fantastisch

Wat een geweldige ervaring met Esgee. Na een lange reis naar Harlingen werden we ontvangen met koffie. De auto had ik online al gereserveerd maar hij was nog mooier dan op de foto's. Ik was zo blij. Ja natuurlijk is Geert een verkoper maar met een gouden hart. Alles was super snel geregeld, zelf met wat extra's. Hij nam echt de tijd voor ons en de koffie bleef maar bijgevuld. Ben nog nooit zo blij geweest met een auto en dat kwam zeker ook door de ervaring met deze garage. Ik hoop dat ik jaren in deze prachtige auto kan rijden maar mocht ik ooit een andere nodig hebben, ga ik zeker weer hierna toe. Dank je wel Geert je bent een schat.

Geweldige vakgarage Esgee!

Zaterdag gingen we naar Vakgarage Esgee om een proefrit te maken in een Mitsubishi Space Star, maar maandag reden we weg met een Peugot 208...... We leverden een Kia Ceed/benzine van 2008 in (met een km. teller van meer dan 3 ton), wat Geert erg uniek vond. We hebben de nieuwe auto bijna een week en we zijn er super blij mee! Bedankt voor alle geduld, voor de uitleg en vertrouwen......Top!

• Faciliteiten wachtruimte

Super geholpen met de koop van een andere auto

De tijd gekregen om erover na te denken, en uiteindelijk de auto gekocht en oude ingeruild. Prettig geholpen, een prachtig bos bloemen gekregen en de auto was zelfs afgetankt. Dus echt goede service van Vakgarage bedrijf Esgee.

• Faciliteiten wachtruimte

Redder van onze vakantie!

Afgelopen vrijdag waren wij op weg vanuit Noord Holland naar Drenthe. Op de afsluitdijk maakte de auto en raar geluid en het oranje waarschuwingslampje ging branden. Bah! Wat is dat nou weer en komen we wel op plaats van bestemming? In Harlingen naar de vakgarage gereden waar we vriendelijk werden ontvangen door Franco. Hij constateerde dat de turboslang los was geschoten, fixte did, deed een proefrit en we konden weer verder. Wat kost zoiets? Service van de zaak, zei Franco. Wauw, ze bestaan nog....nogmaals hartelijk dank!!

• Locatie N.v.t.

Zeer klantvriendelijke garagehouder.

Geert , heeft heel veel tijd vrijgemaakt voor mij en mijn buurvrouw bij de , aankoop van een occasion. Het probleem was dat Ik overging van een schakelauto maar een automaat. Dit bleek op mijn leeftijd (84) geen kleinigheid te zijn. Hij heeft 2 keer de tijd en moeite genomen, om met ons een ritje te maken, waarbij hij prima uitleg en rijinstructie's gaf voor het rijden in een automaat. Zo kon Ik ontspannen en met zelfvertrouwen zelf naar huis rijden ( wat Ik oorspronkelijk niet aandurfde ). Hij heeft zelfs nog aangeboden om nog een derde les te geven, wat niet nodig is. Kortom , deze garage is echt een aanrader.

• Faciliteiten wachtruimte

Goede service, vriendelijk personeel en lekkere koffie

top

een enthousiaste verkoper die de tijd voor je neemt

Top!!

Uitstekende service en vakmanschap, een garage die ècht met je meedenkt! Ik kan deze vakantie veilig op weg richting Frankrijk! Bedankt, Franco!

• Faciliteiten wachtruimte

Uiterst vriendelijke mijnheer, met gevoel voor humor!

Uiterst vriendelijke mijnheer, met gevoel voor humor!

• Faciliteiten wachtruimte

Wederom helemaal top service!

Al jaren vaste klant bij auto Esgee. Nu weer enorm goed geholpen door Franco met een grote lekkage van koelvloeistof. Kom de auto direkt komen brengen en binnen enkele uren!!! al een diagnose. Gelukkig klein probleem. Boven alles kon ik ook nog eens gebruik maken van een leenauto. Kan geen betere garage wensen!

• Faciliteiten wachtruimte

Echt een hele fijne garage, Franco en de monteurs altijd vriendelijk en geven goeie informatie en service, toptevreden!

Uitstekende service!

Twee woorden: Top garage! Niets op aan te merken. Je word vriendelijk verwelkomd door Geert met een bakje koffie en een gezellig praatje. Geweldige service! Als extraatje nog een bos bloemen gekregen bij het ophalen van mijn pareltje.

