Wij worden hier altijd heel vriendelijk en behulpzaam geholpen.

Gastvrij vriendelijk en zeer vakkundig.

Vertrouwd zonder verrassingen

Zoals altijd, een belletje voor de mankementen. Eerlijk verhaal over wat wel en niet moet. Ook wat nog wel even kan wachten. Gewoon vertrouwd.

Een goede klantVRIENDELIJKE garage

Omgaan met de klant.

goede garage, vlot, probleemloos

goede prijs kwaliteit verhouding

Prima service. Dat ervaar ik al jaren.

Jullie zijn heel erg klant vriendelijk Altijd bereidt om me te halen en te brengen.

top!

goed bedrijf met een goede service!

Wij worden altijd goed en vakkundig geholpen!

Al jaren kopen wij onze auto bij autobedrijf Valkenburg. We worden altijd netjes, eerlijk en goed geholpen! Ook het onderhoud wordt gedaan door autobedrijf Valkenburg, dit is altijd heel vakkundig. Wanneer er wat is mag je altijd even langsrijden en dat is een fijn en vertrouwd gevoel! Wij zijn super tevreden!

Aardige mensen. Behulpzaam en kundig vakwerk. Houden zo!!

Tot nu toe zijn al mijn ervaringen zeer goed

Wij zijn al 10 trouwe klant bij Autobedrijf Valkenburg en zullen dat blijven. Vakwerk en uitstekende service!

Deskundig en vriendelijk

Samen wordt gezocht naar de beste oplossing.

Snel en adequaat geholpen.

Ondanks de drukte werd de storing aan mijn auto snel gevonden en deskundig verholpen.

Alles goed geregeld

Nette en vlotte service. Alles volgens afspraak

Altijd top service!

Heldere communicatie en vriendelijke mensen!

Snelle en correcte hulp!

Prettige en snelle service.

Auto weer perfect voor elkaar na de APK

Rijdt er als een zonnetje

perfect geholpen

kleine beurt en APK prima uitgevoerd en erg klantvriendelijk (de garage belt wanneer de auto klaar is, meldt de bijzondere reparatie en houdt zelf bij of een grote dan wel kleine beurt nodig is)

Zeer nette service , een adequaat reageren

We hebben een nieuwe auto gekocht bij Jasper. Netjes geholpen en blij met de aankoop. Vervolgens ontstonden een paar kleine dingen / storingen. Alles netjes verholpen en snel op gereageerd . l met al . Top service , wij zijn zeer tevreden!!

Al verschillende auto's gekocht en nooit geen problemen , als er wat is wordt het snel en vakkundig opgelost.

Zoals we gewent zijn, behulpzaam, eerlijk en betrouwbaar!

Verder niets aan toe te voegen.

Wij zijn al heel veel jaren klant ,en wij worden altijd zeer goed geholpen

Goede service en kwaliteit

Geheel tevreden

Fijne garage, klantvriendelijk en hele goede service.

Fijn geholpen met aankoop van een Ford C max, komen afspraken na en verlenen hele goede service. Ook de medewerkers erg vriendelijk en behulpzaam.

Zeer correct en snel geholpen

problemen met airco, snel aangepakt en opgelost, met koffie en een praatje!

Prima garage, al zoveel jaren....

Al bijna 35 jaar ervaring met dit bedrijf, en altijd goed en deskundig geholpen.....

Over Autobedrijf Valkenburg B.V.

Autobedrijf Valkenburg B.V. bestaat sinds september 1991 en is door de jaren heen uitgegroeid tot een middelgroot autobedrijf, dat sinds 1998 aan de Planckstraat in Veenendaal gevestigd is. Bij ons kunt u terecht voor de aankoop van nieuwe auto's en occasions, onderhoud en reparatie, de APK, aircoservice, het professioneel invullen van uw occasion zoekopdracht, storing diagnose en alle andere vragen omtrent uw auto. Het team van Autobedrijf Valkenburg bestaat uit enthousiaste en vakkundige personen die allen veelzijdig inzetbaar zijn. Dit levert de nodige flexibiliteit op om elke voorkomende situatie binnen het bedrijf aan te kunnen. Ook zijn wij er voor om