Vriendelijk personeel, uitstekende service

Super tevreden

Fijn hoe ze de (terugkerende) klant waarderen

Voor mijn vakantie kwam ik toch achter dat mijn auto nog wat aandacht puntjes heeft. Gelukkig wordt hier adequaat op gereageerd en kan ik binnenkort met een goed gevoel naar Frankrijk rijden

heel goed

vriendelijk en behulpzaam

Prima geholpen

Geweldig bedrijf

Auto gekocht snel geleverd en alle afspraken na gekomen PERFECT. Bij aflevering ook nog een hele leuke attentie gekregen een heel lief gebaar.

Weer prima geregeld!

Altijd vriendelijk en persoonlijk! En het doel van het bezoek is uiteraard weer ruimschoots behaald! Dit keer airco onderhoud. Van bijna geen verkoeling naar “ zet hem maar iets lager”! Prima resultaat dus!

Altijd een oplossing.

Zuithof garage is altijd bereid te helpen. Zonodig alles in het werk te stellen om tot een goede oplossing te komen.

Terzake kundig en oplossingsgericht.

Vaak heb je als aanspreekpunt Marcel. Hij heeft altijd een luisterend oor, is terzake kundig en is oplossingsgericht. Men wil bij Zuidhof graag dat je tevreden bent. Je voelt je altijd welkom en de koffie staat klaar. Ik heb een klik met dit bedrijf.

Direct geholpen

Onverwachts net voor de vakantie kwamen wij erachter dat er één achterband glad was. We konden direct de auto brengen en dezelfde dag deze weer ophalen. Super service! Dit naast het standaard onderhoud, goed en persoonlijk contact. Zijn wij zeer tevreden over René en zijn team Zuithof!

Top in service en mensgericht

De service is erg goed. De medewerkers en de eigenaar zijn altijd betrokken met de klanten. Iedereen die daar werkt staan klaar voor je vragen en zijn behulpzaam.

Gewoon een uitstekende garage!

Zuithof is een garage waar SERVICE en KLANTTEVREDENHEID geen loze kreten zijn. Recent is een schade aan onze auto tot volle tevredenheid hersteld.

prima hulp

Gewoon een prima garage

Afspraak snel gemaakt, APK doeltreffend uitgevoerd.

Reparatie van de auto is prima uitgevoerd.

de auto had een deukje opgelopen, is volgens afspraak gerepareerd en de kosten waren van tevoren afgesproken.

De klant is er koning

We worden altijd voortreffelijk geholpen.

Goed vriendelijk

Duidelijk vriendelijk neemt de tijd altijd geïnteresseerd in de mens in de klant

Top bedrijf

Top bedrijf al jaren klant

Wil niet naar een andere garage.

Super fijne afhandeling van zaken en goede service.

Prima service.

Zelf had ik een afspraak gemaakt voor een APK in combinatie met een grote beurt. Bij het ophalen van de Forester bleek echter dat een kleine beurt van toepassing was en deze ook was uitgevoerd. Een prettige verrassing dus gezien de lagere kosten.

Je bent er klant.

Vriendelijk en hulpvaardig.

Erg goed

Bijzonder snel geholpen en vriendelijk

Goede service.

Altijd vriendelijk en behulpzaam personeel en goede service.

Zoals gewoonlijk perfect !

Zie boven

Zeer positief

Uitstekend geholpen. Vriendelijk en goede prijs. Reparatie vlot uitgevoerd. Perfecte service, koffie en leenauto

Een klantvriendelijk bedrijf

Tusveld 15