top garagebedrijf

nu mijn derde auto gekocht bij garage Sleegers een topbedrijf die ik iedereen aan kan raden met een top service en nakomt wat hij beloofd

Super service!

We hebben een wat oudere Opel Zafira gekocht en er is echt kosten noch moeite gespaard om deze perfect af te leveren. De stoel aan de bestuurderskant was stuk maar deze is echt heel mooi gemaakt door een gespecialiseerd bedrijf. De auto was mooi opgepoetst, had een nieuwe apk en was helemaal nagekeken. We zijn blij met onze Opel en blij met de hartelijkheid en deskundigheid van Slegers Boekel bv.

Echte service

Mooie zwarte Opel Astra gevonden op Internet. Meteen vanuit Almere naar Boekel gereden. Was te laat voor proefrit maar auto werd voor mij gereserveerd. Week later proefrit gemaakt en auto gekocht. Ster in ruit moest worden gerepareerd en ivm kerst pas 29 dec de auto kunnen ophalen. Nou, de remblokken zijn vervangen en 2 nieuwe banden gekregen. Niet eens om gevraagd. Wat een top service. En wat zeker ook gemeld moet worden is de houding van de verkoper. Helemaal geen gladde verkoop praatjes gewoon eerlijke leuke gesprekken. Nogmaals dank en ik ga genieten van de auto.

Wat een service!

Vandaag ben ik net buiten Boekel met onze Meriva stil komen te staan. Gebeld naar de garage; toevallig was de monteur net op weg naar huis en kon meteen naar mij komen: Lekkende koelvloeistof; hij belde naar de garage en er kwam meteen iemand met vloeistof zodat ik met onze auto zelf naar de garage kon rijden. Binnen een half uur was ik weer thuis met een leenauto!

Auto rijden met perfectie

Dag en nacht staan ze voor je klaar met hun vakkundigheid en vooral vriendelijkheid! Wil je n betrouwbare autobedrijf kunnen wij zeker hun aanbevelen. Nooit hebben ze ons laten staan en we kwamen altijd overheen met prijzen voor reparatie's waar we ons beiden goed bij voelde. Kopen dan ook met n gerust hart 'n auto bij hun door hun goede service. Heel persoonlijk en super hartelijk!

Warm bad !

Zeer fijn bedrijf ,veel auto,s op voorraad de keuze is dus reuze.wij zijn heel blij met onze Mokka,kregen goede inruil prijs voor onze ander auto .Verder fijn geholpen door eigenaar Theo ,maar ik wil ook even Wiel benoemen hele goede man .Hij heeft onze zoon andere auto verkocht waar hij heel blij mee is .Ga zo door autobedrijf Slegers !!

Een van de weinige… 100% eerlijk!

Al jaren vaste klant! [onderhoud van prive auto en werkbus) Mijn ervaring is super! Laatst startmotor kapot zelfde dag gemaakt! Nooit geen ander bedrijf meer! Garantie is daar ook echt garantie!

zeer net en goed garage bedrijf

de familie slegers en personeel zijn bij elkaar een fijn garage bedrijf wij kochten een auto ik was niet gelukkig met deze wagen zonder problemen kom naar ons en wij lossen dit op! andere fijne wagen uit gekozen netjes afgeleverd dit familie bedrijf is echt een fijn bedrijf insteek is iets niet goed niet mopperen gewoon contakt op nemen en het wordt op gelost bedankt en groeten fam kortooms veldhoven

Slegers is een TOP bedrijf qua service en vriendelijkheid

Zijn al 20 jaar klant bij Slegers er al vele auto's gekocht. Afgelopen september kampeerde we in Limburg ANWB kon de auto niet maken dichtsbijzijnde garage laat je 20 min aan telefoon in de wacht staan om vervolgens te zeggen wij gaan sluiten. Geen nood je belt Theo Slegers en je auto wordt die avond nog opgehaald en vervolgens gerepareerd zodat je daarna weer verder kunt reizen . Van ons verdiend Slegers een dikke 10 !!!

Wat een fijn bedrijf om een auto te kopen

Top bedrijf

Goed advies en kei goed geholpen. Alweer een tevreden klant. Eerst een autotje gekocht, naderhand toch spijt. Effe bellen met Theo, en zei problemen zijn er om op te lossen. Andere auto uitgezocht, en ja nu heel tevreden Theo nogmaals bedankt.

