Heel vriendelijke bediening

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Geweldige service

Zijn erg professioneel en helpen heel goed.

Goed advies en top service!

Goed advies en top service!

Snelle service, vakkundig

Zeer snel en vakkundig geholpen met de storing en met de onderhoudsbeurt.

Uitstekend klantgericht bedrijf

Je wordt altijd goed en klantgericht geholpen en geadviseerd.Goede prijs-kwaliteit verhouding voor uitgevoerde werkzaamheden en materiaalkosten.

Vakmansschap!

Vriendelijke mensen, vakwerk en topservice!

Altijd vriendelijk met goede service

Altijd vriendelijk met goede service

goed en vriendelijk geholpen

alle werkzaamheden werden opgeschreven zodat je kon zien wat er gerepareerd of vernieuwd was en een duidelijke rekening. prettig en goed geholpen.

Goede vakmensen en vriendelijk geholpen

Zeer goed geholpen

goed verzorgd en correct bedrijf

zeer tevreden, nemen de tijd , denken mee en steken energie in de op te lossen problemen.

Prima service en vakmanschap en ook nog vriendelijk en behulpzaam

TOP

Prima service en vakmanschap en ook nog vriendelijk en behulpzaam

TOP

Goede betrouwbare service!

Mijn familie komt hier al jaren. Zeer vriendelijk personeel en duidelijkheid over de service, moeten ze iets meer aan je auto doen dan verwacht dan bellen ze van te voren altijd even. Top!

Erg tevreden!

Deskundig bedrijf. Klantvriendelijk; je voelt je gehoord, ze denken met je mee, ze overleggen. Ik ben zelf totaal geen "kenner" op het vlak van auto onderhoud en APK. Ik heb er echter alle vertrouwen in dat mijn auto weer veilig de weg op kan!

zeer goed

uitstekende dienstverlening, en verstand van zaken, weten waar men het over heeft

Prima service!

Snel en goed geholpen. Prima service

vriendelijk, vakbekwaam, goed advies, auto snel worden behandelt en bij spoed wordt men gelijk geholpen. min puntje geen koffie ;) ;) :)

Goede afhandeling

Goede afhandeling van reparatie.

Super service

Wij komen er nu al een aantal jaren, zij komen hun beloftes na. Ook wijzen je op tijd en deskundig als er meer kosten zijn, en ze laten ook zien, dat het echt nodig is. dus geen onnodige reparties die je wel eens bij andere garage tegenkomt. En volgens mij de enigste garage die nog echt repareert i.p.v. vervangende dure onderdelen te bestellen . Met ander woorden een garage waar je zeker op kunt vertrouwen.

Altijd direct geholpen, vriendelijk en kundig personeel