• Faciliteiten wachtruimte

Snel handelen met een kapotte dynamo

Mijn dynamo hield er mee op en had al verschillende bedrijven gebeld die na 2 a 3 weken pas tijd hadden.. kan niet zonder auto natuurlijk.. Esgee gebeld en die wilde hem tussendoor meepakken, maar dan was ik hem een hele week kwijt. Prima dus en heel erg blij dat ze mij op deze manier voorrang konden geven… Het is natuurlijk een rib uit je lijf, mar ze hebben een normale prijs berekend!

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Vandaag is mijn auto voor een APK en een grote beurt geweest. Ondanks dat ze er zelf bij inschoten hebben ze er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat ik weer veilig de weg op kan. Super bedankt Franco en de anderen!

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Altijd heel vriendelijk, gemoedelijke sfeer, goed advies, meedenkend en geen onnodige kosten, wat ik bij andere garages wel meegemaakt heb. Kortom een garage waar ze niets opdringen en goede reparaties uitvoeren. en de koffie ?heeft Franco altijd klaarstaat als je wilt wachten.

Uitstekende klantenservice

Sinds twee jaar vaste klant bij deze garage en altijd uitstekend geholpen door vast aanspreekpunt Franco. Vriendelijk, helder en denkt mee in oplossingen.

• Faciliteiten wachtruimte

Wij hebben bij dit bedrijf een hartstikke mooie nette onderhouden ford fiesta st line gekocht uit 2018. Vanaf het eerste contact zijn wij erg vriendelijk en goed geholpen. Open en eerlijkheid staat hoog in het vaandel bij dit bedrijf en dat merkten wij meteen. De verkoper nam alle tijd voor ons en hielp ons goed. Wij zouden dit bedrijf zeker aanraden voor de aankoop van een nieuwe dan wel gebruikte auto en mochten wij in de toekomst een andere auto willen ga ik zeker hier heen. Niets was te veel en alles was mogelijk. Zelfs bij aflevering gaf de verkoper aan dat hij perongeluk te veel garantie heeft gegeven. Hij gaf aan dat dit zijn fout was en daardoor hoefde wij dat bedrag niet te betalen maar waren de kosten voor het bedrijf.

Snel en vriendelijk

Bij het komen kijken van de auto was er meteen ruimte voor een proefrit. Kleine opmerkingen werden snel verholpen en konden we twee dagen later al onze nieuwe wagen al ophalen! Dit was erg fijn. Nu kunnen we genieten van onze nieuwe auto en onbezorgd de weg op.

• Faciliteiten wachtruimte

Een auto gekocht bij esgee in harlingen.uit nooit geboren een kia picanto gekocht niks mis mee maar niet mijn auto 14 dagen later een plaatje van een auto gezien bij esgee.de kia ingeruild en de citroen c3 gekocht wat een prachtig auto en wat een verkoper die geerd wat een geweldige man een topper in een woord geweldig wij zijn er super blij mee dankjewel geerd dat het zo kon

• Faciliteiten wachtruimte

Zoals altijd weer zeer goed en prettig geholpen door Franco. Hier wordt service nog met hoofdletters geschreven en staat de klant centraal. Echte aanrader dit bedrijf!

Super geweldig leuke Gerage

Goed gesprek deskundig hebben altijd wel wat staan wat bij jou past en de portemonnee natuurlijk Zeker een aanrader loop er eens naar binnen

• Faciliteiten wachtruimte

Top service en snel geholpen

Ik had een probleem, waardoor mijn auto niet wilde starten, en ben dezelfde ochtebd nog van het probleem afgeholpen. Echt een snelle service met aardige medewerkers. Hier moet je zijn.

• Faciliteiten wachtruimte

Fijn zaken doen met vertrouwen

Geert is een fijne vent om zaken mee te doen als je een auto gaat kopen. Geeft vertrouwen omdat hij m.i. transparant is en authentiek is. Even blijven zitten en dan hoor je mooie verhalen. Leuke auto gekocht, heeft na de deal nog extra,service gegeven door banden voor mij te wisselen. Komt afspraken na.

Altijd goede service!

Prima garage. Deskundige monteurs en altijd prima geholpen door Franco. Ook met de verkoop van mijn vorige auto en zoeken Naarden nieuwe auto heeft Franco mij enorm geholpen.

• Faciliteiten wachtruimte

Goed geholpen bij een probleem.

Onze auto gaf een storing. Ondanks dat het druk was, is er tijd gemaakt om de auto na te kijken. We hebben daarna duidelijke uitleg gehad van Franco over wat er is onderzocht bij de auto en wat daaruit is gekomen.

Kimswerderweg 27

8862 TR Harlingen