Eerlijk en betrouwbaar

Recent weer een andere auto gekocht en zoals altijd alles weer prima voor elkaar precies zoals vooraf besproken. We hebben met het gezin diverse auto's in onderhoud en ook die service is prima. Wat dit bedrijf kenmerkt is hun eerlijkheid en betrouwbaarheid.

Behulpzaam en meedenkend

Ik ging mijn eerste auto kopen. Ze nemen de tijd om mee te kijken wat passend is. Uiteindelijk heb ik een leuk autootje kunnen vinden! Bij het ophalen van de auto was alles duidelijk en netjes gemaakt en kreeg zelfs een lekkere taart! Ik beveel dit bedrijf aan, aan iedereen of je nou je eerste auto koopt of een nieuwe auto koopt.

Super happy !

It was a great experience, the car is outstanding, since we arrived there all people gave us all the attention, very polite, I do recommend!

Vriendelijk en vertouwd

Goed en fijn garage bedrijf, eerlijk en vertrouwd, goede service.

vriendelijk, nam de tijd en correct

vriendelijk, nam de tijd en correct

Altijd goed overleg en keurig netjes geholpen

Net personeel . Eerlijk gevoel . Tijd maken voor de klant Kortom, net en eerlijk bedrijf

Een fijn bedrijf die alle tijd voor je heeft.

Naar mijn mening deskundig en meedenken voor de juiste keuze om een andere auto te kopen in verband met een total loss van de huidige auto .

Zoals altijd: uitstekend.

De service van Autobedrijf Valkenburg is uitstekend. Zowel Jasper als Evert denken heel goed mee. We hebben pas geleden onze auto ingeruild bij hen en ook dat is uitstekend verlopen. Wij zijn nu zo’n 15 jaar klant en blijven dat ook. Ook nu we van Veenendaal naar zuid-oost Friesland zijn verhuisd.

Heel fijn bedrijf

Ben al jaren klant en wordt altijd goed geholpen. Ze denken goed mee ook bij de aankoop van een auto, ze geven eerlijk advies. Al bijna 20 jaar een tevreden klant!

Uitstekend en net bedrijf

Mijn ervaring bij garage Valkenburg is uitstekend vriendelijke geholpen,afspraken nagekomen en bij aflevering een overheerlijke taart tor

Klant vriendelijk en goed geholpen

Meneer was echt service en kwaliteit gericht met een persoonlijke touch.

Auto goed en netjes opgeleverd.

Prima ervaring gehad. De auto werd overgenomen van een andere dealer. Een aantal onderdelen zijn vervangen zonder extra kosten.

Nette zaak

Nette zaak en keurig geholpen. Tevreden met de aankoop.

Betrouwbaar en eerlijk

Je wordt juist geholpen. Komt erg betrouwbaar over. Bedrijf woon ik vlakbij en heb daar nooit iets gekocht. Had dat dus wel moeten doen. Het spreekwoord "Wat je van ver haalt is beter" gaat hier niet op :-)

Heel aardig mensen.goede service

Voor schappelijke prijs heb ik een heel leuke auto gekocht. Ze zijn heel nette mensen.

Super service

Ik heb bij Autobedrijf Valkenburg B.V. Een Auto gekocht. duidelijke en communicatie die een goede gevoel gaven. Toen ik de auto op kwam halen voelde ik mij echt klant. Ze doen echt een stapje extra voor je. Super service!

Fijne ervaring

Fijne samenwerking!

Blij met onze nieuwe aankoop. Goede service.

Snelle en goede service.

Telkens weer positieve ervaring

Ben al een tijdje klant voor onderhoud en reparaties, en moest nu ivm te grote reparatie acuut een andere auto. Kreeg direct leenauto mee, en kon ook binnen een uur een andere uitstekende auto kopen. De service is perfect, iedereen denkt 100% mee, vakkennis perfect, dit is wat je wil. Dus 100% aanrader!

Vakkundige hulp en altijd bereid tot extra inspanning als dat nodig is.

Doorgaans hebben we prima ervaring bij jullie bedrijf, de lijntjes zijn kort en er wordt altijd flexibel met de klant meegedacht, zowel bij het kopen van een auto als bij onderhoud of reparaties. De vakkundige kennis is m.i. ruim voldoende want we hebben nog niet meegemaakt dat een probleem niet opgelost kon worden! Een enkele misser (vorig jaar juli) in meer dan 20 jaar omdat een reparatie niet compleet was uitgevoerd doet wat ons betreft niets af aan onze tevredenheid.

Vriendelijk en betrouwbaar

Niets is teveel gevraagd bij dit bedrijf. Dezelfde week werd de auto tiptop klaargezet en onze oude auto opgehaald. Een week later langs geweest om wat na te vragen en zonder problemen werden we geholpen.

Goede service en betrouwbaar

Goede service en betrouwbaar.

Vriendelijk en komt afspraken na

Zeer vriendelijk te woord gestaan. En goede service.

Het kopen van een 2de hands auto

Auto is helemaal in orde gemaakt voor afleveren: - goede banden eronder - diverse herstel werkzaamheden voor afleveren (o.a. binnenverlichting, lambda sonde, draagstand) - vloeistoffen aangevuld

Over Autobedrijf Valkenburg B.V.

Autobedrijf Valkenburg B.V. bestaat sinds september 1991 en is door de jaren heen uitgegroeid tot een middelgroot autobedrijf, dat sinds 1998 aan de Planckstraat in Veenendaal gevestigd is. Bij ons kunt u terecht voor de aankoop van nieuwe auto's en occasions, onderhoud en reparatie, de APK, aircoservice, het professioneel invullen van uw occasion zoekopdracht, storing diagnose en alle andere vragen omtrent uw auto. Het team van Autobedrijf Valkenburg bestaat uit enthousiaste en vakkundige personen die allen veelzijdig inzetbaar zijn. Dit levert de nodige flexibiliteit op om elke voorkomende situatie binnen het bedrijf aan te kunnen. Ook zijn wij er voor om