Kundige en persoonljke motorrijlessen die mij in een keer door het process hebben gehaald

Van begin december tot begin augustus heb ik motorrijles gehad van Justin. Hij wist mij iedere keer duidelijk te vertellen waar ik aan moest werken maar ook wat goed is gegaan. Hij is duidelijk persoonlijk begaan met de studenten en hij blijft zelfs kalm bij alle stunts die ik heb uitgevoerd. Uiteindelijk heb ik zowel het AVB en AVD in een keer gehaald, terwijl ik 10 jaar geleden 3 keer ben gezakt voor de auto. Verassend! De rijschool zelf is ook bijzonder netjes. Goed schoongemaakt en vriendelijk personeel die je snel te woord staan. Bedankt voor de lessen! Ik ga me houden aan het begin van iedere rit "Vergeet niet om ervan te genieten"

• Uw instructeur Justin

Beste David, Hartelijk gefeliciteerd met het behalen van jouw motor rijbewijs en dank voor jouw eerlijke, positieve en leuke beoordeling. Wij wensen jou veel plezier toe en natuurlijk vele veilige kilometers toegewenst! En vergeet vooral niet om ervan te genieten! ;) Team Verkeersschool De Ridder

Vriendelijk en Rustig

Ik heb mijn rijlessen bij Dennis gedaan, die ook mijn broer en zus les heeft gegeven. Hij was erg rustig met uitleg en nam het je niet kwalijk als je iets fout deed. Ik vond het ook erg fijn dat hij mee ging tijdens mijn examen, waar hij ervoor heeft gezorgd dat ik rustig bleef. Ik raad Dennis zeker aan!

• Uw instructeur Dennis

Beste Beer, Hartelijk gefeliciteerd met het behalen van jouw auto rijbewijs en dank voor jouw eerlijke en positieve beoordeling. Wij wensen jou veel plezier toe en natuurlijk vele veilige kilometers toegewenst! Team Verkeersschool De Ridder

Goede rijschool duidelijke instructeur

Duidelijke instructies van Justin. Goede bereikbaarheid over de telefoon Word samen over nagedacht over welk lespakket handig voor je is.

• Uw instructeur Justin

Beste Durian, Hartelijk gefeliciteerd met het behalen van jouw motor rijbewijs en dank voor jouw eerlijke en positieve beoordeling. Wij wensen jou veel plezier toe en natuurlijk vele veilige kilometers toegewenst! Team Verkeersschool De Ridder

Elke les blij en relaxed de motor op!

Als je denkt dat motor rijden wat voor jou is, kom dan lessen bij Verkeersschool De Ridder! Deze fijne club mensen zorgen ervoor dat alles goed geregeld is en dat jij je lekker kan focussen op het leren motor rijden. Justin is een fijne, rustige leraar. Hij neemt de tijd voor je en laat je veel zelf doen en oefenen. Zodra je om hulp of tips vraagt weet hij juist dat te zeggen wat nodig is. Wees voorbereid op zijn humor, want die is van hoog niveau. Iets wat ik erg kon waarderen ;-) Ik heb echt een top tijd gehad, ben in 1 keer geslaagd en ga nu lekker genieten van mijn rijbewijs!

• Uw instructeur Justin

Beste Malou, Hartelijk gefeliciteerd met het behalen van jouw motor rijbewijs en dank voor jouw eerlijke en positieve beoordeling. En natuurlijk ook bedankt voor de onwijs mooie bloemen! Wij wensen jou veel plezier toe en natuurlijk vele veilige kilometers toegewenst! Team Verkeersschool De Ridder

Fijne rijschool!

Goed motor les gehad van Justin. Altijd duidelijk en kalm! Zeker een aanrader!

