Goede service en correcte uitleg over de reparatie

Eerlijk , correct en betrouwbaar .

Vriendelijke mensen, en goede service

Van te voren wordt een goede schatting van de kosten gemaakt.

Bedrijf die staat voor kwaliteit en persoonlijke aandacht.

Autobeilen is een zeer professioneel en kwalitatief bedrijf. Waarbij persoonlijke aandacht eerder normaal is dan een uitzondering. Iets waar hedendaagse bedrijven veel van kunnen leren. Met de eigenaar is goed te overleggen en deze houdt je ook op hoogte van de stappen die worden ondernomen en waarom. Waarbij vooral gekeken wordt naar wat nodig is en niet wat standaard is. Wel met een gedegen advies en overleg.

Ze kennen hun auto's denken mee met de klant. Ze maken altijd tijd voor je

Super!

Goeie service. Ik kreeg een keurige vervang auto mee. Prettig dat overleg word voor er iets gedaan word. Fijn dat er tijd en aandacht word besteed aan uitleg van wat gedaan is. Uitleg sluit aan op de kennis van de klant. In dit geval ontbrekende kennis van de klant die het na de uitleg toch begrijpt. Kortom erg tevreden.

Top bedrijf, vakmensen, zeer goede uitleg wat er aan de auto is gebeurd. Zeker een 5 sterren.

goede service, klantvriendelijk, behulpzaam.

een goede service, klantvriendelijk, behulpzaam

Prima bedrijf !

Vriedelijk en vakkundig geholpen. Goede prijs/kwaliteit verhouding Ben zeer tevreden.

geweldig

Een erg goed gevoel bij,en mijn auto rijd weer als een zonnetje!!!

zeer goede service

Goede diagnose . Snelle service

Zeer snelle en juiste hulp en diagnose

Ik kon gelijk langskomen. Word tijd gemaakt. Gevoel dat ik goed gehoord en geholpen word. Betrouwbaar en laten zien wat stuk is. Ben super tevreden

Gewoon goed en eerlijk

Eerlijk om zaken mee te doen goed advies ontvangen. Eerlijke prijzen.

Goede service en duidelijke uitleg van de werkzaamheden.

Ben al jarenlang klant bij Auto Beilen, en het is een heel prettig bedrijf. Goede informatie en zeer klantgericht. Kortom heel tevreden!

Goede service en klant behandeling.

Airco controle beurt werd door deskundige voorlichting en advies een airco service beurt.

Supergarage.

Super service voor normale prijzen.

De eigenaar is goed en zakelijke mens

Je wordt vriendelijk geholpen. Deskundig en een goed advies. En zeker zo belangrijk is een eerlijke prijs voor de gedane reparaties.

Prima service en vriendelijke omgang met klanten

Afspraken worden correct en klantvriendelijk afgewerkt

Goede service, heldere communicatie en volgens afspraak

Goede adviezen en dito prijzen.

snelle en sedkundge service

snelle en deskundige service

Goede betrouwbare service

Ik ben zeer tevreden over de service en ook over de omgang met de klant ..ik voel me gezien gehoord en je wordt goed ingelicht over wat er gebeurt of gebeurt is..en wat voor mij erg belangrijk is dat ik er op kan vertrouwen dat openheid en eerlijkheid voorop staat ..

staat altijd met raad en daad voor je klaar

is eerlijk en zoekt altijd een oplossing

Super Service

Snel, vriendelijk, kennis van zaken

Goede vakman en werkt heel netjes!

Ik ben heel erg tevreden over deze vakman. Hij heeft meer dan gemiddelde vakkennis en neemt de tijd om de klus uit te voeren. Er wordt erg netjes gewerkt. Op mij kwam het over dat het een vakman is die gevoel / hart heeft voor zijn werk. Het enige wat nog verbeterd zou kunnen worden is de ontvangst en communicatie hierin. Ik heb wat langer moeten wachten voordat ik geholpen werd. Nu heb ik wel wat geduld maar ik kan me voorstellen dat als iemand snel geholpen wil worden en op tijd staat dat dat ook gebeurt. Vanuit de garage bekeken begrijp ik dit wel ergens omdat ik zie dat deze vakman alleen werkt. Maar even contact met de klant van ik kom zo bij u zou naar mijn idee het plaatje compleet maken.

Prima service en nette prijs

Nette prijs en uitstekende service. Als er iets speciaals is wordt je keurig gebeld en men denkt met je mee.

Top service en goede prijs