Super garage met goede snelle service en heel vriendelijk personeel

Heel goed ik kom graag bij deze garage. Heel vriendelijke personeel en snel en goed geholpen.

Bedankt voor de review. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

Altijd goed

Vriendelijk, duidelijk en altijd tevreden

Bedankt voor de review! Dit waarderen we heel erg. Met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

Vriendelijk en goed geholpen.

Net bedrijf met mensen die meedenken en tijd voor je hebben.

Bedankt voor de review. Dit waarderen wij heel erg. Met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

Super service

Wordt altijd goed geholpen

Bedankt voor de review. We zien u graag de volgende keer weer terug. Met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

Hele goede ervaringen

Netjes en eerlijk geholpen met de aanschaf van een andere auto

• Reden bezoek N.v.t.

Wat fijn dat u zo tevreden bent over onze service. We zien u graag de volgende keer weer terug. Met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

Direct en efficiënt

Snelle aanwezigheid en perfecte, vriendelijke hulp

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze garage. Bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

Prima service!

Zeer klantvriendelijk. Prima prijzen!

bedankt voor de review. We vinden het erg belangrijk dat onze klanten tevreden zijn. We zien u graag de volgende keer weer terug. Met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

Deskundig, eerlijk en duidelijke communicatie

Team van garage Sanders, hadden zoals afgesproken steeds goed en duidelijk gecommuniceerd. Had gevraagd dat als er tijdens de APK- keuring mankementen naar boven zouden komen dit graag eerst te willen bespreken om een grote financiële verrassing te voorkomen. Dit is heel goed en prettig verlopen. Mijn auto is weer helemaal in orde en ik kan weer vele veilige kilometers rijden.

Bedankt voor de review. We vinden het erg belangrijk dat onze klanten tevreden zijn en dat wij natuurlijk goede service bieden. Bedankt voor het vertrouwen en we zien u graag de volgende keer weer terug. Met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

Een eerlijke en goede service!

Vriendelijke en eerlijke mensen die goede adviezen geven.

Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. We zien u graag de volgende keer weer terug. Met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

Altijd een even klantvriendelijk onthaal.

Medewerkers zijn altijd klantvriendelijk en behulpzaam met raad en daad. Prijs-kwaliteit is ook altijd top.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Wat leuk om te lezen dat u zo tevreden bent. We vinden goede service erg belangrijk. We zien u graag de volgende keer weer terug. Met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

Ontzettend goed.

Als je al 40 jaar bij dezelfde garage komt heeft dat geen tekst en uitleg meer nodig, anders blijf je er niet zo lang, en ik hoop dat ik er nog jaren mag en kan komen voor onderhoud e.d..

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Wat geweldig dat u al zo lang bij ons komt. U en uw auto zijn altijd welkom. We zien u graag de volgende keer weer terug. Met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

Goede service met veel persoonlijke aandacht

Heb nieuwe banden gekocht en laten wisselen. De afspraak kon vlot worden ingepland. Kreeg heel kort voor de afgesproken bandenwissel een lekke band en werd thuis opgehaald met de auto-ambulance van dit bedrijf. Vriendelijk personeel dat echt de tijd voor je neemt. Ben heel tevreden

• Reden bezoek Andere reden

Wat fijn dat u zo tevreden bent. Bedankt voor de review. We hopen u de volgende keer weer terug zien. Met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

deskundig geholpen

deskundig geholpen

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Bedankt voor uw bezoek. We zien u graag de volgende keer weer terug. Met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

goede service

Aankoop Ford Ka, vriendelijke en deskundige service. Tot in de puntjes geregeld!

Wat fijn dat u zo tevreden bent. Dit vinden wij erg belangrijk. We zien u graag de volgende keer weer terug. Met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

Vriendelijk en vakkundig

Goede prijs/kwaliteitverhouding; Vriendelijk personeel; Nemen tussentijds contact op bij evt extra kosten.

Vriendelijk en zeer punctueel

Deze garage doet alles volgens de afgesproken voorwaarden zeer deskundig en punctueel. Ik raad iedereen deze garage aan.

Bedankt voor het vertrouwen. Het is erg leuk om te lezen dat u zo tevreden bent over onze garage. We zien u graag de volgende keer weer terug. Met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

vriendelijk, goed en klantgerichte service.

Altijd meedenkend, ook met mijn portemonnee...

Bedankt voor de review. Goede service vinden wij erg belangrijk. We zien u graag de volgende keer weer terug. Met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

gewoon goed bedrijf

Bedankt voor de review. Met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

Altijd vriendelijk en voel vertrouwd aan!

Vriendelijke mensen met verstand van zaken! Dit alles voor een redelijke prijs.

Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over het bedrijf en de mensen! Dit waarderen wij heel erg. Met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

Nog nooit zo’n goede ervaring gehad met een garage!

Zeer klantvriendelijk, bij nood direct geholpen ( heb een oudere auto, werk alleen nachtdiensten in Breda, Rotterdam en Utrecht) kon dus gelijk door naar de garage rijden! Ook belangrijk, wat niet nodig wordt geacht wordt gelijk besproken.

Wat fijn dat u zo tevreden bent. We vinden het erg leuk om dit te horen. tot de volgende keer! met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

Kundig, meedenkend en snel!

Snel en veilig weer goed op de weg geholpen.

• Reden bezoek Andere reden

Prima en betaalbaar geholpen, gewoon goed!!!

Auto had een probleem wat andere garage niet kon vinden, garage Sanders kon de auto volledig uitlezen en toen bleek dat de lambdasonde stuk was. Opgelost…..

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Bedankt voor het vertrouwen! We zien u graag de volgende keer weer terug. Met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

Geweldig, hebben het altijd hartstikke druk maa hebben altijd tijd voor je.

Correct en vakkundig

Wat fijn dat u zo tevreden bent. We zien u graag de volgende keer weer terug. Met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

Goede service en monteurs

Bedankt voor de review. Met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

Zeer aangenaam

Uitstekende garage, vriendelijk, betrouwbaar en snel!

Bedankt voor de review. Wat fijn dat u zo tevreden bent. We zien u graag de volgende keer terug. Met vriendelijke groet, Autovakmeester Sanders

Over Autovakmeester