Altijd top, efficiënt en inventief

Sinds kort daar klant met onze bijna 20 jaar oude Skoda Fabia. Diverse storingen snel verholpen tegen een lage prijs. Zeer klantgericht.

een goede monteur

een meedenkende monteur die altijd de goedkoopste manier van de auto maken wil en doet.

Vriendelijk en kundig

De garage houder is een vriendelijke man die zover ik dat kan beoordelen zijn werk goed doet. Voor mij is ook de hoogte van de prijs lastig te beoordelen, maar wat ik van mensen in mijn omgeving hoor betaal ik een mooie prijs voor mijn onderhoud.

Super altijd goede service

Altijd tijd voor iedereen

Snelle service

Altijd snelle service. Je kan er bijna altijd direct of de volgende dag terecht en je auto staat, in mijn geval, altijd binnen een dag weer klaar.

Super goed geholpen! Iemand die verstand en hart voor het vak heeft.

Duidelijk en goede uitleg ! Houd zich aan de afspraken en komt ze na. Voor het eerst het gevoel dat iemand me niet belazerd! Heel fijn.

Betrouwbaar service en vakmanschap.

Altijd klaar voor klant en heel goed bereikbaar. Naar repareren auto rijd als nieuwe. Betrouwbaar en duidelijk voor klant als die heeft wat vraag. Vind dat is wel echt mooi 🙂 👍🏼.

klantgerichtheid, stipt, betrouwbaar

Ik vind het contact met Auto Beilen heel prettig. Renze weet wie ik ben, kent mijn auto door en door, Ik kan er op vertrouwen dat hij geen onnodige reparaties doet, maar wel zorgt dat ik veilig kan blijven rijden.

Goede ervaringen

Tot nu toe alle auto's in onderhoud bij deze garage gehad. Ervaren mensen, houden je op de hoogte mocht er iets bij komen en laten na de tijd oude onderdelen zien zodat je met eigen ogen kan zien wat er nis mee was.

Zeer goed bevallen.doen hun uiterste best om je te helpen!

Gebeld voor evt.versleten koppeling.bleek ook versleten te zijn.duidelijke prijsopgave gekregen.wat mij mee viel.volgens afspraak vervangen.geen bijkomende kosten.dit was oktober 2019.sindsdien onze 2 auto's met volle tevredenheid hier in onderhoud.

Snel en goed zoals altijd

Snel gefixt!

Fantastische service duidelijk en vriendelijk

Zeer vakkundig en heel erg netjes

geweldige eerlijke monteur

staat voor iedereen klaar

Goede service en denken mee

Heb onlangs een paar keer problemen gehad, maar werd prima geholpen om oorzaak op te sporen #leenauto #acculader

Super vriendelijk. Denkt mee. Klant georiënteerd Ik voel me heel welkom ! Bedankt

Betrouwbare kwaliteit

Afspraken worden nagekomen. Extra dingen word eerst overlegd via de telefoon. Kapotte onderdelen kunnen worden gezien en gedemonstreerd wat er aan kapot was. Kortom super netjes en no nonsens

Goed geholpen met aandacht voor auto en eigenaar.

Auto vakkundig gerepareerd. Oude, versleten onderdelen werden bij langs gelopen met daarbij duidelijke uitleg. Meegedacht over toekomstig onderhoud en tips gegeven om zo veilig en zuinig mogelijk te blijven rijden.

service door, vakkennis van en contact met Rense de Wind zijn uitstekend!!

Na een jaar zijn we weer terug bij Rense de Wind. En niet voor niets, de service en het prettige contact zijn, als van ouds, super. En de vakkkennis van Rense overtuigt ons om vaste klant te blijven. Wat rijdt de Peugeot nu pas lekker, goed en comfortabel!

Zaterdagmorgen gebeld, achterveren besteld door de garage, komen maandag om 13.00uur binnen en ik ging om 11.45 uit Den Helder naar de garage in Beilen en daar kwamen we aan om 14.00uur en we moesten eerst koffie drinken daarna kregen ze de sleutel van de auto en je wilt het niet weten maar een half uur later zaten de veren er onder. In een garage (kwik Fit) in Den Helder moesten we €445,-- betalen en in Auto Bellen € 225,-- en daar werd meteen de hele auto nagekeken en we hadden betaalt en Zijn weggereden. Zeer goede service krijg je.

Top geregeld

Gisteren aan mijn auto een kleine beurt laten uitvoeren en hij is weer spik en span. Gert ten Klooster

Prima service weer!!!

10 uur een afspraak, kreeg de vraag of ik nog éven geduld had. Onder het genot van een kop koffie meegekeken bij de werkzaamheden en ondanks dat Rense bezig is met een andere klant, neemt hij alle tijd voor het bespreken en zoeken naar oplossingen😀👍 na meerdere kopjes koffie en wat geouwehoer en (positief) gezeur en gezelligheid, kreeg mijn auto zijn winterbanden en reed ik weer veilig richting huis😎😊😀 toen was t ook krap aan half 1😂😀 Nogmaals: PRIMA bedrijf met écht SUPER service en deskundig personeel

weer eens super geholpen

gevraagd om 4 nieuwe banden te monteren, maar de eigenaar controleerd dan ook direct even de staat van de auto. Hieruit bleek dan de voorste remmerij moest worden vervangen... veiligheid voorop en dit stel ik zeer op prijs. De banden zijn gemonteerd en de afspraak voor de remmen is gemaakt. Wat ik op prijs stel is dat je te zien krijgt wat er moet worden vervangen dus niet alleen op het woord moet worden geloofd. En een pluspunt van de eigenaar is dat hij altijd met jou meedenkt om een gepaste oplossing te zoeken.

Super.

Vakkennis.

Eerlijke prijs voor een goede service

Klein e beurt, APK en nog wat kleine reparaties uitgevoerd. Alles volgens afspraak.

Uitstekende service

Zeer goed geholpen na een pechgeval. Er wordt echt met je meegedacht wat de best passende en voordeligste oplossing voor jou als klant is. Ik ben zeer tevreden over de service van Auto Beilen.