Fantastisch bedrijf met geweldige service

Onlangs een camper gekocht, er waren enkele mankementen, deze zijn goed en snel opgelost. Tevens hele vriendelijke mensen. Waarvoor hartelijk dank.

Vriendelijke niet opdringerig gaf een fijn gevoel

Apk laten uitvoeren aan camper. Zeer tevreden over het e.e.a.

Afspraak gemaakt om keuring uit te voeren terwijl ik kon wachten. Was afkeur ,gaatje in achterlicht. Kreeg gelegenheid dit zelf te repareren waarna goedkeuring . Topbedrijf

Goede communicatie en afhandeling van de jaarbeurt met APK

Idem

Vriendelijke medewerkers , en werd goed geholpen

Heel goed geholpen en klantgericht

Een heel klantvriendelijke service. Ze nemen de tijd voor je en geven je de ruimte om te bekijken en ervaren of het voertuig dat je mogelijk wil kopen ook bij je past en aan je wensen voldoet.

Super!!!!

Vriendelijk, goede service, koffie staat klaar!!!

Bij de koop en de begeleiding van de koop heb ik me zeer welkom gevoeld. Peter zelf en Kees, ontzettend prettige heren. Er is tijd voor een praatje en een lekkere kop koffie. Ze hebben voldaan aan mijn vraag voor bijv. een nieuwe matten-set. En ik ben er van overtuigd dat zij mij ook wederom prettig zouden helpen mocht ik tegen een euvel aanlopen met mijn nieuwe auto. Heren, hartelijk dank!

Zeer vriendelijk en behulpzaam

De medewerkers zijn zeer betrokken en geen moeite is teveel voor uitleg van het probleem. Lof!

Tot op heden zeer tevreden.

Klantvriendelijk en net bedrijf, alsmede de monteurs die over het algemeen weten waar ze over praten. Ook bereid om iets extra's voor je te doen wanneer de tijd het toelaat natuurlijk. Ook de koffie laat zich gemakkelijk wegdrinken haha.

Vriendelijke benadering

Aderige mensen vriendelijk altijd koffie Alleen de communicatie kan beter.

Topbedrijf, ouderwetse service KLASSE

Behulpzaam, snelheid, aandacht voor de klant, vriendelijk personeel en lekkere koffie

Goed werk

Levertijd onderdelen

Prima garage voor camper en auto

Na een paar teleurstellingen bij andere garages ben ik bij garage Peters erg goed geholpen. Aardige mensen met hart voor de zaak, goede communicatie en duidelijk beeld van reparatie en kosten. Heb nu eindelijk mijn vaste garage gevonden voor beurten, keuren en reparaties .

Fijne en laagdrempelige benadering; goed overleg mogelijk, zeer behulpzaam

Heb vorig jaar een gebruikte Skoda Yeti gekocht bij Peters en kan niet anders zeggen dan dat het een fijne ervaring is geweest van begin tot aankoop. Kreeg alle tijd en ruimte om de auto te bekijken, ook van de onderzijde. Daarna een rit gemaakt in de omgeving. Uitgebreid meegekeken en uiteindelijk gezamelijk tot een goede aankoopprijs gekomen. Tot nu toe geen enkel probleem met de auto, rijdt als een zonnetje. Superblij mee!!! Dankjewel Peter

Zeer kundig bedrijf met gezellige mensen

Onze ervaring met Peters Auto's en Campers, waar we onze camper hebben gekocht, is ronduit geweldig. Allereerst waren we onder de indruk dat ze een Bosch Car Service dealer zijn, wat voor ons een extra geruststelling was over de kwaliteit van de dienstverlening. Het personeel toonde zich buitengewoon vakkundig en nam uitgebreid de tijd om al onze vragen te beantwoorden. Hun expertise was duidelijk merkbaar, wat ons een vertrouwd gevoel gaf bij het maken van onze keuze. Wat de ervaring nog aangenamer maakte, was de vriendelijkheid en gastvrijheid van de eigenaar het personeel. Het voelde als een gezellige omgeving waar we met open armen werden ontvangen. Dit aspect, gecombineerd met hun professionaliteit, maakte het hele aankoopproces heel plezierig. Bovenal waarderen we de betrouwbaarheid van dit bedrijf. Ze hebben woord gehouden en zijn volledig transparant geweest gedurende het hele proces. We zijn enorm tevreden met onze camper en zouden dit bedrijf van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar kwaliteit, vakmanschap en een positieve koopervaring.

Ervaren mensen die weten wat ze doen.

Zeer prettige ervaring om naar toe te gaan.

Klant-en servicegericht

Goede prijs-kwaliteit verhouding, klant-en servicegericht, vriendelijk personeel en gemaakte afspraken worden nagekomen!

Prima garage vriendelijk. Goed advies .

Goede service goede communicatie,en onderhoud uitstekend uitgevoerd.

Tevreden na de keuring.

Helemaal tevreden na de keuring en kleine beurt aan de auto. Direct erna bericht over het ophalen zoals afgesproken.

Hebben goede monteurs

Gezellig bedrijf maar druk

Een mooie Mercedes gekocht bij Peter. Snelle service. Alles snel geregeld. Auto werd in een hele goede staat geleverd. Ook mooi schoon van binnen en buiten. Peter denkt mee en is vriendelijk. Komt afspraken na. Auto doet het prima en ben blij dat ik bij deze garage mijn nieuwe Mercedes heb gekocht. Aan het einde krijge je nog een mooi cadeautje van Peter.

Klantvriendelijk

Goed onderhandelen met Peter en Cees. Staan open voor aanpassing aan camper. Komen afspraken na. Problemen warden opgelost. We zijn tevreden over de koop van de nieuwe camper en de verkoop van onze camper.

Weer een snelle perfecte service

uitstekende service

Uitstekend advies mbt groot onderhoud en kostenbesparing van mijn Volvo.