Heel goed

Goede betrouwbare service!

Mijn familie komt hier al jaren. Zeer vriendelijk personeel en duidelijkheid over de service, moeten ze iets meer aan je auto doen dan verwacht dan bellen ze van te voren altijd even. Top!

Erg tevreden!

Deskundig bedrijf. Klantvriendelijk; je voelt je gehoord, ze denken met je mee, ze overleggen. Ik ben zelf totaal geen "kenner" op het vlak van auto onderhoud en APK. Ik heb er echter alle vertrouwen in dat mijn auto weer veilig de weg op kan!

zeer goed

uitstekende dienstverlening, en verstand van zaken, weten waar men het over heeft

Prima service!

Snel en goed geholpen. Prima service

vriendelijk, vakbekwaam, goed advies, auto snel worden behandelt en bij spoed wordt men gelijk geholpen. min puntje geen koffie ;) ;) :)

Goede afhandeling

Goede afhandeling van reparatie.

Super service

Wij komen er nu al een aantal jaren, zij komen hun beloftes na. Ook wijzen je op tijd en deskundig als er meer kosten zijn, en ze laten ook zien, dat het echt nodig is. dus geen onnodige reparties die je wel eens bij andere garage tegenkomt. En volgens mij de enigste garage die nog echt repareert i.p.v. vervangende dure onderdelen te bestellen . Met ander woorden een garage waar je zeker op kunt vertrouwen.

Altijd direct geholpen, vriendelijk en kundig personeel

Geweldig goed bedrijf

Alles wordt in het werk gesteld om je weer rijdend te krijgen. Geweldige service.

Gewoon goed!

Bij zowel aanschaf van auto als onderhoud bij van Ninhuys geslaagd. Eerlijk advies zonder druk om te kopen of keuzes te maken. Goed bereikbaar en behulpzaam.

prima service, goede communicatie

altijd goede service, komt afspraken na en maakt duidelijke afspraken.

Alles naar wens

Alles naar wens

Klantvriendelijk en meedenkend bedrijf

Ze hebben mij op het laatste moment er nog tussen kunnen proppen en mij goed op de hoogte gehouden van het proces en kosten omtrent m'n auto. Ze hebben goed meegedacht met specifieke vragen en zijn heel klantvriendelijk

Prima geholpen, duidelijke afspraken en werkzaamheden goed uitgevoerd

Prima ervaring, heldere afspraken, netjes nagekomen en auto prima retour gekregen.

Goede service, vriendelijke mensen.

Goede service, vriendelijke mensen.

Goed geholpen

Professioneel en kundig personeel

Klantvriendelijk personeel dat met je meedenkt.

Vriendelijk en behulpzaam

Zie boven

Alles volgens afspraak

Voor de eerste keer hier auto laten keuren en klein onderhoud.Alles perfect verlopen.

Eerlijk en duidelijk

Goed bedrijf met deskundig personeel

Goede communicatie en snelle service.

Een degelijk en betrouwbaar bedrijf.

Snelle afhandeling, goede service.