snel, effectief, vriendelijk, betrouwbaar

persoonlijke benadering

Dankjewel voor de mooie review! wij zullen blijven streven naar deze beleving.

Prettig vakkundig en snel geholpen

Lampje van de auto was stuk. Ik wordt meten geholpen. Is een hele klus want de hele bumper moet er dan af. Maar alles was toch binnen 30 minuten klaar. Klein verbeterpuntje. Ze hebben alle lampen vervangen inclusief dimlicht, stadslicht en richtingaanwijzerlampjes. Terwijl dat niet nodig was. Dit zag ik later op de factuur. Hun reactie was omdat het zoveel werk is om 1 lampje te vervangen hebben we ze allemaal gedaan. Ervaring leert nl dat de andere lampjes ook snel aan vervanging toe zijn. Snap ik. Ik had het alleen wel prettig gevonden als het even was overlegd.

Prima autobedrijf!

Prima service!

Plezierige professionele aanpak

Nette auto zowel van binnen als van buiten. Redelijk vraagprijs met onderhandel ruimte.

Dankjewel voor de mooie review!

Prima garage!

Het regelen van de juiste ashoes voor onze 27-jarige camper tbv de APK bleek een tegenvallende klus, maar is uiteindelijk gelukt!!!

zeer meedenkend en behulpzaam, goede service

zie bovenstaande

Zeer vriendelijk en netjes personeel

Het personeel is vriendelijk en zeer vakkundig.

Duidelijk communicatie, snelle service

Vooraf duidelijk gecommuniceerd, snelle en correcte afhandeling van de reparaties en APK.

Betrouwbaar bedrijf met zeer vriendelijk personeel

Ik werd vriendelijk te woord gestaan. Zeer vakbekwaam personeel. Snel geholpen. Gebruik huur auto mogelijk. Prima service. Zeker een aanrader.

Heel verbaasd hoe goed ze zijn.

Lang klant geweest met 2 auto´s in onderhoud en ook 1 gekocht. Was altijd goed maar als de auto te oud wordt , wil de eigenaar graag beslissen dat het tijd is voor wat anders en werd onze auto afgekeurd voor de APK Keuring omdat de CO uitstoot veel te hoog was, en er dus een dure reparatie aankwam. Bij 2 andere garages, 1 merkgarage en 1 algemene garage werd de auto wel goed gekeurd voor de APK! Voldeed prima volgens de geldende norm.

Fijn dat u onze service en transparantie altijd goed vond en inderdaad is de Volkswagen Golf op 12-06-2018 voor de APK geweest. Wij danken u ook voor de review! Het houd ons scherp en zien we het belang om de processen onder ogen te nemen en te verbeteren. U blijft welkom en de koffie staat altijd klaar!

Prettig contact, meedenkend

Fijne ontvangst, er werd goed geadviseerd en ik ben te spreken over de goede service (leenauto). De reparatie is netjes uitgevoerd. Voor het vervangen van een buitenband is ingezet op een betaalbare oplossing, incl uitleg over waarom het vervangen nodig was. Voor mij was het de eerste keer hier, ik kom zeker terug!

Klantvriendelijk betrouwbaar en superkwaliteit

Allemaal vriendelijke medewerkers die hart voor het bedrijf en de klanten hebben... Super allemaal en nog steeds helemaal blij met mijn lancer dank jullie wel

Zoals altijd een fijne ervaring om bij Wagtho een auto te kopen.

Goed advies, goede service en een zeer prettig contact voor, tijdens en na de aankoop van de auto. Er wordt naar je geluisterd, waardoor je je ook begrepen voelt. En aan de hand van je wensen wordt er gezocht naar de beste auto voor het geschikbare budget. Echt een aanrader!

Ronduit slecht.

Verkeerde dingen gemonteerd. Bepaalde handelingen worden niet uitgevoerd. Bij dit bedrijf voel je als klant geen koning. Ook vinden ze het lastig om hun fouten toe te geven. Situatie is wel opgelost alleen een excuus of een sorry hoef je niet te verwachten.

Goed geholpen,en snel

Altijd goed,al jaren klant

snel geholpen

Mijn auto kon snel gerepareerd worden en het kunnen krijgen van leenauto vind ik prettig.

Goede service en de klant is koning!

Goede service en de klant is koning!

Goed, betrouwbaar, snel

Vriendelijk personeel, kan altijd snel terecht, auto altijd weer keurig op orde. Maar het belangrijkste: ze zijn hier eerlijk. Als zij zeggen dat er iets moet gebeuren, zijn ze te vertrouwen, en ze proberen mee te denken wat de goedkoopste veilige optie is. Al met al zorgt dit ervoor dat ik na mijn verhuizing toch bij Wagtho ben gebleven door hun goede service.

In het woordenboek bij de omschrijving van woord het klantenservice staat de nasm Wagtho

Altijd behulpzaam en vriendelijk. Ze weten waar ze over praten.

Goede service!

Vriendelijk, aardig en goed!

professioneel en kundig

Ik heb het autobedrijf ervaren als een bedrijf die tijd maakt voor hun klanten en de klanten respecteert om wie ze zijn. Zonder druk of louche verkooptechnieken. Ik kreeg een goed gevoel erbij, met een soort van vertrouwen die je niet vaak tegenkomt. Wij zijn blij met hoe de verkoop is gegaan en genieten nu van onze nieuwe auto!

Prima service, wordt alle tijd voor je genomen

21-10 in de avond een proefrit kunnen maken, 24-10 de auto daar gekocht. 27-10 hoorde ik de koppeling kraken en 28-10 kon ik daar in de ochtend direct terecht. Super service zonder problemen en gezeur. Mijn auto daar gekocht en blijft daar in onderhoud.

vlotte en prettige garage

Het is mogelijk om s'morgens om 8 uur te komen, de auto APK te laten keuren en deze direct weer mee te nemen nadat hij was afgemeld en er geen steekproef was.

Het is goed de garage is 100% goed

Klantvriendelijk en goede service

mijn ervaring is,de monteurs staan altijd voor je klaar. aan de telefoon word je ook vriendelijk te woord gestaan. Ga zo door......

Over Bosch Car Service