• Uw instructeur Justin

Beste Niki, Hartelijk gefeliciteerd met het behalen van jouw motor rijbewijs en dank voor jouw eerlijke en positieve beoordeling. Wij wensen jou veel plezier toe en natuurlijk vele veilige kilometers toegewenst! Team Verkeersschool De Ridder

Meedenkend en goed

Er is goed meegedacht met het inplannen van mijn lessen door de school. Mijn instructeur was heel chill en aardig:

• Uw instructeur Robert

Beste Jikke, Hartelijk gefeliciteerd met het behalen van jouw rijbewijs en dank voor jouw eerlijke en positieve beoordeling. Wij wensen jou veel plezier toe en natuurlijk vele veilige kilometers toegewenst! Team Verkeersschool De Ridder

Goede lessen en geduldig

Mijn rij leraar, Alan, was altijd erg geduldig en heeft zo goed mogelijk geprobeerd om mij naar het examen niveau te krijgen! Hij was ook erg aardig! Wel was het zo dat de lessen best prijzig waren en er niet altijd meteen goed werd geïnformeerd of ik nou losse lessen of een pakket moest nemen. Dit was aan het eind van mijn rijlessen van toepassing.

• Uw instructeur Alan

Beste Anna, Hartelijk gefeliciteerd met het behalen van jouw rijbewijs en dank voor jouw eerlijke en positieve beoordeling. Wij wensen jou veel plezier toe en natuurlijk vele veilige kilometers toegewenst! Team Verkeersschool De Ridder

Rijlessen bij Els en de team bij de Ridder zijn echt het beste.

Kantoor altijd bereikbaar via een belletje. In 1 keer geslaagd door mijn lerares. Altijd flexibel met de tijden en dagen. Overal top ervaring.

• Uw instructeur Els

Beste Mudre, Hartelijk gefeliciteerd met het behalen van jouw rijbewijs en dank voor jouw eerlijke en positieve beoordeling. Wij wensen jou veel plezier toe en natuurlijk vele veilige kilometers toegewenst! Team Verkeersschool De Ridder

Ik ben net eerste keer direct geslaagd!! Dankzij de geweldige lessen van Peter! Peter is een top instructeur die ik iedereen kan aanraden. Heel erg bedankt Peter! :)

• Uw instructeur Peter

Beste Zonne, Hartelijk gefeliciteerd met het behalen van jouw rijbewijs en dank voor jouw eerlijke en positieve beoordeling. Wij wensen jou veel plezier toe en natuurlijk vele veilige kilometers toegewenst! Team Verkeersschool De Ridder

Fantastisch!

Ik ben in 1x voor zowel mijn theorie als praktijk geslaagd. Dit komt echt door de moeite die Alan, mijn instructeur, en de rijschool in mij hebben gestoken.

• Uw instructeur Alan

Beste Ula, Hartelijk gefeliciteerd met het behalen van jouw rijbewijs en dank voor jouw eerlijke en positieve beoordeling. Wij wensen jou veel plezier toe en natuurlijk vele veilige kilometers toegewenst! Team Verkeersschool De Ridder

prijzig maar erg goede begeleiding en instructeurs

prettige en transparante communicatie en ik ben in 1 keer geslaagd.

• Uw instructeur Benni

Beste Jesse, Hartelijk dank voor jouw eerlijke en positieve beoordeling. Wij wensen jou veel plezier toe met jouw rijbewijs en natuurlijk vele veilige kilometers toegewenst! Team Verkeersschool De Ridder

Relaxt man

Super lessen gehad bij de Ridder. Lekker relaxt maar wel kritisch. In een keer voor mijn BE examen geslaagd met een dag opleiding van de Ridder. Super bedankt de Ridder, en met name Ismail! top instructeur!

• Uw instructeur Ismail

Beste Max, Hartelijk dank voor jouw eerlijke en positieve beoordeling. Wij wensen jou veel plezier toe met jouw BE rijbewijs en natuurlijk vele veilige kilometers toegewenst! Team Verkeersschool De Ridder

Heel goed, heel stirct, altijd optijd

Geslaagd aan mijne eerste, voel me heel blij ermee en met mijne instucteur.

• Uw instructeur Izhar

Beste Michael, Hartelijk dank voor jouw eerlijke en positieve beoordeling. Wij wensen jou veel plezier toe met jouw rijbewijs en natuurlijk vele veilige kilometers toegewenst! Team Verkeersschool De Ridder

Gezellige en leerzame rijlessen!

De rijlessen waren erg fijn. Met een tussentijdse toets mijn rijbewijs in een keer gehaald. Zodra de instructeur doorhad dat je meer aankon, mocht ik de auto steeds meer zelf besturen. Dat gebeurde al best snel en was heel fijn.

