Alles wat op voorhand wordt besproken, wordt ook daadwerkelijk uitgevoerd. Je komt nooit voor onbedoelde verrassingen te staan. Als een monteur, tijdens de reparatie, een defect tegenkomt wat niet van te voren is besproken, dan belt hij met de klant en vraagt of dat eventueel gerepareerd mag worden. Zo sta je nooit voor (dure) verrassingen!!

Snel en goed geholpen

Prima service geleverd !

Kleine beurt en vervangen remschijven is naar volle tevredenheid uitgevoerd !

Xperts in mobiliteit!

Xperts in mobiliteit!

Altijd vriendelijk en goede service

Tevreden!

Tevreden!

Zeer slechte service 2 maanden na aankoop van auto.

2 maanden geleden heb ik een auto met trekhaak bij dit bedrijf gekocht, ik ben zeer tevreden over de aankoop, doch een week geleden bleek bij mijn eerste gebruik van de trekhaak dat de elektrische aansluiting niet werkte. Bij contact hierover met Lawrence Car Service kon ik gelukkig binnen enkele dagen de auto brengen om het probleem te verhelpen. Doch mijn verbazing was groot toen ik na enkele uren hoorde dat de reparatie van dit euvel ca. 350 tot 400 euro zou kosten. Ik heb toen aangegeven hier nog over te willen nadenken omdat ik dit een te hoog bedrag vond. Toen ik mijn auto vervolgens ging halen werd ik geconfronteerd met een nota van dik 100 euro (zijnde de kosten voor het constateren van deze fout) terwijl ik een auto heb gekocht met trekhaak, waarbij ik veronderstel dat dan ook de elektrische aansluiting in orde is. Ik had toch een betere service verwacht of is dit te veel gevraagd na de aankoop van een auto.

Beste heer Jacobs, Kan wel begrijpen dat u het vervelend vind, u maakt echter gewoon een afspraak voor een diagnose. Dan zijn er kosten mee gemoeid, de auto is zonder een enkele vorm van garantie/coulance aangeschaft. Hebben u op de kosten van de diagnose 25% coulance korting gegeven. Verder heb ik u aangegeven dat als u het toch gerepareerd wilt hebben u nog eens 50% van de diagnose kosten op de reparatie (waarin we duidelijk vooraf een vaste prijs afspreken) als coulance als korting ontvangt. U zou dus uiteindelijk zelf ca. 45,- kosten zelf moeten dragen. Kan er helaas weinig anders van maken. Het is uw eigen keuze dat u ons zo op internet neerzet, wij denken er zeker anders over. Lawrence

Vriendelijk, terzake kundig, behulpzaam.

Contact gaat heel ongedwongen. Ik belde 10 minuten voor aankomst op, om te checken of de auto er nog was. Was er. Ik kon gelijk proefrijden. Ben daarna nog een aantal adressen langsgegaan. Toen ik op het eind van de dag, 20 minuten voor sluitingstijd terugkwam, werd er gewoon nog altijd ruim de tijd genomen om alles inorde te maken, en omdat we om vervoer verlegen zaten, konden we de auto direct al meenemen. Geweldige service.

Dank voor het afstellen van de voorwielophanging en montage nieuwe banden. Leuk dat ik voor ern paar uur een leenauto mee kreeg.

perfect geholpen

storing goed verholpen

Helder snel klantgericht

Klasse service!

Mijn vrouw is 1 deze dagen uitgerekend om te bevallen van ons eerste kindje. Wij hadden het plan om onze auto particulier te verkopen. Om dan kort voor het einde van haar verlof een nieuwere grotere auto te kopen. Toeval treft dat bij Lawrence een auto staat die compleet aan onze wensen voldoet. Aangezien onze situatie konden wij niet het risico lopen om voor deze auto 2 uur enkele reis de auto te gaan halen. Tevens was inruilen iets wat we in eerste instantie ook niet in gedachte hadden. Maar om voor ons zelf nog niet de deur dicht te gooien toch even contact opgenomen met Lawrence om onze situatie uit te leggen. Via telefonisch contact krijgen we te maken met Bram. Hij heeft op afstand een indicatie voor onze auto gegeven, een mondeling akkoord gegeven op wat wij te bieden hadden. Is vervolgens in de auto gestapt en is deze hoogstpersoonlijk (2 uur enkele reis) bij ons wezen afleveren. Wij zijn compleet verbaasd dat er op deze wereld nog zulke eerlijke mensen zijn, ons vertrouwen is gewonnen. Klasse!! Hartelijk dank voor deze service!

Snel en goed behandeld

Niet betrouwbaar.

Eerste keer daar. Vriendelijk personeel. Kwamen ook vakkundig over. Auto laten keuren. Enkele afkeuringspunten. Prijsopgave rond de 485 euro. Mijn vrouw gaat de auto ophalen en er wordt 530 geteld. Dus als je een prijsopgave laat maken zou ik het zwart op wit laten zetten. Verder over het geleverde werk geen opmerkingen.