Woord bij stuk

Onlangs een tweedehands Ford Siësta gekocht. Heel tevreden en blij mee. Bij de eerste lange afstandsrit bleek de motor van de koelventilator helaas niet te werken. Ik stond met pech in Alkmaar vast. De ANWB heeft de auto naar een veilige plek gesleept. De auto moest gerepareerd worden. Bij mijn aankoop kreeg ik zes maanden garantie. (3 maanden + 3 extra). Het voorval gebeurde tijdens deze periode en na telefonisch contact met garage Slegers stuurden zij meteen hun eigen sleepwagen naar Alkmaar, mocht ik gratis meerijden, kreeg ik een vervangauto mee en werd de volgende dag gebeld dat mijn auto weer gerepareerd en nagekeken was. Er is geen moment over geld gesproken. Ik werd in alle vriendelijkheid geholpen. Wat een goede service en hulp. Ik was er stil van…

Mooi aanbod en goede inruilprijs

Mooie Mokka zien staan voor een prima prijs. Ook de inruil was goed. Alle afspraken nagekomen. Wij zijn zeer tevreden.

Super service waarin de klant centraal staat.

Fijn familie bedrijf waar je aan alles merkt dat iedereen zijn best voor je doet. En wij mede daardoor met een veilig gevoel de weg op kunnen gaan .

Top service voor een nette prijs

Ik heb in een half jaar tijd drie keer met een kapotte auto langs de weg gestaan. Autobedrijf Slegers uit Boekel stond elke keer voor mij klaar. Zelfs als mijn auto niet meer reed, kwam hij hem ter plekke ophalen én zorgde hij dat ik per direct de beschikking had over een vervangende auto! Dit voor een hele nette dagprijs. Vriendelijke, goedlachse medewerkers die altijd met je mee denken. Ik kom hier al jaren en ik kan dit bedrijf dan ook aan iedereen uit de omgeving aanraden. Voor de prijs hoef je het niet te laten want ook die valt altijd mee!

sleegers is top

top bedrijf staan altijd voor je klaar niks is teveel en alles top geregeld al jaren klant

Mooi familie bedrijf .

We hebben voor de derde keer een Zafira gekocht. Deze keer bij Theo samen met zijn zoon Piet , ze vullen elkaar mooi aan. Test rit gemaakt en puur op vertrouwen en eerlijkheid gekocht. Mensen met verstand van Opel mooi om naar te luisteren. Alles naar onze wens geregeld echt alles kan. Bedankt familie Slegers.

Autobedrijf Slegers in Boekel uitmuntende service!

Wij hebben Autobedrijf Slegers ervaren als een uitstekend en betrouwbaar bedrijf met een uitmuntende service! Zelf de koffie is er heerlijk!

Zeer goeie ervaring

Nu 2weken geleden opel cascada gekocht.Zeer mooie en goede auto voor een goeie prijs.Dak werkte niet ivm accu.Terug gegaan en perfect geholpen Nieuwe accu erin en helemaal okiwoki .Navigatie was ook verouderd en een nieuwe versie gekregen.Dus kan iedereen aanraden om daar een auto aan te schaffen.Aardig mensen,goeie inruilprijs en goeie service

Mooi autobedrijf!

In mijn zoektocht naar een andere auto kwam ik bij Theo en zijn zoon terecht. Wat een mooi familiebedrijf! En met de bijhorende werkplaats leveren zij uitstekend werk, zeer klantgericht.

Helemaal geweldig, wat een service!!

Dit autobedrijf kan ik van harte aanbevelen.

Uitstekend!

Onwijs fijn geholpen, betrouwbaar adres, ik ben ontzettend blij met mijn bij Theo aangeschafte auto en de goede service.

Afgelopen week mij Opel crosland opgehaald

Top Bedrijf

Dit autobedrijf is een echte aanrader. Ze bieden een zeer goede service, zijn altijd vriendelijk en de koffie staat altijd klaar. Eind vorig jaar een auto gekocht, waarbij we zeer goed geholpen werden. Na een aantal weken bleek er toch niet iets niet helemaal niet goed te zijn met de auto, maar ik kon meteen terecht waarbij ik kosteloos een leenauto tot mijn beschikking kreeg. Later bleek het probleem toch nog niet helemaal opgelost te zijn, maar ook nu kon ik meteen terecht en wederom kreeg ik kosteloos een leenauto mee. Deze keer is het probleem wel helemaal opgelost en kan ik nu zorgeloos genieten van mijn 'nieuwe' auto. Ik ben super tevreden met deze garage en zal hier ook zeker in de toekomst terug blijven gaan.

Afgelopen juli 2020 een andere auto gekocht. Bij Slegers. Gisteren bleek er een lampje te branden, waarna wij gelijk contact opnamen met de eigenaar. Zonder enige twijfel en aarzeling zei die kom morgen maar gelijk langs. Vandaag langs geweest en ondanks dat net de garantie voorbij was super goed geholpen weer! Een super goed bedrijf met vakkundig en vriendelijke mensen Bedankt voor de goede service! Echt een aanrader voor iedereen!