Warm bad !

Zeer fijn bedrijf ,veel auto,s op voorraad de keuze is dus reuze.wij zijn heel blij met onze Mokka,kregen goede inruil prijs voor onze ander auto .Verder fijn geholpen door eigenaar Theo ,maar ik wil ook even Wiel benoemen hele goede man .Hij heeft onze zoon andere auto verkocht waar hij heel blij mee is .Ga zo door autobedrijf Slegers !!

Een van de weinige… 100% eerlijk!

Al jaren vaste klant! [onderhoud van prive auto en werkbus) Mijn ervaring is super! Laatst startmotor kapot zelfde dag gemaakt! Nooit geen ander bedrijf meer! Garantie is daar ook echt garantie!

zeer net en goed garage bedrijf

de familie slegers en personeel zijn bij elkaar een fijn garage bedrijf wij kochten een auto ik was niet gelukkig met deze wagen zonder problemen kom naar ons en wij lossen dit op! andere fijne wagen uit gekozen netjes afgeleverd dit familie bedrijf is echt een fijn bedrijf insteek is iets niet goed niet mopperen gewoon contakt op nemen en het wordt op gelost bedankt en groeten fam kortooms veldhoven

Slegers is een TOP bedrijf qua service en vriendelijkheid

Zijn al 20 jaar klant bij Slegers er al vele auto's gekocht. Afgelopen september kampeerde we in Limburg ANWB kon de auto niet maken dichtsbijzijnde garage laat je 20 min aan telefoon in de wacht staan om vervolgens te zeggen wij gaan sluiten. Geen nood je belt Theo Slegers en je auto wordt die avond nog opgehaald en vervolgens gerepareerd zodat je daarna weer verder kunt reizen . Van ons verdiend Slegers een dikke 10 !!!

Wat een fijn bedrijf om een auto te kopen

Top bedrijf

Goed advies en kei goed geholpen. Alweer een tevreden klant. Eerst een autotje gekocht, naderhand toch spijt. Effe bellen met Theo, en zei problemen zijn er om op te lossen. Andere auto uitgezocht, en ja nu heel tevreden Theo nogmaals bedankt.

Woord bij stuk

Onlangs een tweedehands Ford Siësta gekocht. Heel tevreden en blij mee. Bij de eerste lange afstandsrit bleek de motor van de koelventilator helaas niet te werken. Ik stond met pech in Alkmaar vast. De ANWB heeft de auto naar een veilige plek gesleept. De auto moest gerepareerd worden. Bij mijn aankoop kreeg ik zes maanden garantie. (3 maanden + 3 extra). Het voorval gebeurde tijdens deze periode en na telefonisch contact met garage Slegers stuurden zij meteen hun eigen sleepwagen naar Alkmaar, mocht ik gratis meerijden, kreeg ik een vervangauto mee en werd de volgende dag gebeld dat mijn auto weer gerepareerd en nagekeken was. Er is geen moment over geld gesproken. Ik werd in alle vriendelijkheid geholpen. Wat een goede service en hulp. Ik was er stil van…

Mooi aanbod en goede inruilprijs

Mooie Mokka zien staan voor een prima prijs. Ook de inruil was goed. Alle afspraken nagekomen. Wij zijn zeer tevreden.

Super service waarin de klant centraal staat.

Fijn familie bedrijf waar je aan alles merkt dat iedereen zijn best voor je doet. En wij mede daardoor met een veilig gevoel de weg op kunnen gaan .

Top service voor een nette prijs

Ik heb in een half jaar tijd drie keer met een kapotte auto langs de weg gestaan. Autobedrijf Slegers uit Boekel stond elke keer voor mij klaar. Zelfs als mijn auto niet meer reed, kwam hij hem ter plekke ophalen én zorgde hij dat ik per direct de beschikking had over een vervangende auto! Dit voor een hele nette dagprijs. Vriendelijke, goedlachse medewerkers die altijd met je mee denken. Ik kom hier al jaren en ik kan dit bedrijf dan ook aan iedereen uit de omgeving aanraden. Voor de prijs hoef je het niet te laten want ook die valt altijd mee!

sleegers is top

top bedrijf staan altijd voor je klaar niks is teveel en alles top geregeld al jaren klant

Mooi familie bedrijf .

We hebben voor de derde keer een Zafira gekocht. Deze keer bij Theo samen met zijn zoon Piet , ze vullen elkaar mooi aan. Test rit gemaakt en puur op vertrouwen en eerlijkheid gekocht. Mensen met verstand van Opel mooi om naar te luisteren. Alles naar onze wens geregeld echt alles kan. Bedankt familie Slegers.

Autobedrijf Slegers in Boekel uitmuntende service!

Wij hebben Autobedrijf Slegers ervaren als een uitstekend en betrouwbaar bedrijf met een uitmuntende service! Zelf de koffie is er heerlijk!