Beste Ron, jammer dat jullie dit zo ervaren. Helaas ervaren jullie dit zo, echter na een gesprek met Twan blijkt dat er na de reparatie alleen een uitlijning van de stuurinstallatie nodig was welke niet op de offerte vernoemd was. Echter heeft Twan daar telefonisch goedkeuring voor gekregen. Dat bedrag is dus bovenop de offerte gekomen. Vraag is dan; hoezo ervaart u dit als onbetrouwbaar? Nodig u graag uit om dit mondeling te evalueren, wellicht dat wij qua communicatie dan nog een stukje duidelijker moeten worden door het traject heen. Grt. Lawrence

BEDROEVEND

RUIM 650 EURO BETAALD VOOR EEN REPARATIE DIE NIETS VERANDERD HEEFT AAN HET EUVEL WAARVOOR DE AUTO IN DE GARAGE IS AANGEBODEN. KLANT HEEFT AANWIJZINGEN GEGEVEN WAAR HET EVENTUELE DEFECT GEZOCHT KON (MOEST) WORDEN, DAAR IS ACHTERAF BLIJKBAAR NIETS MEE GEDAAN. resultaat: ONDERDELEN ZIJN VERVANGEN DIE NIET AAN VERVANGING TOE WAREN. KLANT VRAAGT DAAROM DEZE WEEK EEN GESPREK TE KUNNEN HEBBEN MET DHR. LAWRENCE. DAT ZOU KUNNEN OP 23 OKTOBER NA 14.00 U, OF 24 EN 25 OKTOBER, AANBEVELEN? LIGT AAN DE RESULTATEN VAN HET GESPREK.

Beste Math, Onze Chef werkplaats heeft u al aangegeven dat de door u gewenste vervanging van het betreffende deel wellicht de oorzaak niet is. Als u dan wilt dat we het vervangen kan het resultaat dus niet in lijn der verwachting liggen. Verder bedragen de kosten van de vervanging van het gewenste onderdeel in totaal € 355.74 incl. btw. De rest van de factuur betreft regulier onderhoud!! Jammer dat u eerst een nogal een negatieve review schrijft en mij daarin vervolgens in uit-nodigt voor een gesprek. Lijkt mij de verkeerde volgorde. Maar anderzijds, was dat gesprek er geweest zou dat niets veranderen aan onze handels wijze, onze team van monteurs zet zich immers 100% in voor elke klant. Denk dan ook dat een gesprek alleen maar een prettig en constructief gesprek kan zijn als u deze geheel onjuiste review verwijder en er met open gedachte instaat(en eerlijkheid). Anders bedank ik vriendelijk voor de uitnodiging, Grt Lawrence

Vakmannen

Prima service , telefonisch goed bereikbaar en helder en duidelijk over wat er miet gebeuren Al jaren een TOP team met vaklui

Snelle en goede service!

Ik ben al een aantal jaar vaste klant bij dit bedrijf. Ik ben zeer te spreken over de klantvriendelijkheid en kwaliteit. Zeker zou ik dit bedrijf bij anderen aanbevelen! Twan Claessen is vooral mijn monteur; een topper!

Gewoon zoals afgesproken, goede service en een schone auto.🏆

Afspraak vervolgens goede service en een schone auto retour😉

Acuut probleem werd nog dezelfde dag verholpen en bij aflevering was de auto ook nog schoongemaakt 😀

Prima garage

Een mooie tweedehandse auto gekocht waarbij alles net naar afspraak is afgehandeld. Op afspraak zijn ze ook s’avonds voor ons open geweest, super services!

Uitstekende Service

Goede afspraken gemaakt en nagekomen. Snelle afhandeling en prettige sfeer.

Zeer tevreden, kwalitatief zeer professioneel personeel. Goed advies.

Zeer tevreden. Goed advies door professioneel personeel.

Profesioneel, vakbekwaam en vriendelijk personeel dat met mij meedacht

Mijn auto moest voor eind oktober APK gekeurd zijn. De datum dat ik in de garage moest zijn had ik diverse medische afspraak of de datum verzet kon worden. Niet nodig zei men en boden mij meteen een leenauto aan die ik ook nog de dag van tevoren kon ophalen. Tijdens een van mijn bezoeken repte ik over de mogelijkheid om de lichtopbrengst van de koplichten te vergroten. verschillende scenario's passeerden de revue. Ik heb hier verder geen aandacht aan besteed, maar na de grote beurt en Apk waren er koplichten vervangen door lampen met 30 % meer opbrengst niet overbodig dez donkere dagen. Klasse!!!

Nog steeds zeer tevreden.

Bij APK word ik gebeld als er onvoorziene kosten tevoorschijn komen, dit ervaar ik altijd als prettig. Zo ben je tenminste op de hoogte v/d kosten en sta je niet voor verrassingen. Al met al nog steeds tevreden.

Supersnelle service

Weer top geholpen. Afspraak op korte termijn mogelijk. Met altijd een reminder de dag vooraf.