kalme uitleg geen haastige indruk van de verkoper Koos Weel

niets van wat wij aan vragen hadden werd onbeantwoord gelaten of werd gelijk na gekeken. Vriendelijk te woord gestaan en een duidelijke uitleg van de aankoop Eerlijk en vriendelijkheid staat bij deze verkoper hoog in zijn vaandel. Koos Weel

Fijne persoonlijke aandacht

Heel toegankelijk bedrijf met een persoonlijke sfeer. Medewerkers staan altijd voor je klaar.

Prima service tegen betaalbare prijs

Met een relatief beperkt budget zochten wij een caravan wat wij met 5 personen in konden slapen en dat is gelukt!

Deskundig en degelijk advies gekregen

We hebben onze keuze en wensen met de verkoop en inkoop van onze caravan naar tevredenheid kunnen afronden.

Top geholpen

Wij hebben er een vouwwagen gekocht we werden erg goed geholpen ik had per ongeluk te veel geld over gemaakt maar voordat ik het wist hadden ze dat al terug gestort fijn dat er nog zulke eerlijke mensen zijn ik zeg tot de volgende keer

Prettig en eerlijke ervaring

Goede aflevering van de caravan en goed geholpen

ook voor klein werk altijd service

koop ik een drukregelaar voor de gasfles. krijg ik als attentie, terwijl ik de fiets alweer in stelling heb, nog gauw twee uiterst leuke magazines mee . al vanaf 1992 klant en het blijft gezellig binnenlopen bij dit bedrijf. voor ons een TOP-bedrijf! Auke Tanja

We zijn erg goed geholpen!!

Wij hebben via telefonisch contact de caravan die wij graag wilden hebben kunnen reserveren en ook gekocht. Onze eigen caravan goed kunnen inruilen. Wat een vertrouwen hebben jullie ons gehad! Dit hebben we erg kunnen waarderen! Super bedankt!! Johan en Marja Dallinga.

Mooi aanbod occassions

Geslaagd voor een mooie occassions vouwwagen, vriendelijke en vrolijk ontvangst. Vouwwagen was net binnen maar dag later op afspraak volledig uitgestald, zonder druk of verkooppraatjes ook andere vouwwagens bekeken met goede tekst en uitleg en heerlijk relaxed kunnen overwegen. Zeer tevreden over vouwwagen, en bereidwilligheid om alles in en uit te zetten zonder verplichtingen naar ons toe. Zeer veel souplesse en goedgehumeurd gesprekken,ook met ophalen en afhandeling.

Zeer onvriendelijk

Wij waren op zoek naar een luifel. De verkoper begreep onze wensen totaal niet en was dan ook erg onvriendelijk. Hij zei: o u bent zeker nieuw wat betreft kamperen. Dit is zeker uw eerste keer (inmiddels kamperen we zo'n 15 jaar)... Daarna zuchtte hij ongeduldig en zei 'ik kan het u toch niet aan het verstand krijgen.' Als dit is hoe er met mensen wordt omgegaan... Niet te geloven. Ook al is er onduidelijkheid in communicatie: klant is koning en vriendelijkheid siert de mens. Wat een domper, wat een naar gevoel hebben we er aan over gehouden. Absoluut geen aanrader wat ons betreft....

Geweldig!!!

Er waren wat gebreken aan de Dethleffs. Uitstekend opgelost. Geen probleem. Ik ben zeer blij en dankbaar. Dank je wel Arjan. Groet uit Zeeland

Nieuwe caravan gekocht bij jullie ,vorige week uitgeprobeerd ,voortent opgezet ,alles werkt ,alles is aanwezig,heerlijk geslapen ,bedankt !

zeer tevreden

alles zeer correct uitgevoerd naar mijn opdracht en redelijk snel alleen een belletje toen die klaar was op z'n plaats van het op halen zodat ik de stalling kon bellen om de caravan te brengen.

Meedenkers

Onze eerste caravan bij een concullega gekocht van de Vries. Nadat deze failliet was gegaan is het onderhoud over genomen door de Vries. Onderhoud tegen vriendelijke tarieven. In 2018 was onze caravan verwoest in Italië. De Vries heeft de schade afhandeling keurig voor ons geregeld. Daar gelijk een nieuwe C-go gekocht. Bed aangepast ivm m’n lengte en extra lampjes geplaatst allemaal als service. Ik hoop nog een tijd onze huidige caravan te houden maar mocht ik een nieuwe willen komt ie zeker bij de Vries vandaan.

