Altijd alles mogelijk, heel vriendelijk, al het personeel!

Ook met de caravan, daarna Vouwwagen en nu een camper. Heel flexibel wanneer we hem willen ophalen. Je wordt altijd heel netjes geholpen.

Goede vakmanschap gecombineerd met vriendelijkheid.

Camper in winterstalling en een belletje en camper wordt gekeurd en nagekeken. Bij nalopen van de camper bleek dat radiator was doorgeslagen en op het punt stond het te begeven. Ze hebben hierover telefonisch contact opgenomen en na toestemming de radiator vervangen.

Altijd goed dochter en zoon komen er ook snel en goed

Snel goed en normaal prijs

uitstekende garage, echte aanrader

onze Volvo wordt hier altijd prima geholpen

Meedenken

Voor een auto-leek als ik meedenken met de mogelijkheden en onmogelijkheden bij onderhoud en reparaties. Uitstekend voor elkaar!

Goed bedrijf, vriendelijke mensen.

Topbedrijf

fijn bedrijf met aardige medewerkers, transparant en professioneel.

uitstekend

super service goede uitleg over wat er gedaan is en betaalbaar

wederom een uitstekende service en uitleg over uitgevoerde handelingen

vooraf al goede uitleg gehad over de bandenkeuze en wat er verder zou gebeuren. Dus je weet van te voeren exact hoe en wat en ondanks de heersende drukte wordt er voor elke klant uitgebreid de tijd genomen. Kortom een aanrader voor een ieder

Eerlijk en goede uitleg na het afkeuren van onze camper ( fiat 242 uit 1979 ) Naar er veel werk aan gedaan te hebben is hij gelukkig goed gekeurd

Goede vriendelijke service

Je wordt goed geholpen en er wordt met je mee gedacht. De prijs is altijd zo dat je ook al heb je geen verstand van autos je weet dat je niet wordt afgezet. En de sfeer in het bedrijf is erg goed, je wordt erg vriendelijk behandeld.

Klantvriendelijk

Gemoedelijke en correcte behandeling van klanten

Een top garage met eem top servies

Wij hebben hele goeie evaring met Auto beilen

Top adres

Rense is er altijd en helpt met informatie. Hij is eerlijk en betrouwbaar. Wij zijn met alle onze auto’s bij hem. Top !!!

Perferct

Grote kennis van zaken. Eerlijk!!

Zoals altijd netjes en goed

Een garage zoals het hoort. Nette duidelijke afspraken tegen eerlijke prijzen. Goeie reparaties binnen een goede tijd.

Super!!!

Auto Beilen is in 1 woord SUPER. Duidelijke uitleg over de werkzaamheden. En bij ophalen van de auto ook uitleg over de factuur. Helder en transparant. Mannen ga zo door.

Geweest voor APK-keuring. Vriendelijk en vakkundig geholpen met duidelijke uitleg.

Keurig handelingen

Snelle keurig geholpen eerlijk geen bijzonder heden na een controle

Ervaring is prima

Men is erg behulpzaam en proberen de problemen zo snel mogelijk op te lossen!

Perfecte service, heldere uitleg, zonder financiële verrassingen

Uiterst tevreden over het onderzoeken en repareren van onze defecte airco. Snel, duidelijk en klantvriendelijk.

prima service, acuut probleem snel opgelost

snelle reactie op acuut probleem. ik ben prima geholpen!

geweldig

komt altijd zijn afspraken na

Eerlijke en betrouwbare vakman

Vriendelijk en deskundig aan de telefoon en in de werkplaats.

Op klanten vriendelijk!