Laden reviews...
Laden reviews...
3 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Dit autobedrijf heeft een goede service, snapt wat de klant nodig heeft en zijn goud eerlijk. Ze hebben me nog nooit in de steek gelaten. Na aanschaf van mij Zafira bleek er flink wat olie verbruikt te worden, waarna ze deze kosteloos gereviseerd hebben. Het is dan ook binnen de garantie periode, maar menig autobedrijf zou er gewoon een trucje gedaan hebben om de periode te overbruggen. Vandaag had ik de pech dat de nieuwe dynamo van afgelopen vrijdag het begeven had. Ook hier weer het eerlijke verhaal, en geen kosten bij herstel. Wat mij betreft komen alle toekomstige auto’s van dit bedrijf.
Beveelt aan
26 August 2019
Joop
Venhorst
Garage Slegers, n garage waar je je meteen thuis voelt, En waar je eerlijk en respectvol behandelt wordt. Ik heb er naar volle tevredenheid n Opel meriva gekocht, en mijn oude deawoo ingeruild. Vanaf dat wij deze garage binnen stapte , en de koop, en nu na paar kleine herstel puntjes, die meteen en gratis opgelost zijn, is het goede gevoel volledig uitgekomen. Ik heb alleen maar lof voor deze garage, en heb, en zal ook in de toekomst, heel veel reclame maken. Zelfs tot in Oostenrijk is mijn auto al bewonderd. Theo heel veel succes nog.
Beveelt aan
23 August 2019
Willie
Lieshout
Mijn Astra lekte al geruime tijd olie. De Opeldealer had daar allerlei redenen voor, dus ik wist niet goed waar ik aan toe was. Mijn broer, die in Uden woont, tipte mij op auto Slegers. Keurig gerepareerd. Vandaag grote beurt gegeven en APK. Ben zeer tevreden en vind het dan ook geen probleem om vanuit Veldhoven naar Boekel te rijden
Beveelt aan
10 May 2019
Jan Verhagen
Veldhoven
heel goede servies. goed personeel die ook verstand van zaken hebben. je kunt hier altijd terecht met je auto hij wordt altijd gemaakt. korte wachttijd kan vaak wachten als ze met de auto bezig zijn.
Beveelt aan
6 May 2019
Tonny Stoots
SCHAIJK
voor de aankoop van een gebruikte auto ben ik zeer goed geholpen echt een bedrijf die de mensen niks opdringt en een duidelijke uitleg geeft van de auto en ook niet moeilijk doet om te repareren ben er zeer goed geholpen en zal de volgende keer zeker terug gaan
Beveelt aan
5 February 2019
wim ortsen
venlo
Beveelt aan
25 January 2019
Saskia Offermans
Veghel
Reeds 17 jaar maken wij gebruik van de diensten van deze garage. Hebben inmiddels zo\'n 5 auto\'s bij hun gekocht. Zijn altijd eerlijk over hun auto\'s en over het onderhoud ervan. Theo Slegers is een deskundig man op dit gebied. Geeft duidelijk uitleg over de staat van zijn auto\'s en wat er bv bij reparaties gebeurd is. Wordt er altijd vriendelijk ontvangen. Hun service is altijd top ! Zijn ook zeer flexibel. Als je als klant ook eerlijk en schappelijk bent en duidelijk maakt wat je wil, wordt je ook op eenzelfde manier behandeld. Dat geeft vertrouwen ! Prima garage; dat geldt ook voor het personeel !!
Beveelt aan
12 December 2018
Rene Paulus
Aarle-Rixtel
Beveelt aan
1 December 2018
Kevin Hendriks
Odiliapeel
Auto gekocht in juni 2018. Auto werd, op de afgesproken datum, prachtig afgeleverd. Na een week bleek de auto een olie lekkage te hebben. Dit is, uiteindelijk, keurig opgelost door de garage. Nu rijden we er met plezier in rond...
Beveelt aan
5 November 2018
Jan Bernards
Someren
auto gekocht met half jaar garantie, middels 5x ter reparatie aangeboden, nog niet in orde
Beveelt niet aan
5 October 2018
A. de Corte
Bakel
Beveelt aan
9 August 2018
Heidi Bevers
Lieshout
Auto opgezocht via website , opgegeven prijs paste in budget , geen extra kosten vermeld zoals , afleveringskosten , rijklaarmaakkosten , garantie was zelfs dubbel omschreven alles inbegrepen dus , maar nee bij aankomst was niet alleen de aankoopprijs behoorlijk hoger ook zouden alle boven genoemde punten nog apart betaald moeten worden. Auto uiteraard niet gekocht maar wel weggegooide tijd , echt serieuze bedrijven houden zich aan de opgegeven prijs of vermelden als er nog eventuele andere kosten zijn.
