Laden reviews...
Laden reviews...
168 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
De reviews tonen consequent tevredenheid over Fly Over Rijschool. Klanten waarderen de geduldige instructeurs en heldere uitleg, en melden vaak snelle vooruitgang. Communicatie en planning komen regelmatig naar voren als positieve punten. Over het geheel leveren de beoordelingen vertrouwen en zekerheid bij het leren autorijden.
Ik had van tevoren informatie gevraagd bij verschillende vrienden welke rijschool het beste zou zijn. Zij hadden mij allemaal Fly-Over aangeraden. Ik heb er geen moment spijt van gehad. Eerst de theoriecursus waardoor ik in 1 keer mijn theorie examen heb gehaald. Tussendoor was ik al begonnen met mijn praktijklessen. Mijn instructeur Jan van Genderen was professioneel en heel flexibel als ik een keer niet kon rijden. Hij was en bleef geduldig als ik weer dezelfde fouten maakte en hij heeft me echt geleerd dat geen enkele rit perfect is en ook nooit zal zijn. Bedankt Jan voor alle hulp en alles wat je me geleerd hebt. Ik zal Fly-Over bij iedereen aanraden.
Beveelt aan
25 September 2016
Jennifer
Beveelt aan
25 September 2016
Jasmijn van Koppen
Benthuizen
Leuke lessen, goede rijinstructeur alleen zijn de prijzen best wel pittig!
Beveelt niet aan
24 September 2016
Daniel Osorno van Wissen
Leidschendam
Goede begeleiding gedurende rijlessen, efficient en flexibel
Beveelt aan
24 September 2016
anoniem
Ben zeer tevreden. Mijn instructeur Rean Meulendijks stelde mij op mijn gemak tijdens de ritten, gaf duidelijke aanwijzingen en heeft mij in een korte tijd veel geleerd.
Beveelt aan
21 September 2016
Laura Zwalve
Den Haag
Ik heb vandaag in 1 keer mijn rijbewijs behaald bij fly over. Met heel veel dank aan me instructeur Anton Boer! Hoe vaak ik ook dezelfde fout bleef maken, bleef hij me maar positief coachen tot dat ik het helemaal onder knie had. Ook was er altijd een gezellige sfeer in de auto en zeer goede uitleg. Dankjewel Anton!
Beveelt aan
20 September 2016
Tom Boelsma
Den Haag
Mijn naam is Pamela de Zwart en ik heb vandaag afgereden. En ik ben in 1 keer geslaagd!! En dit allemaal binnen 36 rijlesuren. Mijn rij-instructeur was Badr en ondanks dat ik hem af en toe echt zwaar positief irritant vond, ben ik er toch erg blij mee met hoe hij mij heeft geholpen, want soms was hier en daar gepush wel even nodig. Ik zou Fly-Over, maar zeker ook Badr, aanraden aan iedereen die zijn rijbewijs wilt gaan halen! Nogmaals Badr, bedankt voor alles! Xx
Beveelt aan
19 September 2016
Pamela de Zwart
Den Haag
Hele goede ervaring
Beveelt aan
19 September 2016
Demi van Beek
Den haag
Ik wil Fly-over heel erg bedanken en Armand mijn rij-instructeur in het speciaal! Ik heb hele fijne rijlessen gehad. Armand is een super goede rij-instructeur, hij is super relaxed en laat je je op je gemak voelen tijdens de lessen. Hij geeft je altijd de tijd om dingen te leren! Je leert bij hem alles over het voertuig besturen, maar ook alles over hoe je op het verkeer moet inspelen. Ik heb tussen de lessen door wat vertraging opgelopen door priveomstandigheden, maar Fly-over en Armand hebben me daar super bij geholpen! En uiteindelijk heb ik eerder dan verwacht examen kunnen doen en ben geslaagd! Daar ben ik natuurlijk super blij mee! Nogmaals super bedankt!
Beveelt aan
17 September 2016
Eameralda Orellana
Den Haag
Super goede rijles gehad! Leuke instructeur en zeer leerzaam! Blij dat ik voor fly over heb gekozen:)
Beveelt aan
17 September 2016
anoniem
Beveelt aan
17 September 2016
anoniem
Beveelt aan
17 September 2016
Kevin Kwabek
Wateringen
Na een aantal jaren bedacht ik me dat het toch echt tijd werd om mijn rijbewijs te halen. Via het internet ben ik op zoek gegaan naar rijscholen in Den Haag met een hoog slagingspercentage. Ik kwam uiteindelijk na veel research terecht bij Fly-Over. Na een fijn telefoongesprek met een aardige mevrouw van Fly-Over was is overtuigd. De eerste rijles werd al snel ingepland en toen ontmoette in mijn rijinstructeur Ron de Vries. Het klikte meteen en ik was klaar voor een nieuwe uitdaging \"Mijn Rijbewijs Halen\" & dacht dat doe ik wel even. Na een aantal lessen bleek het toch moeilijker te zijn dan ik had gedacht maar ik bleef ervoor knokken met \"bloed, zweet & tranen\". Gelukkig was mijn rijinstructeur een hele nuchtere en gezellige man, die niet om te feiten heen draait. Door zijn kennis, eerlijkheid & geduld gaf mij dat een goed gevoel tijdens de rijlessen. Na een aantal maanden keihard te hebben gewerkt aan mijn kijk technieken mocht het resultaat er wezen. Op een prachtige zonnige dag (super warm) heb ik mijn rijbewijs gehaald!!! Ontzettend blij en met heel veel dank aan mijn rijinstructeur Ron de Vries, je bent een topper !!!
