Laden reviews...
Laden reviews...
22 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
De reviews benadrukken consequent vriendelijk personeel, duidelijke informatie en betrouwbare service. Klanten ervaren een soepel aankoop- en serviceproces en een proactieve houding bij oplossingen. De algehele ervaring wordt als betrouwbaar en aan te bevelen beschouwd. De prijs-kwaliteitverhouding wordt positief genoemd.
Het maakt niets uit wat je wens is, er wordt altijd met je mee gedacht. Of het nou gaat om aankoop van een auto, of onderhoud, alles is perfect geregeld, je word van A tot Z ontzorgt. Eerlijk advies. De meest vriendelijke mensen. Ik loop er altijd met een glimlach en een goed gevoel de deur weer uit.
Beveelt aan
22 June 2026
Renee
Doornenburg
ik ben zeer goed behandeld en het straalde er ook echt vanaf ! was heel fijn om hier een auto te kopen. Wellicht zien we elkaar in de toekomst weer Sjaak , Bedankt voor alles. Ik zou echt aanraden om hier langs te rijden en de kijken , ik moest er zelf 1,5uur voor rijden maar het was alles waard
Beveelt aan
6 June 2026
Dennis Persoon
's-Gravenzande
Ik ben erg tevreden over de service van dit autobedrijf De afspraken zijn netjes nagekomen Ben vriendelijk geholpen Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen top bedankt voor jullie vertrouwen
Beveelt aan
24 May 2026
Mustafa
's-Gravenhage
Fijne mensen, correcte afhandeling en levering!
Beveelt aan
24 May 2026
Dave
Silvolde
Goed
Beveelt aan
25 April 2026
Jan
UDDEL
Goed advies en kennis van zaken. Staan altijd voor je klaar en denken mee in oplossingen. Over het algemeen een luxe segment maar ook voor een kleinere auto kun je er prima terecht. Persoonlijke benadering
Beveelt aan
20 April 2026
Rene
VOORTHUIZEN
Vertrouwd en alles is erg goed verlopen. Auto kopen was een feest.
Beveelt aan
30 March 2026
Andre van denBerg
Woudenberg
Je krijgt hier waar voor je geld.
Beveelt aan
25 March 2026
Reinder Geerlings
Erm
Snelle service snel geregeld
Beveelt aan
3 February 2026
Reinard
Kootwijkerbroek
Goede informatie en duidelijk omschreven
Beveelt aan
31 January 2026
Hans
Maasdijk
X5 aangeschaft, alles verliep soepel en een goede deal gesloten.
Beveelt aan
9 January 2026
Tammo
Doorwerth
Hartelijk ontvangen door de medewerkers van de werkplaats en goed geholpen bij aankoop auto door de eigenaar. Keurige Deal was snel gemaakt. Konden auto al snel ophalen en stond mooi te shinen voor de deur. Blij met onze elektrische BMW !
Beveelt aan
1 January 2026
Eric
Amsterdam
Prettige zaken gedaan en een mooi Mercedes bij Sjaak gekocht. En een mooie prijs gehad voor de oude. Bedankt Gr fam. Broekhuizen
Beveelt aan
22 November 2025
Bas
Harskamp
Top! Een 10!
Beveelt aan
21 November 2025
Eline
Soest
Zeer positief. Ik zou het kopen van een auto hier aanraden.
Beveelt aan
4 November 2025
Rico
Sliedrecht
Ik heb onlangs een tweedehands auto hier gekocht. Contact via de telefoon was al zeer vriendelijk en ook in de showroom werden we goed ontvangen. Het was een zeer prettige ervaring!
Beveelt aan
2 October 2025
Bart
Zwolle
dik voor mekaar
Beveelt aan
29 September 2025
Aard Zweistra
Maartensdijk
Samen met eigenaar Sjaak Brandse een zoekopdracht naar een mooie, nieuwe auto opgesteld en uitgezet. Wat hebben we genoten van zijn service én het resultaat. Je kunt je oprecht op deze dealer verlaten.
Beveelt aan
27 September 2025
Jet
Amsterdam
Snelle actie, plezierige communicatie. Denken mee.
Beveelt aan
18 September 2025
geke mulder
Zutphen
Wij zijn gaan kijken voor een nieuwe auto en kwamen hier terecht. Bij binnenkomst voelde het meteen goed. De auto stond binnen, achter in de hoek maar zonder problemen konden we een proefrit maken. Snel tot een goede deal gekomen en deze een week later opgehaald. Nieuwe set banden kado gekregen en toen we hem kwamen ophalen hebben ze nog de zonneklep aan bestuurderskant vervangen ivm een barst in de spiegel. Als wij nog eens een andere auto zoeken, zullen we zeker hier komen kijken. En als extra verrassing was de tank ook nog afgevuld.
Beveelt aan
26 July 2025
Paulien
Eindhoven
Goede service, betrouwbaar. Hier al vier auto's gekocht en altijd naar volle tevredenheid geholpen. Echte aanrader.
Beveelt aan
13 July 2025
Teun
Driebergen-Rijsenburg
Ik heb mijn BMW i3 Ingeruild voor een mooie Volvo EX30 Prima geholpen door Sjaak, denkt graag met je mee. Een mooie prijs afgesproken en de deal dus best wel snel gesloten. Auto stond op de dag van ophalen te shinen voor de deur. Lekker felsje wijn op de koop toe! Zeker een aanrader......
Beveelt aan
7 July 2025
Erjan
Doetinchem
Na wat onderhandelen zijn we er samen uit gekomen en autonis netjes afgeleverd
Beveelt aan
24 June 2025
Richard
Overberg
Auto zoals omschreven nette inruilprijs,hele mooie porsche gekocht en ingeleverd. Bedankt.
Beveelt aan
23 June 2025
Martin
Helmond
Wij hebben een occasion gekocht en zijn ontzettend tevreden over de hele gang van zaken. Dit bedrijf is echt anders dan het gros van de autobedrijven. Eerlijk en oprecht, bereid om wat moeite te doen voor hun klanten. We kunnen ze iedereen aanbevelen!
Beveelt aan
22 June 2025
Freke
Amsterdam
Albert Plesmanstraat 34
3772 MN Barneveld
Branch
Automotive
Specializations
Garage, Reparatie
Autogarages, Autodealers, Schade, Mobiliteit