Laden reviews...
Laden reviews...
438 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Uit de beoordelingen blijkt steeds vriendelijk en behulpzaam personeel, snelle afhandeling bij ophalen en terugbrengen, en duidelijke communicatie. Klanten noemen betrouwbaar vervoer, flexibele planning en voertuigen in goede staat. Over het geheel genomen zijn de ervaringen positief, met aandacht voor gemak en flexibiliteit.
Duidelijke afspraken, keurige bevestiging van afspraken en vriendelijke bediening bij ophalen terugbrengen. Gewoon oke, dus.
Beveelt aan
22 February 2026
Frank
Veldhoven
Netjes geholpen
Beveelt aan
22 February 2026
Toon
Eindhoven
Alles correct aangegeven...duidelijk en netjes behandeld
Beveelt aan
22 February 2026
Peter
Veldhoven
Afgelopen week Mercedes sprinter gehuurd. Hele fijne bus en nette afhandeling bij inleveren bus.
Beveelt aan
22 February 2026
Jabbo Smulders
Eindhoven
One negative thing. Summary and payment didn't happen automatically for 72 hours. I had to send an email to get a payment link. Previously it was happening automatically the next day. Other than that, all is great. The car was flawless.
Beveelt aan
20 February 2026
Abdullah Khalil
Eindhoven
Bestelbusje gehuurd. Alles was goed uitgelegd en betaling goed geregeld.
Beveelt aan
19 February 2026
Hans Geven
Eindhoven
Reservering ging heel vlot. Kreeg gelijk bevestiging. Uitleg bij de bus. De bus zag er prima uit.
Beveelt aan
19 February 2026
Andy
Eindhoven
Super fijne ervaring met Adriaanse Autoverhuur. Vriendelijke service, duidelijke afspraken en een nette auto die perfect in orde was. Alles verliep soepel van reservering tot inleveren. Zeker een aanrader!
Beveelt aan
18 February 2026
Lindsey
Eindhoven
Er staat een pompstation naast het bedrijf, bij afleveren daar zelf de tank volgegooid tot het schuim eruit kwam. Diesel liep over m'n handen. Vervolgens word er op de factuur toch nog bijna 5 liter in rekening gebracht. Het is maar een paar euro maar ik vind het niet eerlijk. Vervolgens heb ik erover gebeld om dit aan te geven, het lijkt ze vrij weinig te interesseren. Bestuurdersdeur sloot niet goed, veel herrie tijdens het rijden.
Beveelt niet aan
18 February 2026
Jelle Adan
Eindhoven
Geachte heer Adan,
Wij vinden het heel vervelend dat u een slechte ervaring heeft gehad bij ons bedrijf. Graag willen wij daarom toelichten hoe ons tanksysteem werkt.
Bij ons krijgt u de auto vol mee. Vol betekent bij ons getankt op de benzinepomp. Ook bij inleveren moeten onze medewerkers de auto weer tanken aan dezelfde pomp met dezelfde klik (wanneer de pomp afslaat). U betaalt bij ons dus nooit voor brandstof die u niet heeft verbruikt. Ook als u elders tankt, moeten onze medewerkers de auto nog tanken en afmelden op de pomp, zodat wij zeker weten dat iedere klant de auto mee krijgt met hetzelfde brandstofpeil.
Wij kunnen ons voorstellen dat u het idee heeft dat dit een verdienmodel is. Het omgekeerde is waar. Wij voorkomen zo dat de volgende klant de auto niet volledig vol mee krijgt.
Indien u dat prettig vindt, mag u ook altijd met de medewerker meekijken zodat u ziet dat er daadwerkelijk wordt getankt.
Met vriendelijke groet,
Team Adriaanse Autoverhuur
Nette prijs, snel geregeld. Terug brengen op zondag is geen probleem. Afhandeling en terug storten borg is binnen een dag geregeld.
Beveelt aan
18 February 2026
Mark
Eindhoven
Zoals altijd gaat het huren van een vrachtauto,auto of aanhanger probleemloos,top bedrijf.