Beveelt aan
16 September 2016
Chanté Corsten
Den Haag
Beveelt aan
15 September 2016
anoniem
Beveelt aan
12 September 2016
anoniem
Hallo allemaal, ik ben deze week geslaagd voor me(auto)rijbewijs B. Dit zou mij niet gelukt zijn zonder mijn rijinstructeur Martijn. Ik heb gelest bij Rijschool Fly-Over. Dankzij de leuke, maar zeker ook leerzame lessen van Martijn, leerde ik goed auto rijden. Martijn heeft mij ook geleerd dat veiligheid boven alles gaat, hoe goed je ook kan autorijden. Ook heeft Martijn mij goed geleerd de theorie en regels toe te passen op de weg. Vanaf volgende week kan ik eindelijk zelfstandig op de weg! Ik wil hierbij Martijn heel erg bedanken voor alles. Ik ga de lessen zeker missen! Ook raad ik Rijschool Fly-Over zeker aan. :-)
Beveelt aan
11 September 2016
Dinish
\'S-GRAVENHAGE
Vriendelijk, kundig en betrouwbaar.
Beveelt aan
10 September 2016
Isabel Jansen
Rijswijk
Beveelt aan
10 September 2016
anoniem
Beveelt aan
10 September 2016
anoniem
Hallo allemaal! Afgelopen dinsdag heb ik mijn rijbewijs gehaald bij rijschool Fly-over. Ik ben heel erg tevreden over de kwaliteit van de rijschool en de rijlessen van Ron de Vries. Het lessen pakket en de afspraken waren altijd heel duidelijk waardoor je goed weet waar je aan toe bent. Ik ben zeker geen makkelijke leerling geweest maar Ron bleef vertrouwen houden en vooral veel geduld! de lessen waren heel gezellig waardoor ik mij snel op mijn gemak voelde, maar ook serieus als het moest. Ik wil Ron nogmaals heel erg bedanken voor zijn vertrouwen en geduld!
Beveelt aan
9 September 2016
Amanda Groenewegen
Nootdorp
Hoi ik ben Tatjana Verkaaik. Ik ben vandaag geslaagd. Mijn begeleiding was super werd goed op mijn gemak gesteld en alles werd duidelijk uitgelegd tijdens de auto lessen. Mijn rijinstructeur was bader ik ben zeer tevreden en hij is absoluut een aanrader. Bader bedenkt voor alles!
Beveelt aan
8 September 2016
Tatjana Verkaaik
Vlaardingen
Na een niet zo positieve ervaring met een andere rijschool ben ik overgestapt naar Fly-Over. Bij Fly-Over werd ik hartelijk ontvangen en kon ik gelijk terecht. Ik merkte meteen verschil in kwaliteit. Ik leerde dingen waar ik in eerdere lessen bij mijn andere rijschool nog nooit van had gehoord en alles werd duidelijk uitgelegd. Dat resulteerde uiteindelijk ook in dat ik afgelopen vrijdag mijn rijexamen heb gehaald! Ik heb de lessen van Ron ervaren als prettig, leerzaam en ook zeker gezellig. Daarnaast is Ron ook erg meedenkend en gaf hij mij altijd een steuntje in de rug als ik weer eens twijfelde aan mezelf. Als ik het over mocht doen was ik gelijk naar Fly-Over gegaan. Heel erg bedankt Ron de Vries voor alle goede lessen.
Beveelt aan
5 September 2016
Samantha
Den Haag
Hi allemaal, Afgelopen vrijdag ben ik ook geslaagd voor mijn rijbewijs. Hiervoor wil ik mijn instructeur Ron de Vries bedanken, omdat we samen erg hard hebben gewerkt om mijn rijbewijs voor mijn reis naar Australië te halen. De eerste keer was ik namelijk gezakt, en de datum van mijn vertrek kwam steeds dichterbij. Ron heeft na mijn zakken, zelfs extra lessen per week voor mij gepland, om mijn zwakke plekken te perfectioneren. De lessen van Ron waren erg prettig en leerzaam! Ron heeft in zijn lessen namelijk een goede balans tussen plezier krijgen in het verkeer, en serieus iets leren. Tot slot zou ik ook de \"hardop-denk\" methode nog even willen benoemen. Bij deze methode benoem je alles wat je tegenkomt in het verkeer, en wat je motivatie is voor een bepaalde keuze in het verkeer. Ron heeft mij deze methode aangeleerd en de examinator heeft op mijn examen zelfs benoemd dat hij erg tevreden was dat ik gebruik maakte van deze methode, en dat hij dit vaker zou willen zien bij andere leerlingen die examen doen. Kortom ik zou Fly-over zeker aanraden! Groeten, Fleurance
Beveelt aan
4 September 2016
Fleurance
Den Haag
Zeer goede service niet alleen omdat ik de eerste keer geslaagd ben maar gewoon om de vriendelije mensen en goede sfeer.
Beveelt aan
4 September 2016
Jordy Van Es
Den Haag
Beveelt aan
4 September 2016
anoniem
Rijschool Fly-Over is een baken van kwaliteit binnen de wildgroei aan rijscholen. Onze instructeurs werken met heldere lesstructuren*, wat tot bovengemiddeld hoge slagingspercentages leidt.
Onze voorwaarden zijn transparant en klantvriendelijk – geen addertjes onder het gras en alleen betaling voor afgenomen diensten, ook bij een tussentijdse ontbinding.
Rijschool Fly-Over biedt al ruim 30 jaar ouderwets betrouwbare kwaliteit onder moderne voorwaarden voor alle soorten rijbewijzen en theorie-examens. Wie de voordelen van een professionele aanpak inziet, kiest voor Rijschool Fly-Over.
Vreeswijkstraat 669
2546 AR Den Haag
Branch
Automotive
Specializations
Rijles, Rijschool
Autogarages, Autodealers, Schade, Mobiliteit