Vriendelijk, correct en goed

Na aanleiding van de positieve reviews, het vriendelijke en correcte telefonische contact en met hun Bovag garantie, durfde ik het aan om een uit Duitsland geïmporteerde Honda Civic bij Schaftenaar aan te schaffen. Totaal geen spijt van. Goede service, vriendelijk en bekwaam personeel en een prachtige auto. Super.

staan voor wat ze beloven,prima team.

alles prima geregeld,zeer netjes en compleet afgeleverd.

Snel en goed geholpen

Snelle afhandeling

Correct, to the point. Tevreden met mijn aankoop.

Correcte mensen, op iedere vraag een duidelijk antwoord ! Ook een goed/prettig aanbod van jonge auto's.

Super service !!!

Ik heb hier binnen een half uur een auto gekocht, ondamks dat het meer dan 200 km afstand was. Direct een geweldige ervaring met super service gericht personeel en onderneming !

(tot nu toe) gewoon goed

Wij hebben hier een auto gekost en de aflevering en service hierbij waren super. Er was een storing met een van de sleutels en die is naar volle tevredenheid snel opgelost.

Prima contact, goed geholpen en vlot tot een akkoord gekomen.

Schaftenaar Automobielbedrijf, Wezep. Hier onlangs onze nieuwe Ford B-Max gekocht. In 2005 al weer zo’n 15 jaar geleden eens een Rover 75 2 ltr benzine gekocht welke het in alle facetten prima deed. Behalve de koppakking, wat later bleek een probleem was voor deze motoren, helaas. In die periode was de perceptie van Schaftenaar nog echt een handelaar en dat was het. Nu, 15 jaar later dus heeft het bedrijf een prima uitstraling, deskundig en professioneel (verkoop) personeel wat niet opdringerig is en tijd neemt voor de wensen van de potentiële koper en daar goed op inspringt. Vlot op prettige wijze met de heer Jaap Toorn tot een akkoord gekomen over de inruil van mijn eigen auto en de aanschafprijs van de geïmporteerde 3,5 jaar oude B-Max met 29000 km op de teller, 6 maanden BOVAG garantie en een verlengde fabrieksgarantie tot juni 2021. Allebei tevreden met wat onder de streep stond en daar gaat het om. Nog even na aankoop terug geweest inzake een onduidelijkheid in het Sync systeem waarbij een collega met dezelfde vlotte benadering dit op correcte wijze wist op te lossen. Vooralsnog gaat alles naar wens, nu maar in het volste vertrouwen verder.

Betrouwbaar bedrijf komt afspraken na.

Mijn 3e auto van Schaftenaar gekocht. Prima auto bleek later alleen een lekkage te zijn in de kofferbak. Kon direct langskomen en er bleek een slangetje los te zitten komende vanaf het dakraam. Kreeg leenauto mee deze stond al klaar. Meeste auto’s staan er meeneem klaar.

Prettige ontvangst en goed advies

Ik vind het een prima bedrijf, waar alles nog op de ouderwetse maar degelijke manier gaat.

uitstekend

Vlot en fijn geholpen, deal in 5 minuten geregeld, mooie 2 hands Peugeot gekocht, rijdt als nieuw, met verse APK en beurtje. Prima.

Deze maand een jonge auto gekocht bij Schaftenaar in Wezep en goed geholpen door de verkoper met veel geduld voor al mijn wensen. Er was een vergissing gemaakt, maar de hand werd door het bedrijf in eigen boezem gestoken en een prima oplossing bedacht. Deze oplossing wordt binnenkort, op kosten van het bedrijf, weer helemaal uitgevoerd.

helemaal prima

goed geholpen , prettige sfeer en zeer goede uitleg over de auto.

Geweldig geholpen en vriendelijk personeel

Wij werden prima geholpen en alles werdt goed geregeld

Goed, eerlijk en zonder nonsens.

Goed geholpen en waren snel tot een deal!

Nemen al de tijd voor je, goede voorlichting.

Keurig en netjes behandeld

Ik ben keurig en netjes behandeld. Er werden allemaal opties gegeven qua auto. Het was allemaal goed geregeld en ik hoefde zelf nergens achter aan! Echt een aanrader als je toe bent aan een nieuwe auto!

Het was prettig om zaken te doen met u

Wij kwamen kijken naar een auto die we internet gezien hadden. Wij kregen goede uitleg er van niet de ervaring opgedrongen van dat is de auto die u kopen moet we konden overal kijken het was een goede ervaring. Betalen was ook geen probleem ik kon niet alles storten en mocht de auto toch meenemen ik ben heel tevreden over de afhandeling

Gewoon goede garage

Wij hebben er onze vijfde auto gekocht, dit laat wel zien hoeveel vertrouwen wij hebben bij deze mensen.

Super!

Mooie auto gekocht. Gezellig personeel en konden hetgeen erg snel voor mij regelen wat ik vroeg. Top!

Vertrouwd

Fijne ervaring. Jaap denkt oplossingsgericht. Wil het je gemakkelijk maken. Voor de koffie zou ik een vrouw aannemen hahahaha. Beetje slap. Ik zou nog een bijbaantje kunnen gebruiken maar woon in Tilburg. Dan wordt de koffie te sterk denk ik. Bedankt Jaap voor de kilometers waard. Auto is super. Gr. Edith

zeer goed

3 weken geleden een zeer mooie Mercedes-Benz gekocht . de koop en aflevering ging zeer voorspoedig . verkoper Jaap Toorn bedankt maar weer .

Correcte en actieve autohandel

Prettig persoonlijk contact en professioneel

Ben erg netjes en vriendelijk geholpen bij Schaftenaar. Nemen alle tijd voor je en komen betrouwbaar over.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Alleen jammer dat er geen Nederlands instructieboekje bijzit.

Wij hebben 2 weken geleden een auto gekocht bij Schaftenaar. Ford C-Max