Heel goed

Ben al enkele jaren erg tevreden

Tot nog toe erg positief ontvangen.

De garage kenden wij nog niet. Goede informatie via (video) website. Na een prettige ontvangst en ‘n aangenaam gesprek de koop afgehandeld.

prima service .vriendelijke menseb

In één woord uitstekend .

zeer goed

Bedankt voor het uitvoeren van de grote beurt . Goed en slim om de opmerkingen te plaatsen, Bedankt.

Een bijzonder fijn bedrijf

Zoek niet verder!

Altijd een goede en vriendelijke service

Altijd een goede en vriendelijke service

klasse

goede service, ook als je 18u je auto wilt ophalen

Iedere keer weer een goede service !!!!!

Duidelijke communicatie waardoor je niet voor onaangename verrassingen komt te staan. Service en kwaliteit waren en zijn top !!!!!

Uitstekende service

In november heb ik een ford mondeo automaat gekocht bij garage huub smolders. Een fijne auto die het probleemloos doet. Tot afgelopen zaterdag een melding op het dashboard verscheen : transmissie beperkt. De auto wilde ook niet overschakelen en bleef in veilige modus rijden, Het was een kort ritje naar huis en ik heb meteen contact opgenomen met Rob van garage Huub Smolders. Na overleg kon ik de auto brengen , het was niet direct duidelijk wat er aan de hand was maar er is verder gezocht tot het advies kwam van de specialist om de transmissie te spoelen en daarna van verse olie te voorzien. Ik kreeg in de tussentijd een prima leenauto en heb uiteindelijk niets hoeven betalen dan de benzine voor gereden kilometers. Wederom een compliment voor de service en klantvriendelijkheid. Peter van Rumpt

Positief

Goede service en vriendelijk.

Mijn ervaring met huub Smolders is dat ik heel tevreden en super garage vindt als er iets is dan helpen ze met een oplossing en zijn heel vriendelijk

Prima service, ook de koffie is perfect

ze zijn vriendelijk

je wordt goed geholpen als er problemen zijn dat vind ik fijn

Goeie service

Wordt altijd vriendelijk en professioneel geholpen. Goeie service , reparaties altijd vooraf in overleg. Prima bedrijf.

Staan meteen voor je klaar, zeer behulpzaam

Heb een Seat Arona gekocht in Duitsland, Naar nu blijkt komt er regelmatig een storing op het dasboard. Ondanks dat de auto niet bij Smolders is gekocht, proberen ze toch het probleem op te lossen. Omdat er nog garantie rust op de auto, het probleem hardnekkig is en moeilijk is de juiste oorzaak vast te stellen, hebben ze contact gezocht met de techniekafdeling van Pon om dit probleem samen op te lossen. Het euvel is nog niet gevonden, maar aan de inzet ligt het niet, dus heb er alle vertrouwen in.

Duidelijke uitleg, goede communicatie.

Duidelijke uitleg, goede communicatie

Nette eerlijke klantvriendelijke garage

Netjes, eerlijk en klantvriendelijk. Komen afspraken na en leveren kwaliteit!

Snelle, vriendelijke en professionele hulp

Nadat zich aan mijn auto een acuut probleem openbaarde, ben ik hier snel, vakkundig en vriendelijk geholpen. Brabants keigoed bestaat nog.

Super Garage met 100% service

bij deze garage is een klant nog klant,

Top bedrijf

Top van telefoon, receptie, werkplaats en gereed.

prima !!!!!

prettig om te vernemen , wat en waarom ? onderdelen vervangen moeten worden, duidelijke afspraken. ook wat de kosten zijn.

Snel en goed

Erg tevreden.

Al jaren klant, goede service, je wordt altijd netjes geholpen. Het bedrijf komt altijd afspraken na, zoals het hoort. Fijn personeel, geen kapsones, lekker gewoon doen. Ik weet nog, hoe Huub begonnen is met zijn autobedrijf en later ferm heeft uitgebouwd met een showroom samen met zijn Carla tot een mooi vooruitstrevend bedrijf, dat wellicht in de toekomst zal worden voortgezet door hun zoon Rob.

Zoals altijd : ZEER GOED

Zoals bij alle voorgaande bezoeken, goede kwaliteit en service in een gemoedelijke en vertrouwde sfeer