Beveelt aan
15 February 2026
Ben
Oirschot
Last minute changes where gladly served by your office. Good quality Van (Sprinter). i only missed a reverse camera to be able to park. good service and good price! thanks
Beveelt aan
15 February 2026
Marius
Eindhoven
Aan de balie bij het ophalen van de auto, word je vriendelijk en correct te woord gestaan en worden de benodigde gegevens en papieren snel verwerkt. De sfeer is ontspannen en vriendelijk. Er is koffie voor wie wil. Het terugbrengen van de auto verloopt ook soepel en ook voor wie heel laat in de avond/nacht terug is, is er een prima oplossing. De eindafrekening volgt al meteen de volgende ochtend. Kortom: perfecte service. Ik kom hier graag terug.
Beveelt aan
14 February 2026
Jaap
Eindhoven
Mooi en uitgebreid wagenpark Veel huurmogelijkheden, palletwagen, steekwagen, verhuisdozen, verhuisdekens enzovoort te veel om op te noemen Vriendelijk personeel Ik ben zeer tevreden!
Beveelt aan
13 February 2026
Roy
Eindhoven
Het busje ophalen en inleveren ging erg snel. Terwijl er zelfs nog van te voren gebeld was over het feit dat het langer kon duren omdat het op een zaterdag was. De check of de auto schade voelde fijn aan. En we kregen genoeg uitleg over de huurwagen en waar we even op moesten letten.
Beveelt aan
10 February 2026
Vera
Eindhoven
De auto's zijn altijd in goede staat en een ruime keuze! Service is top en snel geregeld!
Beveelt aan
9 February 2026
Paul Baselmans
Eindhoven
Een auto huren bij Adriaanse heeft veel te maken met veel regels. Drie dubbele legitimatie, eigen risico van maar liefst €450, zelfs voor een lekke band en niet alle regels worden meteen duidelijk bij reserveren op de website tenzij je alle documenten en kleine lettertjes doorneemt. De bakwagen was in redelijke staat, hij vroeg wel om olieverversen en remvoering nakijken en ik kreeg een lekke band omdat bij het vervangen van een voorband het oude ventiel was gebruikt.
Beveelt aan
8 February 2026
Paul
Best
Professioneel, goed verhuurmateriaal. Ik kom hier zeker terug, heb er ook al meermaals gehuurd.
Beveelt aan
5 February 2026
Frans
Oirschot
We hadden snel een auto nodig. Op zaterdag ochtend erg druk, en niets beschikbaar, toen een Vito xl voor de zondag gekozen. Zondag ochtend, niet hoeven wachten, in 19 min waren we onderweg!
Beveelt aan
2 February 2026
Henk Jan Zwiers
Eindhoven
Wij hebben een sprinter gehuurd en alles was volledig in orde. De service was professioneel en correct. Zowel bij het ophalen als bij het terugbrengen verliep alles zonder problemen. Het busje was netjes en goed onderhouden. Zeer tevreden over de dienstverlening.
Beveelt aan
2 February 2026
Maria
Eindhoven
Ik belde in de ochtend naar Adriaans voor een bestelbus te huren nadat Bo-rent de onze had geannuleerd. Er werd snel actie ondernomen en zo hadden we toch een bus om te verhuizen. Goede SERVICE.Heel blij mee. Groetjes Yvonne
Beveelt aan
1 February 2026
Yvonne de Wit
Eindhoven
Het was makkelijk online de auto te reserveren . En ook het ophalen en weer terugbrengen verliep goed en soepel.
Beveelt aan
1 February 2026
Yvonne
Budel
Vanaf begin tot eind klopt hun proces en komen ze afspraken na. Alle voorwaarden zijn duidelijk omschreven. Verder verloopt het contact erg soepel en is het materieel wat je huurt altijd netjes en goed onderhouden.
Beveelt aan
31 January 2026
René
Veldhoven
Om 16.00 uur gebeld voor een bestelbus en gesproken met Koen. Door snel te schakelen kon ik deze om 17.30 uur ophalen. De benodigde formulieren lagen al klaar, was dus even een handtekening zetten en de borg achterlaten en weer door. Dag later de bus ingeleverd, kopje koffie gedronken, formulieren weer ondertekend en de verrekende borg weer ontvangen. Hoe makkelijk kan je het iemand maken? Kortom fijn bedrijf om zaken mee te doen.
Beveelt aan
30 January 2026
Jacques van Dongen
Geldrop
Duidelijke afspraken gemaakt, goede service
Beveelt aan
30 January 2026
Mohamed
Gemert
Meerenakkerplein 55
5652BJ Eindhoven
Branch
Automotive
Specializations
Onderdelen, Accessoires
Autogarages, Autodealers, Schade, Mobiliteit