Prima geholpen met een vw phaeton niet de eenvoudigste auto maar toch perfect alles opgelost.

Prima service en toch betaalbaar

Zeer behulpzaam en betrouwbaar

Ik had "met spoed" hulp nodig, bij vervanging van de startmotor. Bij mijn eigen en andere garages kon ik pas over minimaal 4 weken terecht. Wegens een sterfgeval had ik de auto echter nodig voor het vervoeren van huisraad. Ik kon hem juist nu zo niet missen. Hoewel zij eigenlijk ook vol zaten in de planning, mocht ik gelukkig toch mijn auto brengen. Fantastisch. Ook de communicatie, het meedenken. Ik denk dat ik blijf. Nogmaals zeer bedankt!

Vooral betrouwbaar en meedenkend

Ben ondertussen al zo’n 40 jaar bij deze garage bij vader en zoon en betrouwbare garage medewerkers, die altijd voor je klaar staan en meedenken. Ik kocht in die jaren het merendeel van mijn auto’s bij hen en werd nooit teleurgesteld en altijd vriendelijk behandeld. Meedenken met bv de aanschaf van een Tiguan, al weer in 2016, die ik ergens anders had gezien en dat meldde. Henri wist direct over welke auto ik het had en kwam met een aantal zinnige opmerkingen over mijn auto gebruik. Zijn conclusie was, dat ik met een eenvoudiger, uitgeklede uitvoering tevreden zou zijn…en ging op zoek. Ondanks dat ik nu een grote reparatie heb, kreeg hij helemaal gelijk. En heb veel plezier van de auto. Emiel geeft aan dat de investering de moeite nog zeker waard is, dus ga ervoor en hoop er nog een aantal jaren mee toe te kunnen. Tot slot ..niet gevraagd maar toch gedaan, stond de auto klaar bij het halen,…met de zomerbanden er om…..kijk dat noem ik meedenken! Gewoon een fijne garage!

Kan niet beter.

Vakkundig, eerlijk, denken mee om kosten te sparen.

vakkundig en uiterst betrouwbaar

Alleen maar goede ervaringen. zit er al jaren bij en ze hebben nog nooit teleurgesteld. Zoals gezegd, vakkundig, hulpvaardig, geduldig en bovenal eerlijk. Een zeer degelijk en uiterst betrouwbaar bedrijf.

Ik ben er nu 2x geweest en de service is top! De auto is supersnel klaar en de prijs is ook ontzettend oké. Een fijne en nette garage die je niet bedonderd;-) Ik heb wel anders meegemaakt... Zeker een aanrader! Groet Claire

Goed gevoel

Zeer degelijk in alles zeer net bedrijf !!!!!!!!

Fijne medewerkers, goede service, openheid en je kan altijd even spontaan zonder afspraak voorbij komen voor onverwachte kleine dingetjes

Een zeer betrouwbare garage die meedenkt met de klant.

Ik heb inmiddels meerdere jaren, nl. zo'n 10 jaar, ervaring met Garage 't Noorden. Bij elke beurt of storing zijn mijn ervaringen positief geweest. Naast gedegen vakmanschap spreekt de houding van leiding en personeel mij zeer aan: ze luisteren naar wat je inbrengt en geven advies (wat ik altijd opvolg, want pakt goed uit). Kortom, een plezierige garage, met mentaliteit van de jaren '60, maar wel geheel bij de tijd. Met vriendelijke groet, Jan Wensink

Zoals altijd prima

To the point en plezierig.

Een fijne garage waar je zorgvuldig wordt geholpen.

Ik kom al twintig jaar bij 't Noorden. Daar is de service plezierig en de aandacht voor de auto perfect. Men denkt in oplossingen en niet in grote facturen. Gebruikte onderdelen zijn geen probleem. Een drietal auto's daar gekocht. In één woord: Prima!

Betrouwbaar service gericht in goede handen

Mijn ervaring is dat ze open en eerlijk zijn. Hun service is goed. Heb nu al een aantal jaren mijn auto in onderhoud. Ook zijn ze duidelijk als het gaat om de kosten. Geen verrassingen achteraf. Ook als iets niet nodig is zullen ze dit zeggen. Ik zou een ieder aanraden naar deze garage te gaan.

Flexibel en deskundig

Na het vervangen van mijn airco bleek na enige tijd een slang te lekken. Die werd snel gerepareerd. Dat was fijn want het was net een hittegolf

Heel klantvriendelijk, uitstekende service

Uitstekende service. Kan altijd onverwacht terecht bij acute storingen. Heel klantgericht Vriendelijke mensen Behulpzaam Meedenkend Geweldige garage!

vriendelijk,behulpzaam meedenkend

erg tevreden nooit een verrassing dat de kosten hoger uitpakken dan wat vooraf is genoemd. snelle reactie op mail Doen wat ze beloven.

Een goed en eerlijk bedrijf

Ik kom al jaren met mijn vw golf bij deze zaak Altijd goede service niks mis mee ga zo door , en eerlijke prijzen

Altijd vriendelijk, hulpvaardig en betrouwbaar.

Erg vriendelijke en snelle en goede service, iedere keer weer

Altijd als er iets met mijn auto moet gebeuren, een reparatie, onderhoud of de APK kan er op korte termijn een afspraak worden gemaakt. Ik wordt altijd vriendelijk te woord gestaan en er worden redelijke prijzen gehanteerd. Ik blijf mijn auto hier brengen.

slopen je auto en liegen er over

schijnheilig varkens liegen dat ze je auto hebben verknald

Auto heengebracht voor een grote beurt en apk. Garage belde terug en zei dat apk voor dit jaar voldoende was Verleden jaar olie bougies enz vervangenen en dit jaar niet nodig .Ik ,rijd per jaar maar 12000 km

Bracht mijn auto heenvoor apk en grote beurt Garage belde me op en zij dat verleden jaar deauto een grote beurt heeft behad En dat de bogies en olie long live was vervangen niet nodig was om dit nu alweer te doen omdat ik maar 12000 km per jaar rijd Nu dus alleen apk wat een meevaller voor mij was

Ik ben al een aantal jaren klant bij dit bedrijf. Betrouwbaar, plegen overleg voordat reparaties worden uitgevoerd en service gericht. Zeer tevreden!

zeer klantvriendelijk geven een eerlijk advies.

Altijd paraat voor goede hulp, ook zonder afspraak! Naar mijn idee een van de weinige garages die nog oog heeft voor de klant en zijn auto, en dat zie je bij de \"grote jongens\" niet meer. Ik heb mijn plekje nu gevondenen blijf ook klant!