Beveelt niet aan
23 March 2018
Ger Allards
Sevenum
heb opel astra twin top gekocht zeer goed ontvangen door theo slegers goed advies gekregen en zijn zeer te vreden over de aflevering en de service dit is de derde auto die we hier hebben gekocht en we komen graag terug bij dit autobedrijf.
Beveelt aan
3 March 2018
andre maandag
DenBosch
Beste autobedrijf ooit
Beveelt aan
26 January 2018
Jan Heijden
Beek en Donk
Vorige week een mooie Volkswagen Cross Polo gekocht. Netjes geholpen en keurig afgeleverd. Rijd als een zonnetje.
Beveelt aan
26 January 2018
Marleen Van Hoof
Netersel
Altijd goed. Warm welkom met koffie of thee. Heb mijn 2e & 4e (huidige) auto daar gekocht en kom er altijd voor service en APK. Groot voordeel is dat ze open en eerlijk zijn over wat er moet gebeuren en laten ook zien wat er mis is! Hier kunnen dealers van leren!
Beveelt aan
18 May 2017
Erwin Mikkers
Helmond
Hallo allemaal. Beste garage kun je niet voorstellen. Zeker vette 10. Ze kijken naar de mensen en zeker niet duur en bedonderen de mensen niet. En vertrouwen kun je geen beter treffen , En zeker betrouwbaar. En ben blij dat ik slegers als garage heb. Topie ........👌👌👌
Beveelt aan
16 March 2017
Odette Jansen
Uden
Altijd een top service. Is er iets aan je wagen dan word dit snel en goed opgelost. Het personeel is ook altijd klant vriendelijke en proberen ook met oplossingen te komen.
Beveelt aan
19 February 2017
Ryan Donkers
Erp
Vanmorgen onze occasion vw transporter 2008 opgehaald. Alles wat we aan op en aanmerkingen hadden was uit gevoerd en zelfs meer. Wat bleek ze hadden er ook nog twee nieuwe achterbanden op gezet. Ja zeiden ze het moet goed zijn. Waar vind je nog zo`n instelling bedrijf waar de klant zo behandelt wordt. Het is een TOP aflevering met beurt en zeer attent een bloemetje van dit bedrijf. En de rit naar huis was dan ook een groot feest lekker gevoel.
Beveelt aan
18 February 2017
Kevin Jansen
Den Haag
Beveelt aan
12 February 2017
Andre Van Ras
boekel
De garantie termijn was officieel al verstreken maar na een storing in het elektronische circuit heeft Autobedrijf Slegers deze storing volledig kosteloos opgelost ! Terwijl Opel Nederland geen coulance meer wilde geven hebben zij het gratis alsnog opgelost. Petje af en hulde aan dit bedrijf, deze service tref je niet vaak aan bij autobedrijven!!
Beveelt aan
26 January 2017
C. D.
Waalwijk
Ik kom al jaren bij dit bedrijf. vriendelijke mensen en zeer goed in het onderhoud van de auto. Ook in het wassen van de auto van binnen en buiten
Beveelt aan
21 December 2016
Maartje Maas
Lieshout
Gewoon een goed bedrijf kom er al jaren 3 voertuigen in de onderhoud waaronder onze camper geen gezeur kwaliteit en prijsverhouding goed en een uitstekende service
Beveelt aan
11 December 2016
Elisa Groothandel
Vught
In het begin was ik een beetje sceptisch. Maar ik werd daarna zeer positief verrast. Super service, alles netjes geregeld voor je. Goede occasions in nette staat bieden ze aan, voor de mooiste prijs. Heb me auto gekocht zonder gedoe en alles nettjes afgeleverd volgens afspraak. Het auto had zelfs een kleine bumper schade, die ongevraagd voor mij werd hersteld. Voor mij is dit top kwaliteit en een 10 waard.
Beveelt aan
10 December 2016
Jean
Spijkenisse
Een heel fijn autobedrijf. Bij onze eerste auto zijn we super gehopen, goede voorlichting en samen dan ook de perfecte keuze kunnen maken. Auto altijd goed onderhouden door de aanwezige garage. Toen er door gezinsuitbereiding een auto bij mocht komen, hebben wij geen minuit getwijfeld over waar we deze aankoop wilde doen. Weer een mooie opel kunnen kopen met goede service! Wij raden deze autogarage bij iedereen aan.
Beveelt aan
19 November 2016
K & m Creemers
Boekel
Volkelseweg 3
5427RA Boekel
Branch
Automotive
Specializations
Garage, Reparatie
Autogarages, Autodealers, Schade, Mobiliteit