We waren opzoek naar een tweedehands caravan. Na bij meerdere winkels te zijn geweest zijn we geweldig geholpen bij De Vries caravans. Ze denken goed mee, hebben goed advies en communiceren heel prettig. Echt een aanrader!

Topservice!

Zaterdag onze mooie nieuwe Jamet vouwwagen opgehaald. Uitgebreide uitleg gehad en we gaan deze zomer lekker van de vouwwagen genieten!!

keurig en snel geholpen bij problemen met onze vouwwagen

Met onze vouwwagen hadden we een kleine schade opgelopen. Dit is keurig en snel verholpen. Mensen met verstand van zaken en niet alleen klaar staan voor de grote klanten.

Goed en eerlijk advies bij aankoop gebruikte Caravan

Goed advies bij de aankoop, en enkele mankementen na aflevering keurig verholpen

Blij en daarna diep teleurgesteld

Leuke verkoper, maar achteraf niet zo leuk. Caravaan heeft veel gebreken die men niet heeft verteld, tevens werd ons verteld dat hij 2018 was gekeurd was niet zo was 2008. En omdat wij een caravaan kochten die niet dr hoofdprijs had . Had je garantie tot het hek. Dus mijn advies is als je er iets koopt, kijk dan allees na maar dan ook allees. Tot de gekste dingen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Wij hebben een nieuwe vouwwagen gekocht en na twee keer gebruiken begon het blad van de keuken al te roesten. We hebben hierover meerdere malen contact opgenomen, zowel telefonisch als per e-mail, maar we hebben worden niet geholpen. De Vries reageert nu helemaal niet meer.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Goeie ervaring met de aanschaf van tweedehands vouwwagen. Nemen rustig de tijd alles uit te leggen en vragen gelijk een goede prijs en geen gedram om snel te beslissen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Mijn ervaring met dit bedrijf en in het bijzonder met de, naar ik aanneem, eigenaar, dhr. A. de Vries Woensdag Op woensdag 27 maart zag ik de advertentie voor een caravan (Dethleffs Camper 510 DB) die voor ons (mijn vrouw is gehandicapt) uitermate geschikt leek. Ik heb op die dag om 13:23 een bericht gestuurd met wat vragen en aangegeven dat we uit Den Bosch, dus van ver, kwamen. Ondertussen heb ik, zoals ik vaak doe, alle reviews opgezocht van dit bedrijf en op een enkele uitzondering na waren die zeer positief, dus ik had (nadruk op had) er een goed gevoel bij. 24 minuten later had ik een bericht terug van Andries M. met een antwoord op mijn vragen en een wat scherpere prijs. 4 minuten later heb ik gereageerd omdat ik de prijsopbouw niet goed begreep en 2 uur later werd dat nog eens uitgelegd. Weer 3 minuten later, het was mij nog steeds niet duidelijk, vroeg ik om opheldering, niks meer gehoord/gezien. Donderdag De volgende dag nog maar eens een bericht gestuurd, 2 dagen radiostilte. Vreemd. Zaterdag Op zaterdag nog maar eens laten weten dat ik het vreemd vond dat ik niets meer hoorde Zondag Op zondag om 15:43 gaf dhr. A. de Vries bericht terug met het verzoek om mijn telefoonnummer door te geven. Uiteraard heb ik dat (20 minuten daarna) gedaan en ik werd om 16:11 keurig gebeld. De prijs werd nogmaals uitgelegd, en ik heb aangegeven dat ik in ieder geval wilde komen kijken. Dhr. A. de Vries vertelde me dat er \"deze week\" een \"Roemeen\" zou langs komen die ook interesse had in de caravan en regelmatig (zoals ook later bevestigd werd) caravans opkocht, maar dat zou waarschijnlijk pas eind van de week zijn. Ik begreep daaruit dat deze \"opkoper\" de wat lastiger te verkopen en oudere caravans meenam en snapte niet goed wat dat met deze caravan van dik 7 mille te maken had. Omdat mijn vrouw op dat moment niet thuis was hebben we pas \'s avonds overlegd en besloten dat ik dinsdag, indien mogelijk, vrij zou nemen en dat zij zich maandag zou