Zeer goeie ervaring

Nu 2weken geleden opel cascada gekocht.Zeer mooie en goede auto voor een goeie prijs.Dak werkte niet ivm accu.Terug gegaan en perfect geholpen Nieuwe accu erin en helemaal okiwoki .Navigatie was ook verouderd en een nieuwe versie gekregen.Dus kan iedereen aanraden om daar een auto aan te schaffen.Aardig mensen,goeie inruilprijs en goeie service

Mooi autobedrijf!

In mijn zoektocht naar een andere auto kwam ik bij Theo en zijn zoon terecht. Wat een mooi familiebedrijf! En met de bijhorende werkplaats leveren zij uitstekend werk, zeer klantgericht.

Helemaal geweldig, wat een service!!

Dit autobedrijf kan ik van harte aanbevelen.

Uitstekend!

Onwijs fijn geholpen, betrouwbaar adres, ik ben ontzettend blij met mijn bij Theo aangeschafte auto en de goede service.

Afgelopen week mij Opel crosland opgehaald

Top Bedrijf

Dit autobedrijf is een echte aanrader. Ze bieden een zeer goede service, zijn altijd vriendelijk en de koffie staat altijd klaar. Eind vorig jaar een auto gekocht, waarbij we zeer goed geholpen werden. Na een aantal weken bleek er toch niet iets niet helemaal niet goed te zijn met de auto, maar ik kon meteen terecht waarbij ik kosteloos een leenauto tot mijn beschikking kreeg. Later bleek het probleem toch nog niet helemaal opgelost te zijn, maar ook nu kon ik meteen terecht en wederom kreeg ik kosteloos een leenauto mee. Deze keer is het probleem wel helemaal opgelost en kan ik nu zorgeloos genieten van mijn 'nieuwe' auto. Ik ben super tevreden met deze garage en zal hier ook zeker in de toekomst terug blijven gaan.

Afgelopen juli 2020 een andere auto gekocht. Bij Slegers. Gisteren bleek er een lampje te branden, waarna wij gelijk contact opnamen met de eigenaar. Zonder enige twijfel en aarzeling zei die kom morgen maar gelijk langs. Vandaag langs geweest en ondanks dat net de garantie voorbij was super goed geholpen weer! Een super goed bedrijf met vakkundig en vriendelijke mensen Bedankt voor de goede service! Echt een aanrader voor iedereen!

Geweldige!!

Waar ik bij andere garages langdurig moest wachten, het niet wisten of geen tijd voor me hadden. Was het hier binnen 20 minuten geregeld! Top!! Hier weten ze er raad mee! No feet, no horse is mijn motto. Hier is het motto een bedrijfswagen moet rijden en niet stilstaan. Dus zo snel mogelijk de weg weer op! Daar houd ik van! Bedankt namens, Hoefsmederij Skeifúr

Vorige week een auto gekocht bij Slegers in Boekel. Alle afspraken netjes nagekomen. Ik kende het bedrijf eigenlijk niet. Maar weet inmiddels dat je er netjes behandeld word. En dat ze alle afspraken nakomen. Ik hoop veel veilige kilometers. Groetjes Wout uit Zeeland .

Behulpzame vriendelijke mensen

Wij waren opzoek naar een auto En kwamen bij Slegers in Boekel uit Meteen vriendelijk geholpen en de auto de we gezien hadden op hun site stond er gelukkig nog Meteen een proefrit mogen maken Daarna een leuk gesprek gehad over de auto En de koop afgesloten Na 8 maanden gingen er lampjes in de auto branden de Eps We konden meteen terecht en de auto werd meteen gemaakt De bobine was kapot dit kan natuurlijk altijd gebeuren Wat fijn dat we onder een genot van een kop koffie op onze auto konden wachten De eigenaar was zeer coulant hij vond het sneu dat er nadat 2 maanden garantie voorbij waren de auto toch kapot was En heeft de kosten gehalveerd Super ! Kortom zeer tevreden over Slegers Boekel Het gaf ons al een heel fijn gevoel toen we er heen reden En dat blijkt alleen maar terecht te zijn Wij raden dan ook iedereen dit bedrijf aan Onze auto blijft hier in onderhoud Wij zijn super tevreden

Wij waren op zoek naar een andere auto en die vonden wij op internet bij Slegers. Het was een auto met weinig kilometers en ook een hele mooie kleur. Toen we daar kwamen konden wij met verschillende auto`s een proefrit maken en toen een auto uitgezocht naar onze zin. Ze hebben deze keurig afgeleverd en ook voor onze oude auto een goede inruilprijs gekregen. Wij waren voor 100% tevreden.

hulpvaardig en accuraat

Stond ik met een lekke band en twee linker handen. Nadat er een banden wissel had plaats gevonden, vroeg ik deze garage om advies en of zij de band wilden plakken. De band was dermate gehavend dat zij aangaven deze te moeten vervangen maar geen band op voorraad te hebben. De monteur heeft de reserveband gecontroleerd en mij gerust gesteld dat ik heus veilig de weg op kon gaan. Ik hoefde hiervoor niets te betalen en reed binnen een kwartier weer veilig weg. Heel, heel hartelijk bedankt hiervoor.