Een goed en een zeer betrouwbaar bedrijf.

Altijd staat Valkenburg klaar als er wat met de auto is. Het afleveren van een auto gebeurt keurig netjes. En de garantie word netjes afgehandeld. Zoekt u een auto bel dan Autobedrijf Valkenburg.

Goed geholpen

Lopen er al jaren en je kunt er altijd terecht

Een prima , net,en eerlijk autobedrijf

Prima geholpen, auto die ik gekocht heb is netjes nagekeken. Beurt gehad Nieuwe APK nieuwe achterbanden er op gezet. Auto werkt naar behoren.

Topservice, klantvriendelijk, meedenkend, flexibel.

Ik kom al een aantal jaren bij garage Valkenburg omdat ik daar altijd heel prettig geholpen word. En goede ervaringen heb.

Echt een top bedrijf waar echte service op nmr 1 staat, problemen worden opgelost en niet moeilijk wordt gedaan.

goed gevoel

netjes geholpen en de tijd zal de rest uitwijzen

Prettige, flexibele, realistische benadering van de klant!

Inmiddels meer jaren een goede ervaring wat betreft de manier hoe je geholpen wordt, altijd realistisch in technische- en financiële zin. Op zaterdagmorgen is er tijd voor een spoedje en door de weeks prima planning.

Betrouwbare firma

Afspraak is voor de firma afspraak.

goed ontvangen en de klant staat hoog in het vaandel

Goede afspraken en correcte service en zeer vriendelijk.

Ben tevreden over jullie klandizie.

Toen ik niet kon komen om de auto te brengen kwamen jullie hem halen en weer terug brengen.

Enorm goed geholpen

Bij mijn zoektocht naar een passende auto voor mij, ben ik erg goed geholpen door autobedrijf Valkenburg.

perfect

Meedenkend Betrouwbaar eerlijk betaalbaar oplossingsgericht no nonsens

Goede bedrijf!

Goed bedrijf, goede service. Wij zijn blij met onze nieuwe auto!

Goed!

We hebben nu al aardig wat kilometers gemaakt met onze auto die we bij jullie hebben gekocht. We zitten nu midden in een verhuizing en tot nu toe bevalt onze ford focus stationwagen ons prima! Het enigste minpuntje wat we kunnen vinden over onze auto is dat hij van begin af aan als je de weerstand aanzet van de auto dat hij soms uit het niks heel hard begint te loeien. Als we hem dan uit zetten en opnieuw weer aan zetten is het weg maar probleem komt telkens weer terug Dus even aankijken maar veder geen hinder van. Voor een auto die nu bijna 260.000 op de teller heeft staan zou je het niet van zeggen dat hij het heeft gereden. Wij hebben er veel plezier van en ik hoop dat we nog een poosje plezier van mogen houden!. Het personeel van Valkenburg is allemaal erg vriendelijk! Dus ik zou zeggen ga zo door!

Prima en eerlijk bedrijf!

Je wordt snel geholpen, ze denken met je mee en voor een redelijke prijs.

Behulpzaam en betrouwbaar

Valkenburg heb leren kennen als een betrouwbaar en behulpzaam bedrijf. Vorig jaar een auto gekocht en deze bleef mankementen vertonen. Ik mocht hem toen na een jaar toch inruilen voor een andere. En kreeg er nog een normale prijs voor. Ondanks dat de auto niet meer particulier verkocht kon worden.

buitergewoon

als iemand mijn een advies vraag om de auto te repareren dan zeg ik autobedrijf Valkenburg

Wij zijn heel fijn geholpen.

Zijn er vaker wezen kijken, vriendelijk en geen druk. Goed advies.

Prima bedrijf, mooie auto gekocht hier!

Goede en snelle service. Wij hebben hier een nette auto voor een mooie prijs aangeschaft!

Goede service en goede afspraken, zeer tevreden

2 maanden geleden een auto gekocht, Zeer tevreden over de afhandeling.

Bijzonder goed

Zij hebben mijn zoon een auto verkocht. Daar bleek al snel een probleem mee te zijn. Dat werd direct en zonder bijkomend gezeur opgelost. Een prima bedrijf. Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.

Prima service; no-nonsense mentaliteit

Evert en zijn medewerkers daar kun je op rekenen. Zij zijn goed bereikbaar en helpen bij aankoop en onderhoud van onze auto's. Kortom: ik zou deze zeker aanbevelen!

Uitstekende service

Vanaf het eerste moment was alles goed geregeld. Met name de communicatie met de heer Valkenburg was uitstekend. Hij reageerde snel op mijn e-mails. De Skoda die hij aan ons heeft verkocht bevalt uitstekend. Zeer betrouwbaar bedrijf.

Behulpzaam en correct

Gaan samen met de klant de uitdaging aan om de perfecte auto uit te zoeken. Dit doen ze met veel passie en een degelijk advies.

Uitstekende service.

Alles volgens afspraak.