voorbereiden op deze trip. Ze heeft PPMS en \"even\" naar Heerhugowaard rijden vanuit Den Bosch is voor ons een energie-vretende onderneming. Maandag Op maandag heb ik meteen geregeld dat ik vrij kon zijn, en dat ook direct (09:36) gecommuniceerd met dit bedrijf, niet alleen via Marktplaats maar ook via hun eigen contactformulier EN via de Facebook pagina omdat het bedrijf op maandag dicht is en ik dus (volgens mij) niet kon bellen, ik had alleen het bedrijfsnummer. Mijn letterlijke tekst was: 09:15: Ik wil graag morgen komen kijken naar de Dethleffs Camper 510 DB. Gisteren even telefonisch contact gehad, vandaag zijn jullie gesloten. Ik neem een snipperdag en kom in de middag langs. Kunt u dat even bevestigen? 09:36: Ik ga ervan uit dat ik dan niet voor niets kom. Mijn vrouw heeft MS en dit soort \"uitstapjes\" zijn meestal erg vermoeiend voor haar. Het is echter ook belangrijk dat ze even kan kijken en voelen. 11:13: Dat is prima . Tot morgen. Groeten A de Vries Dinsdag De volgende ochtend alles voorbereid en de hondjes ergens anders ondergebracht, vlak voordat we wegreden ging de telefoon (10:38) en dhr. A de Vries vertelde me dat de Roemeen er al was en dat deze de caravan mee wilde nemen. Uiteraard was ik totaal verbouwereerd door deze mededeling en heb hem erop gewezen dat ik een snipperdag heb genomen, alles voorbereid had, zo goed als al onderweg was en ervan uitging dat ik de eerste in de rij, zoals afgesproken, was. Dhr. A. de Vries ging weer overleggen Om 10:48 belde hij terug, ik was al onderweg, en vertelde me dat ik eigenlijk had moeten bellen want email vond ie maar niks. Ik laat het aan de lezer over om dit te beoordelen. Hij ging wederom overleggen met de \"Roemeen\" en zou terug bellen. Uiteindelijk... om 11:57, we waren op 7 minuten rijden van dit bedrijf, belde hij me en zei dat de caravan verkocht was... ONVOORSTELBAAR! Ik was woest maar heb uiteraard beleefd gereageerd dat ik het onvoorstelbaar vond en diep teleurgesteld was in deze gang van zaken. Ik snap ook wel dat de \"Roemeen\" een vaste klant is, maar ik snap niet dat ie aan twee klanten TEGELIJK een caravan wil verkopen... Als dit inderdaad de baas is hoop ik dat zijn personeel dit leest! Wat een manier van handel drijven. Let wel, deze man heeft willens en wetens iemand teleur moeten stellen want kennelijk had hij dus de caravan aan 2 personen beloofd. Uiteraard zijn er excuses gemaakt maar dat doe je, mijns inziens, als je per ongeluk iets fout doet. Dit was bewust want uiteindelijk had hij altijd of ons, of de \"Roemeen\" teleur MOETEN stellen. En dat maakt me echt kwaad en is de reden voor deze review. Het heeft me feitelijk toch een behoorlijk aantal euro\'s gekost (snipperdag, brandstof en tijd) en er is ook op geen enkele manier door dhr. A. de Vries compensatie geboden. Ik heb bewust een dag gewacht om dat nog even af te wachten maar uiteraard taal noch teken. Ik vind het in ieder geval schandalig om op deze manier met potentiële klanten om te gaan. M. Spooren

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

Beyerland sprinter caravan gekocht. Super service, eerlijke dealer welke echt alles verteld. Wij hadden verteld wat wij dachten dat bij ons past, hier over kregen we advies ook de min punten van wat wij wilden gaan kopen. Je word niet een duurdere caravan ingepraat. Ze hebben alle tijd voor ons genomen. Tip gehad van vrienden en collega\'s over de betrouwbaarheid.

• Reden bezoek Aanschaf gebruikte caravan/camper

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe caravan/camper

Gedurende 8 jaar alleen maar topervaringen, bij de aankoop, jaarlijks onderhoud en recent met de verkoop van mijn caravan. Nogmaals een TOPervaring.

• Reden bezoek Andere reden