Vriendelijk en goede service

Wij zijn hier gaan kijken voor een occasion. Na een proefrit, een vriendelijk, open gesprek, en een goed bod voor onze oude auto hebben we besloten om tot aanschaf over te gaan. Bij deze garage vind je geen addertjes onder het gras. Na enkele weken konden we onze nieuwe auto ophalen. Nagenoeg alle puntjes die we na de proefrit hadden gemarkeerd waren toen opgelost. De aankoopprijs was de aankoopprijs: er worden niet allerlei extra's gerekend voor meerprijs. Als je zaken wil doen met een garage die hart heeft voor de klant is Autobedrijf Valkenburg volgens ons zeker een aanrader. 'What you see is what you get'. Dank voor de service!

Zeer goede begeleiding gehad.

Zoals altijd fijn kontact, en goede adviezen gehad wat uiteindelijk ook een hele mooie keuze is.

Erg fijn en betrouwbaar

Duidelijke afspraken en goede levering

Goed bedrijf goede service!!

Al meerdere keren een auto gekocht, eerlijke mening en goede service zoals je er nog maar weinig hebt. Echt Top. Mvg Heil

Vriendelijke, behulpzame en vakkundige klantbenadering

Geen enkele vorm om je tot aankoop te zetten. Een open en transparant gesprek over de prijs. Staan direct voor je klaar. En niet geheel onbelangrijk…..er is een goed aanbod van diverse mooie auto’s in verschillende prijsklasse

Betrouwbaar en sociaal

Hele goede ervaring, auto is keurig afgeleverd, goede service, en heerlijke taart gekregen!!

helder, duidelijk, vriendelijk

1e contact was telefonisch, duidelijke afstemming. Vervolg, auto bezien en proefrit, ok. Volgende dag samen met mijn vrouw. Netjes afspraken gemaakt en afgewerkt. Stekkerdoos trekhaak kwam water in. Netjes afgewerkt, prima, dank. Gebak was lekker.

Verrassend.

Fijn bedrijf zonder gladde verkopers.Prima Toyota IQ aangeschaft.Aflevering keurig verzorgd met een hele leuke smakelijke attentie.Bedankt.

Eerlijk en betrouwbaar

Recent weer een andere auto gekocht en zoals altijd alles weer prima voor elkaar precies zoals vooraf besproken. We hebben met het gezin diverse auto's in onderhoud en ook die service is prima. Wat dit bedrijf kenmerkt is hun eerlijkheid en betrouwbaarheid.

Behulpzaam en meedenkend

Ik ging mijn eerste auto kopen. Ze nemen de tijd om mee te kijken wat passend is. Uiteindelijk heb ik een leuk autootje kunnen vinden! Bij het ophalen van de auto was alles duidelijk en netjes gemaakt en kreeg zelfs een lekkere taart! Ik beveel dit bedrijf aan, aan iedereen of je nou je eerste auto koopt of een nieuwe auto koopt.

Super happy !

It was a great experience, the car is outstanding, since we arrived there all people gave us all the attention, very polite, I do recommend!

Vriendelijk en vertouwd

Goed en fijn garage bedrijf, eerlijk en vertrouwd, goede service.

vriendelijk, nam de tijd en correct

vriendelijk, nam de tijd en correct

Altijd goed overleg en keurig netjes geholpen

Net personeel . Eerlijk gevoel . Tijd maken voor de klant Kortom, net en eerlijk bedrijf

Een fijn bedrijf die alle tijd voor je heeft.

Naar mijn mening deskundig en meedenken voor de juiste keuze om een andere auto te kopen in verband met een total loss van de huidige auto .

Zoals altijd: uitstekend.

De service van Autobedrijf Valkenburg is uitstekend. Zowel Jasper als Evert denken heel goed mee. We hebben pas geleden onze auto ingeruild bij hen en ook dat is uitstekend verlopen. Wij zijn nu zo’n 15 jaar klant en blijven dat ook. Ook nu we van Veenendaal naar zuid-oost Friesland zijn verhuisd.

Heel fijn bedrijf

Ben al jaren klant en wordt altijd goed geholpen. Ze denken goed mee ook bij de aankoop van een auto, ze geven eerlijk advies. Al bijna 20 jaar een tevreden klant!

Uitstekend en net bedrijf

Mijn ervaring bij garage Valkenburg is uitstekend vriendelijke geholpen,afspraken nagekomen en bij aflevering een overheerlijke taart tor

Klant vriendelijk en goed geholpen

Meneer was echt service en kwaliteit gericht met een persoonlijke touch.

Auto goed en netjes opgeleverd.

Prima ervaring gehad. De auto werd overgenomen van een andere dealer. Een aantal onderdelen zijn vervangen zonder extra kosten.

Nette zaak

Nette zaak en keurig geholpen. Tevreden met de aankoop.

Betrouwbaar en eerlijk

Je wordt juist geholpen. Komt erg betrouwbaar over. Bedrijf woon ik vlakbij en heb daar nooit iets gekocht. Had dat dus wel moeten doen. Het spreekwoord "Wat je van ver haalt is beter" gaat hier niet op :-)

Heel aardig mensen.goede service

Voor schappelijke prijs heb ik een heel leuke auto gekocht. Ze zijn heel nette mensen.

Super service

Ik heb bij Autobedrijf Valkenburg B.V. Een Auto gekocht. duidelijke en communicatie die een goede gevoel gaven. Toen ik de auto op kwam halen voelde ik mij echt klant. Ze doen echt een stapje extra voor je. Super service!

Fijne ervaring

Bedrijfsgegevens

Planckstraat 2

3902 HS Veenendaal

318522 964

[email protected]

Over Autobedrijf Valkenburg B.V.

Autobedrijf Valkenburg B.V. bestaat sinds september 1991 en is door de jaren heen uitgegroeid tot een middelgroot autobedrijf, dat sinds 1998 aan de Planckstraat in Veenendaal gevestigd is. Bij ons kunt u terecht voor de aankoop van nieuwe auto's en occasions, onderhoud en reparatie, de APK, aircoservice, het professioneel invullen van uw occasion zoekopdracht, storing diagnose en alle andere vragen omtrent uw auto. Het team van Autobedrijf Valkenburg bestaat uit enthousiaste en vakkundige personen die allen veelzijdig inzetbaar zijn. Dit levert de nodige flexibiliteit op om elke voorkomende situatie binnen het bedrijf aan te kunnen. Ook zijn wij er voor om

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.