• Prijs/Kwaliteitverhouding
  • Keuze lespakketten N.v.t.
  • Uw instructeur Alan

Beste Lana, Hartelijk dank voor jouw eerlijke en positieve beoordeling. Wij wensen jou veel plezier toe met jouw rijbewijs en natuurlijk vele veilige kilometers toegewenst! Team Verkeersschool De Ridder

Fijne rijschool

Jammer genoeg duurde door Corona het langer dan verwacht maar het was top geregeld!

• Uw instructeur Dennis

Beste Francisco, Hartelijk dank voor jouw eerlijke en positieve beoordeling. Wij wensen jou veel plezier toe met jouw rijbewijs en natuurlijk vele veilige kilometers toegewenst! Team Verkeersschool De Ridder

Overall great

Keith always goes the extra mile! I appreciate that he always spends time sending me notes after classes and video recordings of the class so that I can keep working on my skills outside just practicing in class.

• Would you recommend us? Yes
  • Expertise/skill
  • Customer Service
  • Price quality ratio
  • Package choice
  • Availability office
  • Driving times
  • Instructor Keith

Dear Simone, Thank you for your honest and positive review. We wish you a lot of fun with your driving license and of course we wish you many safe kilometers! Team Driving School De Ridder

Deskundig en persoonlijk

Ik heb mijn rijlessen voor de auto gevolgd bij Dennis, ben erg tevreden over hem. Persoonlijke benadering, veel geduld, rust om alles uit te leggen en nog eens als dat nodig is. Heeft echte aandacht en is niet met andere dingen bezig tijdens de les. Dennis is eerlijk naar je over hoe het gaat en waar je nog in moet verbeteren. Top. Ik ben erg tevreden.

• Uw instructeur Dennis

Beste Jacobien, Hartelijk dank voor jouw eerlijke en positieve beoordeling. Wij wensen jou veel plezier toe met jouw rijbewijs en natuurlijk vele veilige kilometers toegewenst! Team Verkeersschool De Ridder

Gezellige en relaxte rijlessen

Mijn eerste rijles voelde al meteen goed aan. Je krijgt les in een gezellig relaxte sfeer, met voldoende feedback. Ik ben in een keer geslaagd!

• Uw instructeur Ismail

Beste Wesley, Hartelijk dank voor jouw eerlijke en positieve beoordeling. Wij wensen jou veel plezier toe met jouw rijbewijs en natuurlijk vele veilige kilometers toegewenst! Team Verkeersschool De Ridder

Gezellige en relaxte rijlessen

• Uw instructeur Ismail

Geen gezeik, van eerste les tot examen

Vriendelijke medewerkers die altijd paraat staan je te helpen bij alle vragen die je kan hebben over het rijden en het examen. Kwalitatieve, gedreven instructeurs waar het ook gezellig mag zijn. Als er een probleem is, wordt het samen met jou opgelost. Topervaring!

• Uw instructeur Chantal

Professionele rijschool

Top ervaring! Lessen waren duidelijk en er wordt veel gereden. Ik werd goed voorbereid op het examen en rij zelfverzekerd op de weg.

Confidence inspiring and professional

De Ridder were very helpful booking my lessons on the days that suited me and all the staff were very friendly. The business has a 'gezellig' atmosphere and a personal feel that is rare these days. My instructor was very knowledgeable, patient and made the whole course a very enjoyable experience. From my personal experience I would unreservedly recommend this school.

Uitstekende rijschool!

Zojuist geslaagd voor mijn motorrijbewijs (A) met behulp van Justin zijn uitstekende rijles. Altijd vriendelijk, gaf duidelijke instructies en het juiste advies. Bedankt!

• Uw instructeur Justin

No nonsense, goede rijschool!

Alles in 1x gehaald (motorrijbewijs) mede door de goede lessen van Justin! Hij ziet werkelijk alles, geeft duidelijke instructies en feedback. bedankt!

Super goed!!

Super goede ervaring en hele goede rijles gehad

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteitverhouding N.v.t.
  • Keuze lespakketten N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Lestijden N.v.t.