Deze garage staat altijd voor je klaar

Met een kapotte voorlamp spontaan langsgegaan. Natuurlijk maken we die. Ik vroeg een tip om een bumper vast te zetten. Die kreeg ik maar de monteur kon het ook even voor me doen. Daarnaast is het altijd een vriendelijke ontvangst en wordt er meegedacht. Reparaties worden zorgvuldig en snel gedaan. Top garage dus

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Bijzonder prettige begeleiding en buitengewoon professioneel team in de werkplaats

Ik werd door een vaste klant van ACM geadviseerd om naar Hank en zijn team te gaan. Dat was een goed advies. Mijn RR Sport had enkele storingen die verholpen moesten worden. Zoals een irritant lampje dat aangaf dat de handrem niet werkte. Advies elders was een geheel nieuwe ‘ remschoen’ . Een technische topper uit de werkplaats heeft echter verder gekeken dan z’n neus lang was en heeft het euvel simpelweg weten te herstellen! Het bespaarde mij serieus geld en geeft aan dat deze club creatief is en toch degelijk. Een oase in de tijdgeest van onpersoonlijker wordende wereld !

Goed vakkundige monteurs die problemen kunnen oplossen.

• Reden bezoek Andere reden

Super service en zeer vakkundig team

Team van ACM staat altijd klaar voor wanneer dat nodig is. Vakkundig en vriendelijk. En super adres voor mooie occassions.

Top bedrijf!

Altijd een fijne samenwerking met de eigenaar!

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Top service!

Kwam met een lekke band naar de garage binnen een uur waren ze klaar. Top service en super klantvriendelijk!

Top service!

Waardeloze service

Auto gekocht : voor thuiskomst waren er problemen geconstateerd. Direct gemeld !! De Auto werd keurig opgehaald en uiteindelijk na 14 dagen volgde de conclusie : een nieuw motorblok was de oplossing voor alle problemen. Het was aardig om de kosten te delen vonden wij. Vervangend vervoer was nu nodig omdat we 17 dagen geduld moesten hebben ( bestelling en plaatsen gaat nu eenmaal niet in één dag …. Dus dat was Okay : eerst een smart waarvan de achteruitkijkspiegel er om de haverklap van afviel, geen airco dus het raam open ( saillant detail = het bedieningsknopje breekt af (!) en gelukkig mocht hij omgeruild voor een vw golf mét airco !! Vuil en zonder benzine kregen we hem mee, alle begrip want het was inmiddels vrijdagmiddag tegen sluitingstijd … dus een volle tank in de smart en een lege in de vw …. Tijdsgebrek …. Kan gebeuren. Maar ‘s avonds terug naar huis werd er volop geseind : tegenliggers gaven ons aan dat er iets niet klopte ….. jaaaaa …..de verlichting deed het niet, dus wij met groot licht naar huis wat ook weer niet fijn was voor de tegenliggers. De toegesnelde politie gaf ons gelukkig geen bon : met een smoesje ( leenauto - sorry we weten niet hoe het precies werkt ) mochten we verder. De andere dag contact hierover gehad met de garage houder : weinig begrip voor onze benarde situatie …. hij was op vakantie …. Ons verhaal dat het gewoon gevaarlijk was …. daar werd niet naar geluisterd. Nee ; nee we mochten blij zijn dat we zomaar gratis zonder huur te berekenen een vervanging van 20 jaar oud en afgetrapt ipv onze keurige tweedehands van bescheiden € 6000,- kregen….. wat denkt u dat we besloten toen die reactie kwam ?? Stort het geld maar terug en vergeet de hele zaak … geniet maar fijn van de vakantie

Uitmuntend

Altijd weer topservice!

• Reden bezoek Andere reden

Zeer tevreden over de geweldige service ik dacht he bestaat niet maar het bestaat echt bij dit autobedrijf!

Vertrouwd en bijzonder service gericht

Een bijzondere hulp bij alle vragen over mijn auto. Veel service en altijd bereid om mee te denken.

Vakmensen die oprecht zijn! Topgarage!

Waar een andere garage het niet wisten waren ze er hier snel achter..alles is me uitgelegd en ik wist dat t goed zou komen! Ik kom er zeker terug! Na afloop zelfs nog een glaasje gedronken met ze. Auto ook helemaal mooi en schoon gewassen.. als nieuw! Ik voelde me goed en serieus behandeld. Deden ook niet moeilijk met een leenauto. Zeer aan te raden! Factuur werd uitgelegd en gemaild, ik heb direct betaald terwijl ze dat niet vroegen dus daar gaan ze ook op vertrouwen mee om. Alles klopt !

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Betrouwbare service voor een eerlijke prijs

Distributieriem Opel Grandland X moest worden vervangen (56000 km!). Netjes vervangen en tussen de afspraken door. Tevens nette offerte ontvangen voor 4 nieuwe banden. Al met al een grote kostenpost maar netjes afgehandeld, stuk beter dan bij dealer zelf. En ook nog eens de auto zeer schoon teruggekregen.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Na vele jaren van uitstekende service nu uitmuntende service.

Ik heb een oude auto, die niet veel waard, maar nog prima is en weinig onderhoud nodig heeft. Ik wil hem graag nog een tijdje gebruiken. Ik had een afspraak gemaakt voor een wielenwissel naar winterwielen en het vervangen van enkele kapotte lampjes. Het was druk in de week vóór kerst. Ik had een afspraak voor enkele dagen later. Toen reed ik achteruit tegen een pilaar in een donkere parkeergarage. Bumper en lampen linksachter kapot. Zelf gedaan en niet verzekerd. Ik kon de auto meteen langs brengen. Peter heeft via de onderdelenlijn een 2e hands achterbumper en achterlichten besteld. De dag vóór kerst kon ik de auto ophalen. De achterkant zag er als nieuw uit, mooier dan vóór de botsing. In een drukke week toch vakkundig en snel gerepareerd voor een heel mooi bedrag. Ik dacht dat ik de auto kon afschrijven, maar dankzij ACM mag ik nog een tijdje van mijn auto genieten. Dit is echt een 10 waard.

Helemaal top

Goede service en kwaliteit!

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Spetterend en Geweldig

Mijn golf 6 GTI gekocht met net 90.000 op de teller en rij er nog met alle plezier van. Top bedrijf met een geweldige service.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Vriendelijk en vakkundig

Fijne ervaring en super geholpen! De reparatie was stukken voordeliger dan ik had verwacht en ik kreeg een goed advies. Nogmaals dank!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Goed en adequaat geholpen zoals altijd.

De medewerkers zijn prettig in omgang en erg klantvriendelijk. Je wordt daar altijd goed en vakkundig geholpen.

Zeer aardige en vakkundige mensen ga vanaf nu als ik weer wat heb met mijn auto naar deze garage.

Super service

Zelfs gratis gewassen bij beurt

Aardige mensen, uitstekende service.

Betrouwbare dealer met plezierige flexibele service!

Met mijn Rose Fiat 500 val ik op in Loosdrecht en omstreken. Dit heb ik te danken aan ACM die mij tipte dat deze auto te koop was. Zij hebben ook de bestikkering geregeld en de benodigde onderhoudsbeurten. ACM heeft een prettig team medewerkers, zij denken mee met de klant en geven goede tips. En zou je even moeten wachten op je beurt, dan is er ook altijd lekkere koffie! Een volgende auto zou ik zeker weer hier kopen en in onderhoud geven.

Briljant

Goed gemoitiveerd personeel, direct adequaat geholpen en euvel opgelost. De ervaring met een begeven accu werd ook direct verholpen dus twee keer op rij!

Over Autovakmeester